_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
_T3_ kirjoitti:milläs ihmiset on saanu agin jarrulevyn pois? pitää melkeen poraa kannat paskaksi koska kun kuuskulma avaimella vääntää niin pulteista hajoo vaan reunat
edit onko näissä putken alussa jotain kuria? ja kumpaan suuntaan takarenkaan pultti lähtee auki?
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Toimiikos nämä talvipakkasilla miten hyvin? Oisin -08 vuosimallista 23t km ajettua ostamassa talvirässiks 350€. Kannattaako? Täydellisellä huoltokirjalla.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Tottakai toimii hyvin huollettuina, mutta äkkiseltään melko paljon ajettu ja aika kallis, mutta jos kaikki toimii niin ei ole paha hinta kyllä.
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Sudee kirjoitti:Tottakai toimii hyvin huollettuina, mutta äkkiseltään melko paljon ajettu ja aika kallis, mutta jos kaikki toimii niin ei ole paha hinta kyllä.
Tulihan tuo ostettua 320€ loppuhinnaksi. Ainoa miinus oli että sähköstartti pyörii, mutta kone ei käynnisty. Mistähän johtuisi? Kiksillä kuitenkin käynnistyy kerrasta.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Sudee kirjoitti:Hiilet loppu.
Voiko se siitä johtua? Startti kuitenkin pyörii täydellisesti ja konekin pyörii. Tai sitten johtunee vähistä puristuksista
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
kato ottaako etuvarin yläpuolella oleva startin ratas vai mikä onkaan niin sähköstartin hampaisiin
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
lat31
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 18.4.2011 18:06
Mikäs vikana ku CDI on hajonnut jo 2 kertaa, agilitylläni on ajettu hiemanyli 7tkm
oHMiDo
- Liittynyt:
- 18.8.2011 14:39
Moro!
Osaisiko joku äkkiseltään sanoa kannattaisko hommata multivari kymhoon ja kevyemmät rullat että sais vähän kiihtyvyyttä ja lisääkös noi yhtään nopeutta kun nyt menee gps:sään 53-54? holkki on sorvattu rajoittamattomaksi, mutta muuta ei ole tehty. Mistä kannattais tilata osat mahdollisimman halvalla ja mielellään suomesta
Vai kannattaisko tehä jotain muuta järkevämpää!
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Mitäs suutinta kannattaisi tarjota vakio kymcoon talveksi? Nyt oli 80 ja laihalla kävi jo nytten tulpasta päätellen
Voiko mäntä olla jo niin kulunut 23k jälkeen että ei ole puristuksia yhtään? Venttiilit kuitenkin ok. Ja mitkä rullat kannattaisi laittaa? Ehkä hieman saisi olla kiihtyvyyttä vakioon verrattuna.
Miten paljon teillä on vakuutukset vuodessa? Mulla on Pohjolassa järkyttävät 180€/vuosi 0 bonuksilla
Onkohan männänvaihto miten hankala kun on nuo nokkaketjut ja hilppeet? Ei nuo männät kuitenkaan taida montaa kymppiä maksaa ja ehkä lähtisi sillä startillakin sitten käyntiin
kymco4life
- Pyörä:
- Kymco Agility, Derbi DRD Limited Edition
- Paikkakunta:
- Humppila
- Liittynyt:
- 9.8.2010 19:22
Käykö noi narakun "rajottamattomat" cdi boksit kaikkiin agilityihin? jos paketiski lukee kymco 4t? ja on 2 napanen et tulee 2 eri johtoo kahteen eri liittimee? ku ite vaihoin omaa agilityyn nii yks ei toiminu, nyt ostin uuden silt varalta että se ois tehdasvirheinen ollu. se ei ottanu sil boksil kierroksia ja sammu ku päästi kaasusta. nyki ja pätki myös oudosti
käyntiin kyl lähti. Se on meinaa semmone juttu et oma cdi boxi laukes jotenki kait sisältä nii ei antanu startin aikan kipinää ja nyt se ei lähe enää olleskaa käyntii. et en viittis maahantuojalta sitä 200 euron boksii ny ensmäitteeks tilata
. haka-akulta kyselin (jälleemyy kymcoja) niistä cdi bokseista nii oli 3 eri boksii eli yks 25 euron sit toi naraku joka maksaa 85 e, sit alkuperänen lähes 200 euroo. Nii eihän niis cdi bokseis ei pitäis olla mitää eroi et esim. jossai eri agilityis se antais eri aikaa kipinän? mul on kymco agility fat jos oikein muistelin. vuosimallii 2008
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
kymco4life
- Pyörä:
- Kymco Agility, Derbi DRD Limited Edition
- Paikkakunta:
- Humppila
- Liittynyt:
- 9.8.2010 19:22
_T3_ kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/kymco-super-agility-p-42181.html täs olis hiukan halvempi cdi
ei sovi mun mallii, mul sopii se kaks-liittiminen. mut eiks niiden pitäs sopii kaikkien jos on sopiva liitin vaa?
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
minkäs painoset rullat agissa on vakiona? pitäis vähän kiihtyvyyttä saada enemmän joten minkäpainoset ois sopivat
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
_T3_ kirjoitti:minkäs painoset rullat agissa on vakiona? pitäis vähän kiihtyvyyttä saada enemmän joten minkäpainoset ois sopivat
Vakiot on 8,5g. Ite ainakin ostin 8g vakioon, ei vain ole vielä kiinni. Ja uutta mäntäsarjaakin tulossa, saa nähä korjaantuuko sillä käynnistysongelmat ja tulisi vähän puristuksia lisää. Kai näissä polkimesta sentään jotain puristuksia tuntuu? Vai miten muilla?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista