Piaggio NRG Power DD / DT

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 23.8.2010 19:46

Euroscooters.nl
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Akkue
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD 2008
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
28.10.2009 18:08

ViestiKirjoittanut Akkue » 24.8.2010 18:25

Mikä vois olla syynä kun skobo ei ota kunnolla kierroksia yli 2000, ja jarrua painaessa kierrokset laskee todella paljon..
Cross93
Pyörä:
Piaggio NRG power dd 09', Keeway Focus 05'
Liittynyt:
16.4.2010 1:02
Kone

ViestiKirjoittanut Cross93 » 24.8.2010 20:05

Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman...... :seko:
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 24.8.2010 20:12

Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman...... :seko:

Pytty kannattas viiä koneistamolle porattavaks ylikokomännän kanssa.
tonoo
Pyörä:
Fillari..
Paikkakunta:
Kerava Hoods
Liittynyt:
18.8.2008 13:39

ViestiKirjoittanut tonoo » 24.8.2010 20:59

Kertokaas mikä on helpoin tapa vaihtaa tähän sylinteri ? siis power dt
Tsekkaa ilmotukset!
Cross93
Pyörä:
Piaggio NRG power dd 09', Keeway Focus 05'
Liittynyt:
16.4.2010 1:02

ViestiKirjoittanut Cross93 » 24.8.2010 21:48

LaneKit kirjoitti:
Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman...... :seko:

Pytty kannattas viiä koneistamolle porattavaks ylikokomännän kanssa.


Mistäs mä tollasen ylikokomännän löyän? :D
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 24.8.2010 23:11

Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman...... :seko:


jos katsot nii pari sivua taakse päin itellä oli sama vika nii piti käydä ostaa uus sylinteri :(
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 28.8.2010 18:12

Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 28.8.2010 18:54

Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?

Tuossa kuvassa oleva kate nro. 11 irti http://www.easyparts.nl/showdrawing/257 ... plank.html Sitte näät pytyn ja tulpanhatun. Hattu irti ja tulppa tulppa-avaimella irti. Käyt ostaa huoltoasemalta tai motonetistä BR9ES tulpan, se ja muut osat kiinni ja radalle.
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 28.8.2010 19:20

huqqis kirjoitti:
Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?

Tuossa kuvassa oleva kate nro. 11 irti http://www.easyparts.nl/showdrawing/257 ... plank.html Sitte näät pytyn ja tulpanhatun. Hattu irti ja tulppa tulppa-avaimella irti. Käyt ostaa huoltoasemalta tai motonetistä BR9ES tulpan, se ja muut osat kiinni ja radalle.

mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
ootman
Pyörä:
Piaggio NRG power DD
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
11.9.2009 17:51

ViestiKirjoittanut ootman » 28.8.2010 20:31

Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?


Ei tartte irrottaa muita katteita. kate nro. 11 on kiini neljällä ruuvilla. kaks löytyy ku aukaset penkin, muut kaks ruuvii onki merkattu tohon kuvaa (nro. 13).
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 28.8.2010 22:43

ootman kirjoitti:
Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?


Ei tartte irrottaa muita katteita. kate nro. 11 on kiini neljällä ruuvilla. kaks löytyy ku aukaset penkin, muut kaks ruuvii onki merkattu tohon kuvaa (nro. 13).

Juu, huomasin sitte itekki kun menin kattomaan tarkemmin. mutta kun kokeilin ruuviin, tulppa antoi kipinää ja oikeaan paikkaan. Voiko vika silti olla tulpassa vai eikö se anna polttoainetta vai mikähän tässä nyt on? :s
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 28.8.2010 22:51

Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 28.8.2010 23:24

huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.

ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?
ootman
Pyörä:
Piaggio NRG power DD
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
11.9.2009 17:51

ViestiKirjoittanut ootman » 29.8.2010 16:52

Vezkuu kirjoitti:
huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.

ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?


Mullaki on tuo samanen "piuha" jonka nyt itse luokittelisin letkuksi lähteny käveleen jo aikapäivä sitten. En tiä mitä virkaa sillä on, mutta eipä oo mitenkää mopon toimintaan vaikuttanu.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista