jerryjee
Voisko joku vähä auttaa ku mulla on mbk booster 04 ja siinä on nyt 2 sylinteri mihi on menny pakoputken kiinnitys pultti poikki että mikä avuksi ku aina...
Ja että ku huomenna ois tarkotus käyä ostaa joku TAAS uus sylinteri että tekeekö rms blue line sylinterillä mitää vai eroaako se mitenkää muista?? kiitoos
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
No tuossa etsiskelin itselleni kaasaria ja vaihtoehtoja oli kaksi phva kaasaria eli dellorto 17.5 mm ED ja 17.5 mm TS. Moposportin tuoteselosteessa luki, että TS on varustettu vesikierrolla (?) eli ilmeisesti ei sovi tuohon mun jogiin. Tuolta tietopankista lukaisin, että D tuossa ED kaasarissa tarkoittaa sitä, että säätö ruuvit ovat ilmanputsarista päin katsottuna oikealla puolella. Sehän on aivan väärä puoli :O. Eihän niitä voi säätää sieltä ilman, että ottaa koko kaasaria irti?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
TS:ssä on säätöruuvit vasemmalla puolella eikä haittaa ollenkaan, että on vesikierrol varustettu.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
Tuossa TS:kaasuttimen kuvauksessa lukee myös, että ei sisällä alipainehanan paikkaa. Mihin minä sitten kiinnitän sen alipaineletkun? Vai onko se eri asia?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Mulla on ainaki TS:ssä alipainenippa. Alipainenipan voi tehdä imukaulaan, jos kaasuttimessa sitä ei ole.
MaNeero
- Pyörä:
- Yamaha jog vm.2008
Mistä ostit sen sun kaasuttimen? Kattelin tuolta moposportin sivuilta ja tuossa ei ainakaan taida olla sitä alipainehanan paikkaa.
http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=01403. Mielelläni en alkaisi itse mitään säätämään. Eikö muka ole myynnissä phva kaasutinta, jossa nuo säädöt oisi vasemmalla ja siinä olisi tuo alip. hanan paikka?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Joltakin random tyypiltä kävin hakemassa joskusmuinoin.
Voitan sä ettii tuolta Mototallista käytettynä 17,5 kaasaria, jossa ois alipainenippa ja säädöt vasemmal puolella. Tai sit
tollanen, tarviit sit ainoastaan vaijeri-ryyppyvipu yhdistelmän.
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
jerryjee kirjoitti:Voisko joku vähä auttaa ku mulla on mbk booster 04 ja siinä on nyt 2 sylinteri mihi on menny pakoputken kiinnitys pultti poikki että mikä avuksi ku aina...
Ja että ku huomenna ois tarkotus käyä ostaa joku TAAS uus sylinteri että tekeekö rms blue line sylinterillä mitää vai eroaako se mitenkää muista?? kiitoos
Uus pytty ku putken pinnapultti menee poikki?
Halvemmaksi tulee vaihtaa se pinnapultti, lähtee siis ihan joko pyörittämällä taikka poraamalla ja sit vaan kierretapilla m6 jenga sisälle
jerryjee
siis pakoputken pultti siis se millä laitetaan pakoputki kiinni sylinteriin
eikä lähe pyörittämällä ja iliman työkaluja huonompi alkaa porailee
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Halvemmaks tulee ostaa ne työkalut kun sylinteri.
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
rrubE
Luulis että teiltä porakone löytyy. sitten vaan metalliporalla poraat siihen niin lähtee vanha katkennut pultti pois ja uusi tilalle
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
Pitemmän päälle voi tulla halvemmaks vaikka käyttää koneistamolla että poraavat molemmat pois ja tekevät jengat, sit vaan pistät aina normaali pultilla putken kiinni.
Jos siis useestikki menee niitä pinnapultteja
0Jesse0
mikähän mul on keeway factissa? kuuluu ajon aikana "zummm" sitten sammuu? joskus käy silleesti et lähtee mäkistartilla käyntii? eihä tää voi olla mahollista skootterilla? sillä ku rullaa virrat päälle saatta lähtä käyntiin. virinä on: gianelli extra, malossimultivari 4,0 gr rullilla, malossin punasta kytkin täynnä ja 80 suutin kaasarissa. skopalla ajettu n. 4500 km
Palezu
Tulppa, tulpanhattu, tulpanjohto, liittimet.. kyllähän se voi rullatessa lähteä käyntiin jos se on esim sammunut 50kmh vauhdista sitten rullaat johonkin 20kmh ja laitat virrat päälle se käynnistyy riippuen kytkinjousista, jäykemmillä ei enää samassa vauhdissa käynnistykkään mitä löysemmillä. Mutta jos olet pysähtynyt ja lähdet sitten rullaamaan alamäkeä alas ja yrität pistää virrat päälle niin ei pitäisi kyllä käynnistyä.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
0Jesse0
jeps. Mut se tekee tot sammumist lämpimäl koneella suunnilleen ku oon ajanu 15 km yhtä soittoo . Ja sit se joskus pyrkii lähtä käyntii ku rullailen sil alle 10 km/h vauhil.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista