pun77i kirjoitti:Onkos kukaa laittanu koropalaa jetforceen? Ajattelin vaan että millasta koropalaa ootte laittanu ku tuo jousi systeemi on vähän erinlainen ku yleensä?
Saattaa onnistua Piaggioon tarkoitetulla "kääntyvällä" koropalalla, eli
tälläisellä. Tai sit värkkää ite vastaavan, jossa tuo väli on tarpeeksi suuri että mahtuu siihen linkkuun.
Toinen tapa on korottaa sieltä yläpäästä, siinä on hiukan varaa nostaa. Tarvitsee vain prikkoja tms. sinne jousen ja sen rungon väliin. Tällä ei hirmuista korotusta saa aikaan, koska jousessa ei riitä pituus kovin kummoisiin korotuksiin
jönks kirjoitti:Eli saiskos tätä (JET C-TECH ) peliä kulkee n.55km/h? Ku toi prikka onki vähä erilainen ni sitä ei voi oikee viilailla:D.
Nosta sitä prikkaa hiukan, niin ettei se ole aivan rullakupissa kiinni. Silloin se rajoittaa nopeutta edelleen, riippuen kuinka paljon korotat prikkaa.
Steelwing kirjoitti:Anttuu kirjoitti:Eipä ole "lainattu" se C-techin kone muista pösön malleista. Se on ihan uusi kone, jossa on kilowatteja 3,6!! Eli siinä on suurinpiirtein 5 heppaa ja risat!! Mulla on C-tech ja kyllä nimittäin kiihtyy
Mun faitin rekisteriotteessa lukee tehoks 3,6 kW ja se on 4,8 heppaa..
Jetissä on silti erilainen kone kuin speedfightissa. Faitissa ym. vanhemmissa malleissa on pystysylinterillä varustettu moottori, jonka tehoksi ilmoitetaan nykyään 3,1 tai 3,4 kw (ac/lc).
Kaasutinkoneella varustetussa jetissä käytetää suorasuihkumallin kanssa _identtistä_ moottoria, jossa on vaakasylinteri. Tämän koneen tehoiksi ilmoitetaan 2,9kw(ac); 3,2kw(ac); 3,6kw(lc) tai 3,7kw(tsdi).