_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
kiitoksia joo kyllä mul ainaki tuntuu. Ennen ei millään poljin menny alas elí oli niiku jumittunu mut heti kun rasvas ketju öljyllä sen käynnistys poljin akselin sisältä nii rupes toimii
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
_T3_ kirjoitti:kiitoksia joo kyllä mul ainaki tuntuu. Ennen ei millään poljin menny alas elí oli niiku jumittunu mut heti kun rasvas ketju öljyllä sen käynnistys poljin akselin sisältä nii rupes toimii
Mulla menee ihan rykönä alas
Ei mitään sellasta "plop" tunnetta polkimessa. Jospa se vain mäntä on vaihtokunossa.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Niillä kilometerillä voipi olla hyvinkin.
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Menihän ne männänrenkaat niin että kirkas ylös ja tumma alas? Viikonloppuna ois männänvaihto
Onko siinä toimenpiteessä mitään erityisesti huomioon otettavaa?
kymco4life kirjoitti:_T3_ kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/kymco-super-agility-p-42181.html täs olis hiukan halvempi cdi
ei sovi mun mallii, mul sopii se kaks-liittiminen. mut eiks niiden pitäs sopii kaikkien jos on sopiva liitin vaa?
Mulla
ehkä tulee myyntiin uusi cdi 25€+postit. Pitää vaan vikonloppuna kokeilla toimiiko. YV:tä vaan jos kiinnostaa. E: ei toiminut. Poltti sulakkeen.
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Hei. Selostakaa joku miten tuo venttiilien ajoitus säädetään? Savuttaa männänvaihdon jälkeen ihan pirusti ja saattaa tuosta johtua kun en mitenkään ajoittanut tuota.
E: jos joku tarvitsee niitä kahta ylimmäistä männänrengasta niin voin myydä 3€+postit. Tuli mäntäsarjan mukana toiset.
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Aika hiljasta täällä kymco topicissa
Mut sain säädettyä sen ajoituksen ja nyt ei lähde edes käyntiin
Eli sen T-kirjaimen laitoin rungon merkkiin ja siitä rattaasta isoin reikä eteenpäin pytyn suuntaisesti. Sen jälkeen ei edes käynnisty ja kaasutin on puhdistettu, tulppa vaihdettu ja kipinää antaa.
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
Terve tuli tänään vaihdettua normaalien rullien(8,5g) tilalle 7,5g rullat että saa hiukan kiihtyvyyttä lisää ja viilasin prikan kuria mutta nopeutta ei tullut yhtään lisää joten hion koko holkin kurin pois. Joten mitä tolle pitäis noiden rullien lisäks tehä et menee sen 55-60? Menee varmaan ton verran pelkillä 7,5g rullilla, kuristamattomalla holkilla+cdin kuri pois?
Aattelin et ostais 9g tai 9,5g et sais huippuja korkeemmiks tai kytkinjousisarjan et tommoses paketis tulee 15%, 25% ja 50% joten mitkä rullat ja kytkinjouset olis parhaimmat et sais huippuja ja kiihtyvyyttä lisää?
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
käpäzz
- Pyörä:
- Derbi senda X-Race vm. 07
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 25.4.2009 0:04
Onko kymco agilityn CDI boksissa sellasta johtoo että kun sen poikkasee niin saa n. 5km/h lisää nopeutta? ja mistä kohtaa sitä holkkii aletaa viilaamaa?
en oo kumminkaa ihan amatööri vaikka siltä vaikuttaa ^^ tai saako vakio CDI:tä sillee että kytkin päällä rajoittaa ja kytkin pois niin ei rajoita, jos joku osaa neuvoa niin YV:tä. Tänks!
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Vilaat siitä holkista sen korokkeen vaan pois eli aivan tasaiseksi.
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
kyllä siihen saa katkaisimen kuhan vain pidennät niitä johtoja ja cdin kurin ja varin kuri poistamisella nopeudeksi tulee n 55. Itelle tuli noiden ja 7,5g rullien lisäksi nopeutta 49,8km/h
Mikähän on mahtanut aiheuttaa varin halkeamisen kytkinkellon kohdalta? ulkopäin ei ole mtn jälkiä mutta sisälle en oo viel kurkannut
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Siis kopan rakenteessa vai maalissa?
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 26.2.2010 21:02
kopan rakenteessa. Paikkasin kummalatakin puolelta kemiallisella metallilla. Lähti palakin koulun jälkeen mutta pistin takasin ton kemiallisen metallin kanssa saa nähä miten kestää ja halkeaminen johtui kytkinkellon mutterin löystymisestä mutteri oli löystyny n 1-3cm jolloin pääsi halkeamaan toi koppa
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
poski
- Pyörä:
- Honda cbr 125 -09, Suzuki pv -88
- Liittynyt:
- 5.8.2009 22:54
Sisko onnnistui jotenkin paskomaan potkustartin kymcostaan, poljin pyörii muttei anna vastusta. Mitä mahtaa olla rikki ja onko iso/kallis homma vaihtaa itse? Ei tekisi mieli viedä liikkeeseen kun maksaa niin saatanasti enkä ole mikään kädetön henkilö.
Das Geschwindigkeitsübertretunggeldstrafe = ylinopeussakko saksaksi, ei siis liene mikään ihme ettei saksassa ole nopeusrajoituksia :)
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Ei ole iso vika. Todennäköisesti jousi lähtenyt paikaltaan tai tullut vaan tiensä päähän. Avaat kopan niin näät varmasit, mikä on vikana. Lukkopihdeillä avaat sen akselin niin osat melkeimpä tipahtaa syliin ja kokoot samalla tavalla kuin olivat.
poski
- Pyörä:
- Honda cbr 125 -09, Suzuki pv -88
- Liittynyt:
- 5.8.2009 22:54
En usko että olisi jousi mennyt, potku kuitenkin palautuu ylös jousella ilman mitään ongelmia. Kun taas koittaa potkia käyntiin niin siinä vaiheessa vetää välillä täysin tyhjää, välillä jaa jumiin, ei kuitenkaan liikuta konetta ollenkaan. No täytyy tänään tai huomenna avata ja katsoa mikän on paskana.
Das Geschwindigkeitsübertretunggeldstrafe = ylinopeussakko saksaksi, ei siis liene mikään ihme ettei saksassa ole nopeusrajoituksia :)
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista