Piaggio NRG PureJet

Mivoo
Pyörä:
Piaggio Zip *Project*
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
9.8.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Mivoo » 17.9.2008 23:04

Captain16 kirjoitti:Aattelin tehdä niin, että ostaisin toisen prikan ja hioisin siitä pari milliä pois ja iskisin sen kiinni. Jos tulee sanomista niin sitten iskee vakioprikan takaisin. Tässä on vaan nyt pieni ongelma, mistä saa prikan vai pitääkö tässä itse semmoinen tehdä.
Mulla on 2 prikkaa kun mulla on joku ihme typhoon missä on ollut 2 prikkaa, eli ne on valmiiks kapeempia ku normi yks prikka mutta yhdessä yhtä leveä kuin yksi prikka. Eli tollate 1 prikka ku mulla on niin luulis rajottavan johkin 60km/h nopeuden ;)
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
-RikuH-
Pyörä:
Ktm exc 400 supermoto, NRG roujekt
Paikkakunta:
Kanta-häme
Liittynyt:
3.10.2006 20:57

ViestiKirjoittanut -RikuH- » 18.9.2008 11:43

Mivoo kirjoitti:
Captain16 kirjoitti:Aattelin tehdä niin, että ostaisin toisen prikan ja hioisin siitä pari milliä pois ja iskisin sen kiinni. Jos tulee sanomista niin sitten iskee vakioprikan takaisin. Tässä on vaan nyt pieni ongelma, mistä saa prikan vai pitääkö tässä itse semmoinen tehdä.
Mulla on 2 prikkaa kun mulla on joku ihme typhoon missä on ollut 2 prikkaa, eli ne on valmiiks kapeempia ku normi yks prikka mutta yhdessä yhtä leveä kuin yksi prikka. Eli tollate 1 prikka ku mulla on niin luulis rajottavan johkin 60km/h nopeuden ;)



Ei se oo mikään ihme typhoon, joissain piaggioissa on ollu kaks kapeempaa prikkaa... Tiedä sitten mikä on ideana laittaa kaks kapeeta yhden paksun tilalle...
High endi imurit on kivoja <3
Mivoo
Pyörä:
Piaggio Zip *Project*
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
9.8.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Mivoo » 18.9.2008 14:00

-RikuH- kirjoitti:
Mivoo kirjoitti:
Captain16 kirjoitti:Aattelin tehdä niin, että ostaisin toisen prikan ja hioisin siitä pari milliä pois ja iskisin sen kiinni. Jos tulee sanomista niin sitten iskee vakioprikan takaisin. Tässä on vaan nyt pieni ongelma, mistä saa prikan vai pitääkö tässä itse semmoinen tehdä.
Mulla on 2 prikkaa kun mulla on joku ihme typhoon missä on ollut 2 prikkaa, eli ne on valmiiks kapeempia ku normi yks prikka mutta yhdessä yhtä leveä kuin yksi prikka. Eli tollate 1 prikka ku mulla on niin luulis rajottavan johkin 60km/h nopeuden ;)



Ei se oo mikään ihme typhoon, joissain piaggioissa on ollu kaks kapeempaa prikkaa... Tiedä sitten mikä on ideana laittaa kaks kapeeta yhden paksun tilalle...
Totta, mutta se mua kiinnostaakin, että kuinka paljon yks sellate kapee prikka rajottaa :D
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 19.9.2008 16:22

"tollate" "sellate", ?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 19.9.2008 22:03

vi||3 kirjoitti:elikkäs,

miten saisin pure jettiini (05 malli) mahdollisimman paljon kiihtyvyyttä 450 eurolla.
huippunopeudella ai niinkään väliä kunhan siellä 70-80 kieppeillä. jos siis laittaa skoban tt:ksi niin miten siihen saa vielä lisättyä kiihtyvyyttä, vaikka huippujen kustannuksella. tällä hetkellä täysin vakiona. vielä.
Paras kun myyt Piaggion ja säästät ne 450e kevariin ;) PureJetin virittäminen kun ei sieltä halvimmasta päästä ole. Saahan sitä toki teharia, isompaa pyttyä ym. ruiskuyksikköjä.
http://www.motot.net/galleria/34102
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 22.9.2008 22:02

Kuin hyvin lähtis ja kulkis kuriton Piaggio NRG MC3 Purejet jossa;
Polini speedcontroll tai malossin multivar vari, kevlar hihna ja malossi delta kytkin?
Eikö vakio rullat ole 5,7g? minkä kokoiset sopis virivariin?
Ja olisko vp jousi malossin valkonen ja kytkinjouset valkoset tai keltaset?
Tai osaako joku muu sano jotain hyvää kokoonpanoa?
V-A-K
Liittynyt:
15.3.2006 22:33

ViestiKirjoittanut V-A-K » 5.10.2008 0:16

Mikähän nyt on vikana kun juuri laitoin uudet rullat ja variaattorin hihnan ja vielä hion kytkimestä lasittumat poies, mutta meni mopo vaan pahempaan suuntaan... Eli kun lähtee liikkeelle niin mopo ei nosta kierroksia ja ihan kuin kytkin tai hihna vain luistaisi koko ajan. Esim. mäestä liikkeelle lähdettäessä ei vehje lähde liikkeelle ollenkaan, vaan jyrrää siinä 4000 kierroksen paikkeilla.

Viimein kun päästään liikkeelle vari toimii kuten pitää ja mopo kiihtyy normaalisti.

Mikä mahtaa olla vikana? Kokosinko varin väärin? Osat jotka vaihdoin olivat alkuperäisiä osia, joten pitäisi olla sopivia.
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 9.10.2008 17:27

Koitas vanhoilla rullilla
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 9.10.2008 18:49

Mistäköhän johtuu, että suurilla nopeuksilla ajettaessa kierrokset laskee yhtäkkiä ? Tehny tota joku pariviikkoa silleen, että alamäessä joskus vähän tökännyt mutta tänään oikeen kunnolla. Eli vauhti hidastu johonkin 55km/h ja sitten löysäsin kaasua ja hiljalleen lisäsin niin meni aina ohi. Mutta, parinsadan metrin jälkeen taas uudestaan ja tajusin ajaa hiljempaa. :/ reilu 22k ajettu.
Sleck
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
30.3.2008 20:57
Kumma homma..

ViestiKirjoittanut Sleck » 15.10.2008 14:28

Tässä syksyn päällä käytii ajelee ja kotiin tullessa tankattii.. tankki täytee, bensaa oli silloin nähän alle puolet.. Nyt muutaman päivä sen jälkeen, kun yrittää startata nii aluksi hyrrää ja melkeen lähtee käyntiin ja sen jälkeen vain surisee ja ei hurahda. Huomasin myös että mittariston Pensansyöttö valo vilkkuu, ohjekirjassa väittivät että kokeile muutaman minuutin päästä uudestaan valon vilkkuessa ja vie liikkeeseen.. Missähä ongelma?
paskaaks tässä
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 16.10.2008 23:42

Hohoo, meikä sekoaa tän vehkeen kanssa.. 19mm kaasari paikollaan, uus mäntä, pyttyä, laakeria jne.. Männällä ajettu joku 400km eli ei pitäs olla väliä.. käytin just aukikin ja sylkkä&mäntä oli hyvässä kunnossa. Läpätki vaihettu ja tulppia 4kpl.. Mutta ei käy tai käy miten sattuu jos saa käyntiin. Pari sataa kilsaa ajoin kaasarilla kunnes alko temppuilee urakalla. Epäilen, et tuo ruiskusäädin (ilmaläppä-systeemi) on paskana.. Ei anna kipinää jos se säädin on ihan pohjassa. Voikohan sen ohittaa jotenkin vai pitäskö vaihtaa kaasari nrg:n sähköt? ;o
Huvittavaa on myös se, että kaikilla tulpilla antaa silmämääräsesti yhtä hyvän kipinän runkoa vasten, mutta yhdellä vaan yrittää käyntiin/lähtee joskus käyntiin..
Mikähän ois hyvä tulppa tuohon? pytty siis porattu 42mm ja 19mm dellu 85 suuttimella paikollaan. Läpät on malossin hiilarit. Liekkö tuo vakio cpr8e vääränlainen tulppa? :o
Natuski
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
10.2.2007 22:09

ViestiKirjoittanut Natuski » 17.10.2008 12:01

Itse olen käyttänyt kaasarimalleissa BR8ES(B8ES) tai BR9ES(B9ES) tulppaa, näinhän se ohjekirjakin sanoo, hyvin on toiminut.
Raipe54
Liittynyt:
11.4.2006 21:13

ViestiKirjoittanut Raipe54 » 17.10.2008 14:14

Juuh. Pitää kokeilla erilaista tulppaa jos vaikka auttas asiaan..
muf
Liittynyt:
28.10.2008 15:13

ViestiKirjoittanut muf » 28.10.2008 15:20

Pätkiikö nämä uudemmat purejetit (-07) kylmällä säällä samalla lailla kuin vanhat?
muf
Liittynyt:
28.10.2008 15:13

ViestiKirjoittanut muf » 29.10.2008 21:48

kertokaas nyt joku -06 tai -07 purejetin omistaja toimiiko kylmällä niinkuin pitää vai tahtooko pätkiä

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista