Onhan tuo nyt jumaliste hienoin DNA mitä oon Suomen maassa nähny. Perääkin muokkailtu mielenkiintoisemman näköiseksi. Maskin badboy ilme on tosi hieno. Umpiosta kosteudet vaan pois niin näyttäis hyvältä.
Mutta kun olen kriittinen kuin (tähän joku vertaus), niin noiden kuvien perusteella huonot puolet: (Ennen lukemisen aloittamista suosittelen että asennoidutte tähän puolueettomana ja pelkästään arvostelun kohdetta arvioivana tekstinä. Ei mitään henkilökohtaista, vain oma raaka yksipuolinen mielipiteeni. Olkaa hyvät ja jatkakaa:
Väristä sen verran että valkoisen olisi voinut venyttää variaattorikoppaan asti. Nyt se näyttää jotenkin toispuoleiselta. Toisaalta pakoputki toisella puolella, varikoppa toisella puolella. Kiiltävät objektit. Idea on hyvä mutta itse olisin ehkä jopa päätynyt maalaamaan moottorin lohkot valkoiseksi. Tai sitten mustaksi, jotain kuitenkin ettei huomio kiinnity siihen tosiasiaan että moottorilohko on vain rumaa röpelöistä paskaa keräävää alumiinipintaa. Tosi(hullu)jamppa olisi kiillottanut senkin.
Kuvan perusteella kopan kiillotus ei ole ihan viimeisen päälle (itse joskus aloitin kiillottamisen, hermot loppui samantien ja päädyin kiiltävään mustaan joten tiedän kuinka vaativaa se on, propsit kuitenkin että jaksoit hinkata).
Tosin tämä valkoiset muovit -syndrooma on nähty niin monta kertaa ettei siinä ole enää mitään uutta. Tässä tapauksessa toteutus kuitenkin näyttää todella hyvältä. Tuon katteiden värin kanssa näyttää tosin tuossa valoisimmassa kuvassa ihan syötävän hyvältä. Itse olisin ehkä jatkanut valkoisen kanssa myös jarrusatuloihin. Ja paisuntasäiliöihin myös. Ellen väärin näe niin tässä ne ovat katteiden väriset.
Peili? Miltei järkyttävä. Tarvitsisi tosin pari lisäkuvaa eri asennoista jotta voisin lynkata sen totaalisesti.
Gripit? Ei herranjestat. Ei ole joulu vielä eikä tuolla varmaan jouluna ajellakaan, joten ne kuusen koristeet veks ja jotain hillitympää pro asennetta omaavaa tuubia tilalle.
Korotuspala? Dna:n suurin ongelma on ajoasento, ja yksi osasyy siihen on mielestäni liian pitkä pomppukeppi, joka tässä on tosin vaihdettu asiallisempaan joustinmalliin. Sikäli jos tämä tarvikekepakko ei ole alkuperäistä lyhyempi, en näe mitään järkeä huonontaa ajo-ominaisuuksia entisestään. Muutenkaan tuo ei tuo mitään lisäarvoa ulkonäölle. Hyi, pois moiset.
Äänenvaimennin.... mm... no. Mitähän tähän nyt sanois. Nyt tiedän. Valkoista tännekin! Aika radikaalia mutta ehkäpä toimisi, osaava ernesti kokeilee asian photoshopilla etc hetkessä. Sitten palautetta näyttäisikö hyvältä.
Käännä se nopeusmittarin johdon metallipidike toisinpäin ja laita se johto kulkemaan iskarin sisäpuolelta niin ei herätä huomiota, nyt se on kuin käärme lakanoiden päällä (ei, ei mitään kaksimielistä tässä).
Epäkohta etumuksessa. BCD. Edellämainitulla yrityksellä ei ole mitään merkkikohtaista osaa DNA:han. Enkä tässä laitteessa ensimmäistäkään BCD osaa näe. Varmistusta kaivataan.
Ilmanputsari? Näyttää vanhalta hikiseltä sukalta, joka oli joskus vuosia sitten valkoinen, ennen hikistä beachfutis -matsia.
Käynnistyspoljin ei herätä mitään tunteita. Valkoista pedaaliin jos kiillotus jatkaa varikopan pinnassa. Jos ei, (valkoinen koppa?) saattaisi asiaan soveltua... Musta eeehkä mustan änärin vastapainoksi Mutta mutta. Tämä on hiukan hankala. Kiillotus vielä viimeisen päälle koppaan ja valkoinen potkurauta niin ehkä hommasta selviäis. Tai sitten se valkoinen änäri, kiillotus koppaan ja valkoinen poljin.
...aloin painia äsken itseni kanssa. Ja nyt lopetin. Olen pahoillani.
Omistajalle terveisiä, enää pientä pintaremonttia sinne tänne nii avot! Tuossa kunnossakin erittäin hieno saavutus tusinaDenareitten loputtomassa suossa.
Kiitän ja kuittaan. Pysykää kuitenkin valppaina. Tämän kirjoittajan housuntaskusta pamahtaa vielä jossain vaiheessa ulos "hiukan" rankempi DNA. Kuten sanottua, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Rahoitus vielä kusee mutta visioita on, vähän niinkuin Leepulla (virityspajan jantteri)