Herz
Kumpaa putkea suosittelisitte -06 Jet forceen, josta on prikka otettu pois. Krominen Leovince ZX vai Technigasin joku malli?
mätöboi
- Pyörä:
- Peugeot Xps
vatelma:
En nyt välttämättä ymmärtänyt mitä tarkoitit mutta selitetäänpä. vanhemmissa malleissa on sen ohjeen mukainen prikka mutta uudemmissa (oisko -04 lähtien)
niin uudenlainen rullakuppi. Jossa prikka on heti siinä päällä. Ja se on kiinni kolmella pienellä pultilla. Sen kun ottaa pois ja pistää kaiken vain takaisin kiinni ni pitäis toimia. Ei ne osat sieltä mihinkään tipu vaikka sitä ei olekkaan. Toivottavasti ymmärsit
Joo ihan hyvin taidettii kummatki tajuu:D eli homma sen puolest selvä...
Ihmetyttää vaan se ku alkaa sen 60 km/h jälkee kuuluu aika kova ääni sielt variaattorist:/ ja ku istuu kyysättävän ni vähä rupee jotenki kummasti pomputtaa. Osat kyl meni mielestäni ihan oikeille kohille ja hyvin kii.. hmmm
T: Jönks
Vehmu2Dope
Tepukka kirjoitti:Kumpaa putkea suosittelisitte -06 Jet forceen, josta on prikka otettu pois. Krominen Leovince ZX vai Technigasin joku malli?
Leovince ZX ittelläni ja ihan hyvin pelaa..
tomì
- Pyörä:
- ei ole
Tepukka kirjoitti:Kumpaa putkea suosittelisitte -06 Jet forceen, josta on prikka otettu pois. Krominen Leovince ZX vai Technigasin joku malli?
Suosittelen Laser x-prota ennemin kuin kumpaakaan noista.
kerttu__
onko r-cupissa jotain tehoputkea valmiina? kulkee sen 55km/h ja on äänetki vähän komeemmat ku muissa skoottereissa. maahantuojan jälleenmyyjältä suoraan ostettu, onko se putki sallittu?
vatelma
kerttu__ kirjoitti:onko r-cupissa jotain tehoputkea valmiina? kulkee sen 55km/h ja on äänetki vähän komeemmat ku muissa skoottereissa. maahantuojan jälleenmyyjältä suoraan ostettu, onko se putki sallittu?
vakioputki kaikissa... ei ne pistä näihin kiinni mitään mikä ei oo hyväksytty
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
kerttu__ kirjoitti:onko r-cupissa jotain tehoputkea valmiina? kulkee sen 55km/h ja on äänetki vähän komeemmat ku muissa skoottereissa. maahantuojan jälleenmyyjältä suoraan ostettu, onko se putki sallittu?
Eikhöhän siinä ole ihan se vakioputki. Jos putki on sama kuin kuvassa oleva, se on vakio.
http://www.motot.net/galleria/kuva99987
-Roope-
- Pyörä:
- DTx 125
onko kellää darksidee ja onko hyvä jos sattuu olemaan?
Latva
- Pyörä:
- FZS 600
Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin
http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
aprillo
Eli ostin tollasen jetin käytettynä (44km ajettu) ja oon pari kertaa kokeillu (korttia ei oo viellä) ja 60 tuo kulkee. Itse en ole viritellyt yhtään jettiä ja vanha omistaja oli joku 45v ukkeli joten tuskin hänkään on viritellyt. Jos vaikka kouluun tulee ratsia ja poliisit testaa ja huomaa et kulkee 60km/h niin tuleeko mulle mtn sakkoja yms siitä?
Itse en siis ole viritellyt sitä.
Steelwing
aprillo kirjoitti:Eli ostin tollasen jetin käytettynä (44km ajettu) ja oon pari kertaa kokeillu (korttia ei oo viellä) ja 60 tuo kulkee. Itse en ole viritellyt yhtään jettiä ja vanha omistaja oli joku 45v ukkeli joten tuskin hänkään on viritellyt. Jos vaikka kouluun tulee ratsia ja poliisit testaa ja huomaa et kulkee 60km/h niin tuleeko mulle mtn sakkoja yms siitä?
Jos kyseessä on mittarinopeus, niin turha huolehtia asiasta. Nopeus ei ole oikeasti 60 km/h vaan alle sen (45-50?).
O: Edullinen MP
Herz
Olen yrittänyt etsiä sivua, joka myy laser x pro chroom mallia jet forceen, mutta yhtäkään sivua en ole vielä löytänyt. Voisiko joku siis mahdollisesti heittää linkin jollekkin luotettavalle sivustolle, josta voisi tilata tuon putken?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
Tepukka kirjoitti:Olen yrittänyt etsiä sivua, joka myy laser x pro chroom mallia jet forceen, mutta yhtäkään sivua en ole vielä löytänyt. Voisiko joku siis mahdollisesti heittää linkin jollekkin luotettavalle sivustolle, josta voisi tilata tuon putken?
Tässä
jonizz
pun77i kirjoitti:Eli tuolta voi tilata rajoittamattoman:
http://mopshop.de/shop/index.php?cat0=1 ... 9cfde6aab2Siinähän se on vasemmassa ylälaidassa nimellä Zündbox Malossi "TC-UNIT".
Eli joo se cdi-boksi on siinä kun otat irti keulasta lamppujen välistä sen "keskikatteen" nii siinä näkyy heti semmone musta boksi niinku tuossa linkissä. Siinä on semmonen kumi ympärillä ja sen saa irti ihan vetämällä ja sitte vaa liitin irti ja rajoittamatonta tilalle
Kävisköhän toi sama CDI boxi peugeotin V-clicciin?
BlueStorm
- Pyörä:
- Aprilia SX 50
kerttu__ kirjoitti:onko r-cupilla ja c-techillä suurempia eroja muutakun satasen hintaero?
Luulin että R-cupis on ruisku.
aprillo kirjoitti:Eli ostin tollasen jetin käytettynä (44km ajettu) ja oon pari kertaa kokeillu (korttia ei oo viellä) ja 60 tuo kulkee. Itse en ole viritellyt yhtään jettiä ja vanha omistaja oli joku 45v ukkeli joten tuskin hänkään on viritellyt. Jos vaikka kouluun tulee ratsia ja poliisit testaa ja huomaa et kulkee 60km/h niin tuleeko mulle mtn sakkoja yms siitä?
Ne testaa omalla tutkallaan, että mittari saa näyttää mitä vain.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista