Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Euroscooters.nl
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Akkue
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD 2008
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 28.10.2009 18:08
Mikä vois olla syynä kun skobo ei ota kunnolla kierroksia yli 2000, ja jarrua painaessa kierrokset laskee todella paljon..
Cross93
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dd 09', Keeway Focus 05'
- Liittynyt:
- 16.4.2010 1:02
Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
Pytty kannattas viiä koneistamolle porattavaks ylikokomännän kanssa.
tonoo
- Pyörä:
- Fillari..
- Paikkakunta:
- Kerava Hoods
- Liittynyt:
- 18.8.2008 13:39
Kertokaas mikä on helpoin tapa vaihtaa tähän sylinteri ? siis power dt
Tsekkaa ilmotukset!
Cross93
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dd 09', Keeway Focus 05'
- Liittynyt:
- 16.4.2010 1:02
LaneKit kirjoitti:Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
Pytty kannattas viiä koneistamolle porattavaks ylikokomännän kanssa.
Mistäs mä tollasen ylikokomännän löyän?
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
Cross93 kirjoitti:Riittääkö jos puristukset on menny koneest et vaihtaa pelkästää männän ja tiivisteet vai pitääks koko sylinteri vaihtaa? Ja pitää viel tarkistaa et eiks se oo nii et jos kaasarist tulee bensaa koneesee ja tulppa antaa kipinää nii pirusti et jollei se sillo starttaa nii koneen puristukset on menny? Ja oon kokeillu ryypyn kanssa ja ilman......
jos katsot nii pari sivua taakse päin itellä oli sama vika nii piti käydä ostaa uus sylinteri
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
Tuossa kuvassa oleva kate nro. 11 irti
http://www.easyparts.nl/showdrawing/257 ... plank.html Sitte näät pytyn ja tulpanhatun. Hattu irti ja tulppa tulppa-avaimella irti. Käyt ostaa huoltoasemalta tai motonetistä BR9ES tulpan, se ja muut osat kiinni ja radalle.
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
huqqis kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:Nyt tuli NRG:hen ensimmäiset viat.. eli eli kaasu alko aluks sillee pätkimään ja rätisemään eikä kulkenut kuin 30-40km/h.. noh, lopulta ei sitten enää käynnistynyt ollenkaan. Huoltoon soitin ja sanoivat että luultavasti alkaa toimia kun uuden tulpan vaihat, onko näin? Ja missä siellä se tulppa oikein on, että mitä kaikkee pitää purkaa ja tartteeko jotain erikoisempaa avainta?
Tuossa kuvassa oleva kate nro. 11 irti
http://www.easyparts.nl/showdrawing/257 ... plank.html Sitte näät pytyn ja tulpanhatun. Hattu irti ja tulppa tulppa-avaimella irti. Käyt ostaa huoltoasemalta tai motonetistä BR9ES tulpan, se ja muut osat kiinni ja radalle.
mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
ootman
- Pyörä:
- Piaggio NRG power DD
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 11.9.2009 17:51
Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
Ei tartte irrottaa muita katteita. kate nro. 11 on kiini neljällä ruuvilla. kaks löytyy ku aukaset penkin, muut kaks ruuvii onki merkattu tohon kuvaa (nro. 13).
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
ootman kirjoitti:Vezkuu kirjoitti:mitäs muita katteita pitää irrottaa että saan tuon nro. 11 katteen irti?
Ei tartte irrottaa muita katteita. kate nro. 11 on kiini neljällä ruuvilla. kaks löytyy ku aukaset penkin, muut kaks ruuvii onki merkattu tohon kuvaa (nro. 13).
Juu, huomasin sitte itekki kun menin kattomaan tarkemmin. mutta kun kokeilin ruuviin, tulppa antoi kipinää ja oikeaan paikkaan. Voiko vika silti olla tulpassa vai eikö se anna polttoainetta vai mikähän tässä nyt on?
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?
ootman
- Pyörä:
- Piaggio NRG power DD
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 11.9.2009 17:51
Vezkuu kirjoitti:huqqis kirjoitti:Ei se tulppa nii paljo maksa. Ja jos pystyt ajamaan sillä viel sitä 30-40 kmh nii pakostakin se antaa jotaki kipinää. Suosittelen vaihtamaan sen tulpan näin ens alkuun.
ei se enää ees käynnisty, mutta antaa kipinää. Mutta ostan sit uuen. Kuuluuko muuten tuolla jostain varikopan takaa sieltä katteitten sisästä lähtee akun luo sellanen läpinäkyvä ontto piuha missä ei ole mitään sisällä? ei siis mene akkuun, vaan sen luo irralleen.. mitähän virkaa sillä on?
Mullaki on tuo samanen "piuha" jonka nyt itse luokittelisin letkuksi lähteny käveleen jo aikapäivä sitten. En tiä mitä virkaa sillä on, mutta eipä oo mitenkää mopon toimintaan vaikuttanu.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista