skrymer
- Pyörä:
- BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 14.5.2006 23:17
Tarkista startin maadoitus lohkoon, se maadoittaa näissä tietääkseni myös cdi-boxin. Jos ei saa maata tarpeeksi, vedä muutaman neliön johto akun miinus kenkään.
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
Mistäs päin tuo löytyy? Veikkaan kyllä ite että sytkäpuola vetelee viimesiään kun lämpimänä pätkii ja kylmänä ei. Maadotusvian pitäs oireilla kyllä myös kylmällä koneella? Tilasin jo uuen sytkäpuolan äsken.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Penkki pois niin näet startin ja maajohdon.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
skrymer
- Pyörä:
- BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 14.5.2006 23:17
Monesti se vika on juurikin maadoituksen puutteessa, toki feverissä cdi-boxikin on kosteudelle/vedelle alttiissa paikassa ja saattaa lämmetessään alkaa takuta, harvemmin sytkäpuola, mutta mene ja tiedä
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
Mistä kaikkialta takasivukatteet tuossa on kiinni?
Todennäkösesti huomenna saan sen uuen sytkäpuolan ja kokeilen sillä, jos ei pelitä niin kattelen niitä maadotuksia? Mutta miten se vois maadotuksen puutteesta johtua jos kunnolla lämmetessään rupee vasta pätkimään jne.?
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Ei ne katteet ole mistään kiinni paitsi tarakan pulttien alla. Takaapäin alat napsauttelemaan katteita irti.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
Sytkäpuolan vaihto ei auttanu.... Mistä kohti se startin maadotusjohto lähtee kun ite en äkkiseltää katottuna nähny että mihin siitä menee johto, pitäs varmaan se tarkistaa.
Huomenna myös kattelen että ilmanputsari on kunnossa, ja pitäs varmaan uus tulpanhattu vaihtaa ettei siitäkää jäis kiinni.
Lupe81
- Pyörä:
- ZX -03
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 10.6.2009 23:21
Itsellä oli samanlaisia ongelmia ennen kuin runkolaakerit hajosi. Syytä tuohon sammuiluun en löytänyt, vaihdoin tulpan, hatun puolan, CDI-boxin. Ei auttanut.
Noh, mopo seissy vuoden mutta nyt otin koko kone pöydälle siis runkolaakerien hajoamisen takia. Ainakin magneeton seutu on ihan älyttömän paskainen ja kurainen. Siellä on ollut todella kosteaa. En tiedä voisiko sillä olla vaikutusta sammuiluun.
Mutta toiseen ongelmaani. Otin siis kampiakselin ja runkolaakerit irti. Ne olivat kokoa 20x52x12. Uudet laakerini ovat kokoa 20x52x15, jotka pitäisi kyllä olla ihan Kymco ZX runkolaakerit. Tätä koka myyvät lukuisat nettikaupatkin ZX:ään. Mutta, eipä ne silti ole oikeat, ne on liian leveät. Ei mahdu lohkon puolikkaat kiinni toisiinsa kun on liian leveät laakerit. Eli, mitä nyt? Mikä on totuus oikeasta runkolaakerin koosta?
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Mä vähän veikkaisin että ne laakerit ei ole menneet pohjaan saakka. Kuuluko sellanen metallinen kling, kun lopetit niiden laittamisen?
Lupe81
- Pyörä:
- ZX -03
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 10.6.2009 23:21
Kyllä ne pohjaan meni. Ne on vaan liian leveät, 3mm leveämmät kuin mitä ne vanhat oli. Onko muut täällä vaihtaneet runkolaakereita?
deepah
- Liittynyt:
- 8.4.2011 17:15
Noniin, kymco se vaan jaksaa temppuilla. 94 suutin on paikallaan, putkesta katalysaattori pois ja lämpimänä kun sähköimu menee kokonaan pois päältä rupeaa ajosta hyytymään kuin mikä mutta pintakaasulla pumppaamalla pysyy juuri ja juuri käynnissä. Vuosimalli oli 03. Teinpähän käsi imun vanhasta sähköimusta ja huomenna pistän vehkeen kasaan ja kokeile että olisko vika liian pienessä suuttimessa vaikka 94 pitäs olla jo teharinki kanssa aika iso suutin.. en ole tuolla puoleen vuoteen ajanut ja nyt rupesi kiinnostamaan kymcon kuntoon laitto. Täällä taitaa keskustelu olla jokseenkin kuollutta nykyään
mat<u
- Pyörä:
- Kymco super fever
- Liittynyt:
- 9.3.2009 12:29
Noniin! Nyt ois kaikille rakentelijoille ja natuiskelijoille unelmadiili tiedossa! Olen myymässä rakasta kymcoani, jollekkin vaikka varaosiksi taikka pelkäksi kyydittäjäksi tai projektiksi, homma sama minulle mutta kunhan fiiverini löytää hyvän kodin. Käy ja kukkuu niinkuin kuuluukin, ei oo enää välityksissä kuristimia. Katsokaa läpi ja vinkatkaa vaikka kaverille tai jopa sukulaiselle jos ei itelle heti nappaa, eiköhän hinnastakin päästä sopimukseen.
->
Suosittelen vilkaisemaan <-
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
Hei tietäisikö kukaan, mihin momenttiin etu- ja takavariaattori pitäisi kiristää? Ja miten te muut kymco kuskit olette ottaneet takarenkaan irti? Itse kun yritin niin ottaa kiinni pakoputken kiinnitys kohtiin, enkä ymmärrä miten sen saa pois sieltä...
rahalla saa ja mopolla pääsee
Saene_
- Liittynyt:
- 28.3.2012 17:12
Mmm uutena kymcon omistajana kysyn teiltä, minkä muun kymcon osat menee tähän zx kiinni kun tilaisisin tollaisen multivarin kaippa niin vastauksia pls =)
Hevonen
- Liittynyt:
- 9.7.2013 17:34
Morjesta. Tuli tollanen skootteri hommattua ja kesken ajon alipaineletku lähti irti kaasarin kyljestä. Laitoin takas ja tehoja uupu. Liimasin sen kiinni ja koitin mahdollisimman tiiviisti sen siihen tunkee ja auttokin jopa vähän, mutta silti on tehoja hukassa. Huippunopeus on 5km/h alhasempi ja välillä kiihdyttäessä pätkii. Parit kerrat valoihin tullessa on kone sammunu täysin. Missä mahtaa olla vika?
Kymco super fever zx 50, -07, 3700km.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista