Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
Sama juttu ku mulla, oli menny toinen männänrengas poikki.
pjyry
- Pyörä:
- Aprilia sr di-tech 2003
Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten.
03 di.tech
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten.
03 di.tech
uudella tulpalla kannattaa aina kokeilla.
^^^vp^^^
- Pyörä:
- Aprilia Ditech
Niin käykö tommenen boosterin adapteri ditekkiin?
pjyry
- Pyörä:
asmo_91 kirjoitti:pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten.
03 di.tech
uudella tulpalla kannattaa aina kokeilla.
tulppa ei kyl olis saanut mustemmaks kun mitä se siellä oli mutta kun olin puhdistanut sen ja laittanut takaisin niin ei mitäänb vaikutusta.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
ja nyt mopo ei liiku mihinkään kun painaa kaasua... jurraa vaan eikä ota kierroksia...tulppa oli musta ku neekerin perssilmä.uuen tulpanki ostin mut ei mtn vaikutusta
Nuustis
pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten.
03 di.tech
Käännät avainta virtalukossa noin 10 kertaa putkeen, ilman käynnistystä ja anna "ruksuttaa" loppuun.
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
ja nyt mopo ei liiku mihinkään kun painaa kaasua... jurraa vaan eikä ota kierroksia...tulppa oli musta ku neekerin perssilmä.uuen tulpanki ostin mut ei mtn vaikutusta
Sulla saattaa olla kans ilmanputsari tukossa, kato se nyt ekana
pjyry
- Pyörä:
Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
Kannattaa tarkistaa myös läpät.
pjyry
- Pyörä:
Nuustis kirjoitti:pjyry kirjoitti:Särässä taas jotain vikaa.Ajoin tässä koulusta kotiin pivällä ja bensa lopui (kokonaan) talutin mopon abc:lle ja tankkasin mutta ei enää käynnistynyt kunnolla joutui sahaamaan pitkään ja kun käynnistyi ei antanut kunnolla kierroksia ja kävi pätkien ajoin loppumatkan mutta ei kiihtynyt kunnolla eli mitä olis oikeen vikana? itse epäilen että pitäs kai imata toi ruisku mutta miten.
03 di.tech
Käännät avainta virtalukossa noin 10 kertaa putkeen, ilman käynnistystä ja anna "ruksuttaa" loppuun.
Juu vika lötykin jo kun vein aprilia huoltoon (ne sai sen 5min niin oli valmis kunn otti vaan yhen katteen irti ja HAKKAS VAAN VASARALLA SITÄ KAMPIAKSELIA niin alko toimiin taas)
oli jäänyt bansapumpun takaiskuventtiili jumiin.
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
pjyry kirjoitti:Juu vika lötykin jo kun vein aprilia huoltoon (ne sai sen 5min niin oli valmis kunn otti vaan yhen katteen irti ja HAKKAS VAAN VASARALLA SITÄ KAMPIAKSELIA niin alko toimiin taas)
oli jäänyt bansapumpun takaiskuventtiili jumiin.
No sehän oli helppo huolto
Toisin ku mulla, on just skootteri huollossa ni toistaseks ne on selvittäny et männänrengas oli poikki ja sähköissä jotain vikaa
On menny huoltoihin jo enemmän rahaa mitä itte skootteriin -_-
^^^vp^^^
- Pyörä:
- Aprilia Ditech
Siis osaako kukaan sanoa mikä tangon adapteri käy ditekkiin?Käykö sama kun Roksin tai boosterin?Niin ja mikä on vakion männän koko?Oisin kiitollinen jos joku vastaisi!
Nuustis
Boosterin adapterin pitäis käydä ja vakiomännän koko on 41mm
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
pjyry kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ditukassa ilmenny taas vikaa... lähtee käyntiin niiperkelee huonosti ja tyhjäkäynnillä meinaa sammuuu koko aja... vien ens viikol sen motormannille ku ei vittu jaksa näitteruisku vehkeitten kans alkaa säätään ku homma menee kumminki itellä aivan vituiksi...
Kannattaa tarkistaa myös läpät.
ilmanputsarin tarkistin ja oli iha puhdas... läppiä en oo kattonu.ei jaksais ite alkaa isommin rassaileen ku isäntä sano että se maksaa sen korjautuksen ku vien sen ens viikolla motormanille.
pjyry
- Pyörä:
[/quote]
Kannattaa tarkistaa myös läpät.[/quote]
ilmanputsarin tarkistin ja oli iha puhdas... läppiä en oo kattonu.ei jaksais ite alkaa isommin rassaileen ku isäntä sano että se maksaa sen korjautuksen ku vien sen ens viikolla motormanille.[/quote] Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista