Kymco Super 9

HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 7.5.2009 20:16

No ei sillä kyllä pelkällä holkin vaihdolla kovinkaan paljo yli 60 mennä.
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 8.5.2009 23:45

Tohon aikasempaan vielä.. ku oli puhetta, että koropalan kanssa sivujalalla seisottaessa kaasarista
valuu bensaa ja siihen ei mitään ratkasua löydy. Niin mietin et pystyisköhän sivujalkaa
jotenki pidentää tai hankkii pidemmän? Tietty hitsaamalla siihen jonkun palan kii mut
ite en sitä osaa. Yritin netistä ettii jotain tarvike sivujalkoja mut en löytäny ku pyöriin tarkotettuja..
Onko kukaan keksiny ratkasua tähän ongelmaan? :roll:
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 9.5.2009 1:57

Auttaisko kaasarin vaihto esim Dellorttoon`?
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 9.5.2009 11:36

HaGss kirjoitti:Auttaisko kaasarin vaihto esim Dellorttoon`?

En tiedä onko järkee alkaa kaasaria vaihtaa koropalan takii? :)
skrymer
Pyörä:
BMW R 75/7 -76, Jupiter Sport -67, Kymco Cobra
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
14.5.2006 23:17

ViestiKirjoittanut skrymer » 9.5.2009 12:29

jukkapalmu1:
Josset muuta löydä, nii tavaratalosta saa halvalla polkupyörän säädettäviä sivujalkoja, semmosenki voi näppärä jätkä laitella kymcoon kiinni.

HaGss:
Super9:n ja Cobran vakio ovaalikurkkuinen keihin on kyllä pirun hyvä, ei sitä kyllä ihan heti kannata dellortoon vaihtaa.
Mulla on isomman pytyn kanssa Dellorto phbg 18mm as 4t, kun semmoinen sattui hyllystä löytymään ja pelittää hyvin, pääsuuttimet on phbg:ssä 5mm kierteellä.
Suosittelen kuitenkin ennemmin Dellorton 17,5mm phva valmistetta, siinä kun käytetään muistaakseni 6mm kierteellä olevia pääsuuttimia, joita jälleenmyyjiltä löytyy parempi valikoima!
Imukaulaakaan ei tarvitse vaihtaa, koska kurkku on alusta mitattuna 18,5mm
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 9.5.2009 12:53

skrymer kirjoitti:jukkapalmu1:
Josset muuta löydä, nii tavaratalosta saa halvalla polkupyörän säädettäviä sivujalkoja, semmosenki voi näppärä jätkä laitella kymcoon kiinni.


Kestääköhän noi pyöränjalat skoban painoa?
Boom Driver
Pyörä:
Hornet -07
Paikkakunta:
Esbo
Liittynyt:
29.1.2004 22:21

ViestiKirjoittanut Boom Driver » 9.5.2009 20:25

jukkapalmu1 kirjoitti:
skrymer kirjoitti:jukkapalmu1:
Josset muuta löydä, nii tavaratalosta saa halvalla polkupyörän säädettäviä sivujalkoja, semmosenki voi näppärä jätkä laitella kymcoon kiinni.


Kestääköhän noi pyöränjalat skoban painoa?
En ainakaan usko noista säädettävistä, ku tuppaa olee aika rimpuloita jo ku ihan 14 kilosta fillaria yrittää saada pysyy pystyssä sillä.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 10.5.2009 0:51

Jep jep, sain väsäiltyä siihen sivujalkaan semmosen jatkeen et ei seiso niin kyljellään koropalan kanssa ja nyt ei enää vuoda bensaa.. ;)
ps. myykää joku mulle tähän valmiiks modattu tangon adapteri crossitankoo varten :)
jommppa
Pyörä:
Kymco Super 9 -08
Liittynyt:
18.8.2008 21:32

ViestiKirjoittanut jommppa » 10.5.2009 9:48

oon kuullu risti riitasen ajatuksen tuosta koropala episodista, ettei bensa vuoda jos seisoo sivujalalla.
johtuisko koron korkeudesta? millaista patenttia siihen sitten kannattaisi väsätä jos itekkin laitan koropalan.
Senkun laitat virrat päälle vain..
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 10.5.2009 12:16

jommppa kirjoitti:oon kuullu risti riitasen ajatuksen tuosta koropala episodista, ettei bensa vuoda jos seisoo sivujalalla.
johtuisko koron korkeudesta? millaista patenttia siihen sitten kannattaisi väsätä jos itekkin laitan koropalan.

Johtuu koron korkeudesta, mitä korkeempi koropala sitä enemmän se seisoo kyljellään sivujalalla ja kaasari vääräässä asennossa. Kuten sanoin ite väsäilin siitä sivujalasta pidemmän ja nyt ei vuoda.
Nin0z
Pyörä:
teiniderbi
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
6.3.2008 14:24

ViestiKirjoittanut Nin0z » 10.5.2009 21:05

Minkä kokosta suutinta kannattas laittaa ku on kiinni malossin red filter technigas putki ja 17.5mm kaasari? ja saako niitä suuttimia muualta ku maahantuojalta :|
Super-9
Pyörä:
Kymco Super 9 72cc midrace & Suzuki Sepia 70cc project
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
14.7.2008 13:04

ViestiKirjoittanut Super-9 » 11.5.2009 16:44

Nin0z kirjoitti:Minkä kokosta suutinta kannattas laittaa ku on kiinni malossin red filter technigas putki ja 17.5mm kaasari? ja saako niitä suuttimia muualta ku maahantuojalta :|

Riippuu siitä että mikä kaasari sulla on toi 17,5mm. Vakio, eli Keihini se ei vissiinkään oo...Mut suuttimen koosta varmaanki noin 90-100 ;)
Neuni
Liittynyt:
2.6.2004 13:27

ViestiKirjoittanut Neuni » 11.5.2009 20:19

Turhaan tota Superia seisottamaan enempää : http://www.motot.net/talli/85161 ;)
jukkapalmu1
Liittynyt:
1.3.2009 12:20

ViestiKirjoittanut jukkapalmu1 » 13.5.2009 18:00

Oon ottanu "prikan" pois ja mulla on 7,9g rullat kiinni, tasasel meni gps vähän yli 60km/h..
Muuten ihan jees mut 2 päällä ku ajaa jotain ylämäkiä mihin ei kerkee kiihdyttää nii tuntuu
et menee hitaammin ne ylös ku vakiona 2 päällä, muillakin näin? Pystyykö tehä jotain et kiihtyis vähän paremmin (ei siis mitään teharia) ja vauhti pysyis suunnilleen samana? :roll:
jare
Pyörä:
kymco s9, Yamaha dt 125r
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
31.1.2008 16:18

ViestiKirjoittanut jare » 13.5.2009 19:29

joo itellä kans sama onkkelma. tuntuu kuin ne rullat jäis sinne ylös jumii eikä putoais alas, ne on varmaa niin kevyet et nei putoo sinne alaspäin vaa jää sinne ylös pyörii. siin eikai auta ku laittaa vakiorullat paikoillen? ;)
http://www.motot.net/galleria/69021

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista