T3NNu
Kazayo kirjoitti:Paljolla lähtis toi tehari...?
Paljos tarjoisit mun teharista? Gallerias kuva.
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Kazayo
T3NNu kirjoitti:Kazayo kirjoitti:Paljolla lähtis toi tehari...?
Tjaah... ihan nätti kyl... hmm... onko saturainen liika vähän?
Wake up, it's time to die...
T3NNu
Kazayo kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Kazayo kirjoitti:Paljolla lähtis toi tehari...?
Kylhä se varmaa tuol lähtis. Asutko muute mis päi Suomee, et jos kaupat tulis ni pitäiskö sit pistää postissa vai mite? Ite asun Lappeenrannassa.
E: Piti viel mainita et tuol putkel on kaaduttu (ihan lievästi), naarmut näkyy tuos kuvaskii, eli ei oo mitekää isot. Mukaa tulee muutamat paketit rulliakii.
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Kazayo
T3NNu kirjoitti:Kazayo kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Kazayo kirjoitti:Paljolla lähtis toi tehari...?
Kylhä se varmaa tuol lähtis. Asutko muute mis päi Suomee, et jos kaupat tulis ni pitäiskö sit pistää postissa vai mite? Ite asun Lappeenrannassa.
E: Piti viel mainita et tuol putkel on kaaduttu (ihan lievästi), naarmut näkyy tuos kuvaskii, eli ei oo mitekää isot. Mukaa tulee muutamat paketit rulliakii.
Tampereella asun... josko tilisiirtoo ja postia... ja sillain... juu ei ne naarmut haittaa yhtään... pitää ny saada palkka ainaki eka ja sillain niin ilmottelen...
Wake up, it's time to die...
DNA03
mulla nyt menos dna projekti...koko mopoon vaihdetaan väri ja tuning osaa ja muuta tulossa isolla rahalla.
DNA03
galleriaan tulee kuvia projektista kunhan edistyy....tällä hetkellä olevat kuvat tosi vanhoja ja paskoja...
DNA03
NYT LAITOIN JOTAIN KUVIA PROJEKTISTA! myös muita kuva päivityksiä...
Käykää kommentoimassa!
on kyllä jo edennyt nuista kuvista jonkun verran..kone,vanteet ja muuta osaa purettu koska maalaan koko rungon ja kaikki katteet..maalit hain automaali liikkeetä...
T3NNu
Kazayo kirjoitti:Tampereella asun... josko tilisiirtoo ja postia... ja sillain... juu ei ne naarmut haittaa yhtään... pitää ny saada palkka ainaki eka ja sillain niin ilmottelen...
Juu voit lisätä vaik msn, löytyy tuolt käyttäjätiedost.
Zire
- Pyörä:
- Gilera SMT
Mites ois, kannattaisko pistää tilaukseen tuollainen sivujalka? Oisko se parempi tuohon keskijalkaan verrattuna, ainaki tuplasti paremman näköinen se on...
ode92
- Pyörä:
- husse
Zire kirjoitti:Mites ois, kannattaisko pistää tilaukseen tuollainen sivujalka? Oisko se parempi tuohon keskijalkaan verrattuna, ainaki tuplasti paremman näköinen se on...
Itellä kans harkinnassa toi sidestand, saako niit mistää halvemmalla ku
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -4321.html
Aika heppoisen näkönen on, pysyyköhän tuo <100kg pyörä siin..:/
Kokemuksia?!
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
ode92 kirjoitti:Zire kirjoitti:Mites ois, kannattaisko pistää tilaukseen tuollainen sivujalka? Oisko se parempi tuohon keskijalkaan verrattuna, ainaki tuplasti paremman näköinen se on...
Itellä kans harkinnassa toi sidestand, saako niit mistää halvemmalla ku
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -4321.html
Aika heppoisen näkönen on, pysyyköhän tuo <100kg pyörä siin..:/
Kokemuksia?![/quote
sa:sta oisko ollut peräti 30e. Tosi kätevä ja hyvä käyttää, kyllä pysyy pyörä hyvin pystyssä,nou problems
Zire
- Pyörä:
- Gilera SMT
Kiitos tiedosta. Entäpä sopisko nuo F1-peilit tyylillisesti tuohon DNA:han teiän mielestä? Ite oon aatellu niiden hankkimista..
Quzaru
Zire kirjoitti:Kiitos tiedosta. Entäpä sopisko nuo F1-peilit tyylillisesti tuohon DNA:han teiän mielestä? Ite oon aatellu niiden hankkimista..
No, miksei.
Zire
- Pyörä:
- Gilera SMT
Tänään tapahtu aika ikävä juttu.. Lähdin pihasta ja heti lähdön jälkeen koneesta kuulu jotain ylimääräistä hurinaa. Vauhti nousi _hitaasti_ n.35km/h ja välillä kun kierrokset nousi 8000/rpm niin vetävä pyörä jarruttaa vauhtia hiljemmalle. Kumma juttu, luulenpa että mahtaa tulpissa olla vikaa(?)
E: Vika löydetty.
Viimeksi muokannut Zire päivämäärä 6.11.2007 16:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Anttu^^
Joku oli pannuttanu aika pahasti oman Gileransa Lapuan keskustassa perjantaina. Tietääkö kukaa muute että mitä siinä oli tapahtunu ?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista