deepah
- Liittynyt:
- 8.4.2011 17:15
Kertokaaha, minkä vehkeen koropala menis iha aikalailla heittämällä kiinni/jos ei niin paljonko pitää muokata? Tässä koropalaa&uutta mäntää&yläpään tiivisteitä tilailemassa... tämä mäntä varmaan käy?
http://www.mc-scatter.com/mantasarja-kymco-3900mm-naraku-p-42585.html Meinaan että tuota pyttyä ei kai ole porautettu niin vakio mäntähän käy varmaan.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Noissa narakun männissä on nuo männänrenkaan lukkosokat joten suosittelen vielä harkitsemaan laadukkaampaa mäntää. Jollain on nuo lukkosokat irtoillut turhan usein ja paskoo sitten männän ja sylkän.. Esimerkiksi vertexin männät ovat hyvä vaihtoehto.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
deepah
- Liittynyt:
- 8.4.2011 17:15
Ei passaa ostaa tuohon paskavatkaimeen 50e mäntää niin varmaan ostan tuon tai sitten proxin mäntäsarjan.. Mikä koropala mahtas mennä tuohon? Näyttää niin tylsältä ku perä alhaalla ku lehmän häntä
skrymer
- Pyörä:
- BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 14.5.2006 23:17
Mutta kyllä tuo Vertexin mäntä hintansa väärti on.
Tuorevoitelujärjestelmä kannattaa mielestäni tulpata jo hyvissä ajoin ennenkuin levahtaa ja siirtyä seosvoiteluun, jos ei pumppua kärsi vaihtaa uuteen porautuksen ja männän vaihdon yhteydessä. (yli 10tkm ajetut Kymcot)
Fiiverin vanteet alkaa näyttää kamalan pieniltä, niinkuin muutkin 12'' pyörillä olevat, jos perää pitää saada ylös, se on mautonta
tomppeli1996
- Liittynyt:
- 12.9.2011 17:41
Mikäköhä vois olla kymcossa vikana kun starttaa normaalisti, antaa kaasua, kierrokset nousee ja rengas pyörii, sitten ehkä 5 sec päästä hyytyy ja sammuu?Vika ei ole kaasarissa eikä bensaletkuissa.
mat<u
- Pyörä:
- Kymco super fever
- Liittynyt:
- 9.3.2009 12:29
tomppeli1996 kirjoitti:Mikäköhä vois olla kymcossa vikana kun starttaa normaalisti, antaa kaasua, kierrokset nousee ja rengas pyörii, sitten ehkä 5 sec päästä hyytyy ja sammuu?Vika ei ole kaasarissa eikä bensaletkuissa.
Kuulostaa kyllä ryypyssä olevan vika.
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
hei osaisitteko neuvoa, miten keskijalan saa pois otettua ilman väkivaltaa? kun nopesti katsoin nii siitä mistä se "akseli" menee läpi nii siinä ei ole mitää mutteria tai muutakaa... tiädän tyhmä kysymys, mutta itse en oikein keinoa löytänyt.
EDIT: ramba_ - Tästä on aikaa kun sen viimeeksi irroitin mutta eikö siinä toisessa päässä ole sokka jonka irroittamalla koko akselin lähtee irti toisesta päästä vetämällä?
Noinhan se on, mutta en huomannut että itsellä ei semmoista sokkaa ole, kun näköjään tippunut, mutta kiitos neuvosta
Viimeksi muokannut pynskiman päivämäärä 5.7.2012 20:55, muokattu yhteensä 1 kerran
rahalla saa ja mopolla pääsee
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Tästä on aikaa kun sen viimeeksi irroitin mutta eikö siinä toisessa päässä ole sokka jonka irroittamalla koko akselin lähtee irti toisesta päästä vetämällä?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
-pyrtsi
- Pyörä:
- Cpi Oliver -06
- Paikkakunta:
- Mäntsälä
- Liittynyt:
- 13.6.2010 0:21
Niijuu ei niitä jalkoja kymcossa tarvii ku itekki joskus pariikertaa parkkeerasin kyljellee.
v.pi
- Liittynyt:
- 7.9.2010 20:21
Mikä on ku kone ei käynnisty eikä edes lupaa, sammui vain yhtäkkiä ajossa.
Vaihettu cdi-boxi, puola, tulppa.
Kipinä tulee, bensaa tulee.
Koitettu ilman putkea ja ilmanputsaria, kaasari avattu ja katsottu, läpät katsottu.
Onko voitelu pettänyt, kun uudella männällä on suoritettu sisäänajoa 15km 30-40 km/h vauhdilla tuoreöljyvoitelusäätö minimillä?
Kun pakokanavasta katsoo sisään mäntä on tehdas kuntoinen, sylinterissä näkyy männän liikkumis suuntaisia viivoja, eikä hoonausjälkiä näy.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Kone auki.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
v.pi
- Liittynyt:
- 7.9.2010 20:21
Öljyt olikin sekoitettu bensan sekaan eli on ollut tuplavoitelut joten ei ole leiponut.
Mikäköhän on kun kipinä näyttää heikommalta kuin kaverin mankissa?
On siis kokeiltu kahdella eri puolalla ja tulpalla, kahdella cdi boksilla mutta totesimme toisen rikkinäiseksi.
Voisiko olla että toinenkin cdi boxi on paskana, johtuuko kipinän heikkous siitä?
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
hei mites kun itsellä ilmeni tuon imukaulan kuristuksen yhteydessä kun porasin sen 14 mm kokoon ja laitoin takas ja muuten toimii hyvin, mutta aluksi kierrokset olivat vähän suuremmat tyhjäkäynnillä että lähtee itekseen liikkeelle jollei jarrua paina, vaikken tyhjäkäyntiin koskenut mitenkään ja ajossa kun ajaa tasaisella niin kulkee mittariin noin 35 mutta kun tulee alamäki niin menee sen mitä ennenkin eli 55-60 mittariin siitä kun tulee tasaista nii vauhti pysyy siinä, mutta jos jarruttaa vauhdin siihen 30 tienoille niin siitä ei enää kiihdy enempää ilman alamäkeä. voisiko johtua läppien alapuolella kun on se tiiviste niin se vähäsen repesi siitä paksummasta puolesta halki, mutta laitoin sen silti paikalleen...?
E: kiitos neuvoista, ja tiiviste oli myös siellä vähäsen niitten kahden aukon edessä... sen korjaamalla nyt toimii hyvin.
Viimeksi muokannut pynskiman päivämäärä 10.7.2012 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran
rahalla saa ja mopolla pääsee
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Laita tiivistemassaa siihen tiivisteen repeämä kohtaan sekä isompi suutin kun imukaulaa porasit...
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
lee-wi
- Pyörä:
- MHR ROX , MHR DERBI
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 12.12.2009 17:44
onko mitään ehdotuksia mikä kymcossa vois olla kun antaa kipinän ja saa bensaa mutta ei vaan lähde käyntii... aluksi lupaili nyt ei enää edes lupaa... ????? kertokaa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista