Miika08
- Pyörä:
- Suzuki pv, kawasika kx, tunturi sport -74
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 15.4.2007 13:19
Mistähän näihin sais 70cc sportti pyttyjä halavalla? Scooter-attacista sais ainaki polinin ja malossin pyttyjä, kenelläkään kokemuksia?
Ja minkähänlainen putki ois paras sportti pytyn kans, polinin tai malossin oma? Vaa onko muita hyviä vaihtoehtoja?
E: Ja onko tämä kaasari vaa ruiskukonneelle ja passaako edes tuohon?
http://shop.emc24.fi/product_info.php?c ... ts_id=2655
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Tuo Metrakitin pytty on kaasarikoneelle.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Miika08
- Pyörä:
- Suzuki pv, kawasika kx, tunturi sport -74
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 15.4.2007 13:19
Oliskohan kuinka iso homma vaihtaa ruiskun tilalle kaasari? Onko alakerta samanlainen? Entä sähköt?
Distro
- Pyörä:
- Honda CBR 125R
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 25.5.2010 21:00
Olisko ideaa mikä vikana ku mittariin ei tuu kilsoja ja nopeus kokoajan 0.
Onko mittari vai mittarinpyörittäjä paskana? kuinka iso operaatio vaihtaa?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Mittarinpyörittäjä tod. näk. Eturengas irti ja uusi tilalle.
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Onko kellään kokemuksia tuosta STR8:n 6,5cm koropalasta? Jos ostaisin sivujalan sen kanssa niin onko tuohon helppo tehdä sivujalalle reikä alakatteeseen? Shalloalta ainakin kuullut positiivista palautetta, mutta ajattelin kysyä jos muillakin on kokemuksia koropalasta tässä skootterissa.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kyllähän koropala tuo ulkonäköä aika paljon, ja ainakin itselläni paranti ajettavuuttakin. Sivujalalle ei ole kuin tehdä reikä, tilaat Buzzetin sivujalan niin siinä tulee sapluuna mukana minkä pohjalta saat tehtyä reiän oikeaan paikkaa siististi.
Dumberi
- Liittynyt:
- 10.7.2011 19:06
Laitetaanpa tännekkin vielä jos joku osaisi neuvoa. Eli mikäs voisi olla Aprilia SR50 R Factoryssä vikana kun kaasua annettaessa kuulostaa siltä kuin yrittäisi lähteä liian suurella vaihteella liikkenteeseen eli ei kiihdy oikein ja vauhti pysyy 30-40 km/h tietämillä. Eli ikään kuin olisi tehot hävinneet. Tätä tekee kun on alle 7000 kierrosta, kun yli 7000 lähtee normaalisti kiihtymään ja huippunopeus on normaali. Epäilin että varihihna luistaa mutta sen vaihto ei auttanut. Skode on vuosimallia 2006 ja kilometrejä takana noin 14500 km. Missä voisi olla vika? Olen myös vaihtanut jäykemmän vp-jousen mutta ei auttanut. Voisiko ilmamäärämittarissa tai CDI:ssä olla vikaa?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Avasitko rullakupin hihnan vaihdon yhteydessä? Rullakupin ja/tai rullien kuluminen voi joskus aiheuttaa mainittua ilmiötä. Millaisissa säädöissä vari on muuten, vakiorullat ja vakio vp-jousiko kiinni?
Dumberi
- Liittynyt:
- 10.7.2011 19:06
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Avasitko rullakupin hihnan vaihdon yhteydessä? Rullakupin ja/tai rullien kuluminen voi joskus aiheuttaa mainittua ilmiötä. Millaisissa säädöissä vari on muuten, vakiorullat ja vakio vp-jousiko kiinni?
Vakiorullat ja vp on juu. Tarkistin rullat ja päällisin puolin kaikki näytti olevan kunnossa, ei mitään vekkejä tai muita ollut havaittavissa. Vika ilmenee ainoastaan lämpimällä koneella, kylmällä koneella toimii normaalisti. Voisiko moottorissa tai sähköissä olla jotain mikä kyseisen vian aiheuttaisi?
wille94
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 R Factory -07
- Liittynyt:
- 13.5.2010 13:19
Mikä vois ollla Apriliassa vikana, kun se lähtee käyntiin tosi nihkeesti. Ennen se lähti melkein heti, mutta nykyään joutuu yrittämään käynnistsytä pari-kolme kertaa ennen kuin käynnistyy? Vai onko tämä normaalia?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Katsoppas tulppa.
wille94
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 R Factory -07
- Liittynyt:
- 13.5.2010 13:19
Mä vaihoin tulpan tossa alkukesästä, ehkä ekan kerran käynnisty hyvin ja seuraavalla kerralla taas huonosti
Jr--
- Liittynyt:
- 7.8.2011 10:56
Öljypumpusta asiaa. Eli ostin Aprilian joka oli purettu osiksi mutta entinen omistaja ei sitten osannut enempää tehdäkkään. Olen tuossa porauttanyt pytyn ja laittanut uuden männän paikoillee sekä kasaillut laitetta pikkuhiljaa. Öljyä lisätessä huomasin että entinen omistaja oli irroittanut öljypumpusta ruuvin jonka jälkeen öljy on päässyt valumaan pois järjestelmästä.
Nyt tuo kyseinen ruuvi on hukassa. Kyse on tuosta tähtikantaisesta ruuvista joka on noiden tulo ja lähtöputkien välissä kierre on m4.
Kun tarkemmin katsoo niin siellä kierreosassa siis pumpussa on ura ja kierteen lopussa on joku kolo. Vähän vaikuttaa että siihen ei mikään tavallinen m4 pultti kävisi tilalle? Pumpun räjäytyskuvista en löytänyt koko ruuvin tietoja. Osaisko joku neuvoa tai ottaa mahdollisesti omastaan ko. ruuvin veke ja vaikka kuvata sen.
Kiitos!
-juuso
Aarni Konttas
- Liittynyt:
- 16.9.2010 19:52
Saisiko tähän vehkeeseen tehtyä napilla toimivaa kierrosten rajoitinta?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista