Kymco Agility

_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _T3_ » 25.8.2011 20:33

kiitoksia joo kyllä mul ainaki tuntuu. Ennen ei millään poljin menny alas elí oli niiku jumittunu mut heti kun rasvas ketju öljyllä sen käynnistys poljin akselin sisältä nii rupes toimii
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
_Sylin_teri_
Pyörä:
KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.4.2009 19:32
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _Sylin_teri_ » 25.8.2011 21:02

_T3_ kirjoitti:kiitoksia joo kyllä mul ainaki tuntuu. Ennen ei millään poljin menny alas elí oli niiku jumittunu mut heti kun rasvas ketju öljyllä sen käynnistys poljin akselin sisältä nii rupes toimii

Mulla menee ihan rykönä alas :D Ei mitään sellasta "plop" tunnetta polkimessa. Jospa se vain mäntä on vaihtokunossa.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.8.2011 7:16

Niillä kilometerillä voipi olla hyvinkin. :lol:
Aerox/Nitro osia
_Sylin_teri_
Pyörä:
KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.4.2009 19:32
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _Sylin_teri_ » 31.8.2011 18:30

Menihän ne männänrenkaat niin että kirkas ylös ja tumma alas? Viikonloppuna ois männänvaihto :seko: Onko siinä toimenpiteessä mitään erityisesti huomioon otettavaa?

kymco4life kirjoitti:
_T3_ kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/kymco-super-agility-p-42181.html täs olis hiukan halvempi cdi


ei sovi mun mallii, mul sopii se kaks-liittiminen. mut eiks niiden pitäs sopii kaikkien jos on sopiva liitin vaa?

Mulla ehkä tulee myyntiin uusi cdi 25€+postit. Pitää vaan vikonloppuna kokeilla toimiiko. YV:tä vaan jos kiinnostaa. E: ei toiminut. Poltti sulakkeen.
_Sylin_teri_
Pyörä:
KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.4.2009 19:32
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _Sylin_teri_ » 3.9.2011 14:58

Hei. Selostakaa joku miten tuo venttiilien ajoitus säädetään? Savuttaa männänvaihdon jälkeen ihan pirusti ja saattaa tuosta johtua kun en mitenkään ajoittanut tuota.

E: jos joku tarvitsee niitä kahta ylimmäistä männänrengasta niin voin myydä 3€+postit. Tuli mäntäsarjan mukana toiset.
_Sylin_teri_
Pyörä:
KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
25.4.2009 19:32
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _Sylin_teri_ » 4.9.2011 14:14

Aika hiljasta täällä kymco topicissa :D Mut sain säädettyä sen ajoituksen ja nyt ei lähde edes käyntiin :paha: Eli sen T-kirjaimen laitoin rungon merkkiin ja siitä rattaasta isoin reikä eteenpäin pytyn suuntaisesti. Sen jälkeen ei edes käynnisty ja kaasutin on puhdistettu, tulppa vaihdettu ja kipinää antaa.
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _T3_ » 5.9.2011 20:49

Terve tuli tänään vaihdettua normaalien rullien(8,5g) tilalle 7,5g rullat että saa hiukan kiihtyvyyttä lisää ja viilasin prikan kuria mutta nopeutta ei tullut yhtään lisää joten hion koko holkin kurin pois. Joten mitä tolle pitäis noiden rullien lisäks tehä et menee sen 55-60? Menee varmaan ton verran pelkillä 7,5g rullilla, kuristamattomalla holkilla+cdin kuri pois?

Aattelin et ostais 9g tai 9,5g et sais huippuja korkeemmiks tai kytkinjousisarjan et tommoses paketis tulee 15%, 25% ja 50% joten mitkä rullat ja kytkinjouset olis parhaimmat et sais huippuja ja kiihtyvyyttä lisää?
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
käpäzz
Pyörä:
Derbi senda X-Race vm. 07
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.4.2009 0:04
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut käpäzz » 14.9.2011 22:24

Onko kymco agilityn CDI boksissa sellasta johtoo että kun sen poikkasee niin saa n. 5km/h lisää nopeutta? ja mistä kohtaa sitä holkkii aletaa viilaamaa? :D en oo kumminkaa ihan amatööri vaikka siltä vaikuttaa ^^ tai saako vakio CDI:tä sillee että kytkin päällä rajoittaa ja kytkin pois niin ei rajoita, jos joku osaa neuvoa niin YV:tä. Tänks!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Sudee » 15.9.2011 11:47

Vilaat siitä holkista sen korokkeen vaan pois eli aivan tasaiseksi.
Aerox/Nitro osia
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _T3_ » 15.9.2011 18:31

kyllä siihen saa katkaisimen kuhan vain pidennät niitä johtoja ja cdin kurin ja varin kuri poistamisella nopeudeksi tulee n 55. Itelle tuli noiden ja 7,5g rullien lisäksi nopeutta 49,8km/h

Mikähän on mahtanut aiheuttaa varin halkeamisen kytkinkellon kohdalta? ulkopäin ei ole mtn jälkiä mutta sisälle en oo viel kurkannut
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Sudee » 16.9.2011 7:13

Siis kopan rakenteessa vai maalissa?
Aerox/Nitro osia
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _T3_ » 16.9.2011 21:26

kopan rakenteessa. Paikkasin kummalatakin puolelta kemiallisella metallilla. Lähti palakin koulun jälkeen mutta pistin takasin ton kemiallisen metallin kanssa saa nähä miten kestää ja halkeaminen johtui kytkinkellon mutterin löystymisestä mutteri oli löystyny n 1-3cm jolloin pääsi halkeamaan toi koppa
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
poski
Pyörä:
Honda cbr 125 -09, Suzuki pv -88
Liittynyt:
5.8.2009 22:54
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut poski » 23.9.2011 16:31

Sisko onnnistui jotenkin paskomaan potkustartin kymcostaan, poljin pyörii muttei anna vastusta. Mitä mahtaa olla rikki ja onko iso/kallis homma vaihtaa itse? Ei tekisi mieli viedä liikkeeseen kun maksaa niin saatanasti enkä ole mikään kädetön henkilö.
Das Geschwindigkeitsübertretunggeldstrafe = ylinopeussakko saksaksi, ei siis liene mikään ihme ettei saksassa ole nopeusrajoituksia :)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Sudee » 24.9.2011 8:09

Ei ole iso vika. Todennäköisesti jousi lähtenyt paikaltaan tai tullut vaan tiensä päähän. Avaat kopan niin näät varmasit, mikä on vikana. Lukkopihdeillä avaat sen akselin niin osat melkeimpä tipahtaa syliin ja kokoot samalla tavalla kuin olivat.
Aerox/Nitro osia
poski
Pyörä:
Honda cbr 125 -09, Suzuki pv -88
Liittynyt:
5.8.2009 22:54
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut poski » 24.9.2011 16:41

En usko että olisi jousi mennyt, potku kuitenkin palautuu ylös jousella ilman mitään ongelmia. Kun taas koittaa potkia käyntiin niin siinä vaiheessa vetää välillä täysin tyhjää, välillä jaa jumiin, ei kuitenkaan liikuta konetta ollenkaan. No täytyy tänään tai huomenna avata ja katsoa mikän on paskana.
Das Geschwindigkeitsübertretunggeldstrafe = ylinopeussakko saksaksi, ei siis liene mikään ihme ettei saksassa ole nopeusrajoituksia :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista