Peugeot Jetforce

54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 26.5.2008 16:57

Mutukki kirjoitti:Kertokaapa miten Jet C-Techin valot oikein pelittää? Minulla palaa ne ylemmät pienet valot kokoajan ja alemmista, isommista valoista lyhkäisillä toinen ja kaukovaloilla taas toinen. Pitäisiko näiden isompien palaa yhtäaikaa, eli onko minun Jetissäni jokin vika?

Skootteri on ollut minulla vata pari päivää, eikä aiempaa kokemusta näistä laitteista juuri ole. Siksi kysyn näinkin yksinkertaista asiaa.

Ja ei,en pysty katsomaan ohjekirjasta vastausta, koska käytetyn mopon mukana en saanut mitään kirjaa/papereita.

Valosi toimivat aivan oikein, speedfighteissa valot toimivat vähän samalla periaatteella.
Gp1 Revolution
Paikkakunta:
Itärajalla
Liittynyt:
12.4.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Gp1 Revolution » 26.5.2008 17:21

|tomi| kirjoitti:
Gp1 Revolution kirjoitti:Ruiskujen putket ei käy c-techiin, ei se sieltä lukeminen nyt voi noin vaikeata olla :D


TSDI(suorasuihku)-malliin käy samat putket kuin kaasarimalliinkin :roll:
juu sori väärää infoa annoin, tosiaan kannattas viettää enemmän aikaa tuol sivuil, ku kattelin niit putkia ni jäi sellane mielikuva et kaasutin vehkees ois ollu vaakapytty mut ei näköjää :D
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 27.5.2008 15:26

Mutukki kirjoitti:Kertokaapa miten Jet C-Techin valot oikein pelittää? Minulla palaa ne ylemmät pienet valot kokoajan ja alemmista, isommista valoista lyhkäisillä toinen ja kaukovaloilla taas toinen. Pitäisiko näiden isompien palaa yhtäaikaa, eli onko minun Jetissäni jokin vika?

Skootteri on ollut minulla vata pari päivää, eikä aiempaa kokemusta näistä laitteista juuri ole. Siksi kysyn näinkin yksinkertaista asiaa.

Ja ei,en pysty katsomaan ohjekirjasta vastausta, koska käytetyn mopon mukana en saanut mitään kirjaa/papereita.


kyllä ne toimii... ne isot valot kuuluu olla eri aikaa päällä...en muista mite se meni pitkis, joko molemmat tai oikee(edestä katsottuna).
Viimeksi muokannut pellepoliisi päivämäärä 29.5.2008 21:36, muokattu yhteensä 2 kertaa
putte47
Liittynyt:
27.5.2008 23:21

ViestiKirjoittanut putte47 » 28.5.2008 0:18

Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.


yhet rikat korottamaan, vai?
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 29.5.2008 21:39

Pystyiskö joku kertoo mistä sais eri kokoisii prikkoja?

Minkä kokonen olis hyvä siihen että jetti(ruisku) kulkisi noin 50-60km/h?

Miten helvetis saan prikan pois ku se ennen rullakuppia oleva juttu(joku tuuletin) ei irtoa, kun koitan poistaa siä mutteria se juska pyörii mukana eikä millään saa pidettyä kiinni. Ei ole pulttipyssyä!!!
putte47
Liittynyt:
27.5.2008 23:21

ViestiKirjoittanut putte47 » 4.6.2008 23:45

Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.


Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja? :D oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"
jönks
Pyörä:
NRG `08
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.1.2008 21:10

ViestiKirjoittanut jönks » 5.6.2008 0:00

putte47 kirjoitti:
Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.


Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja? :D oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"

Ota se prikka/rajotin suoraa vaa pois sieltä rullakupist ni menee jonku 65-70 tasasel, eikä o kovin vaikee homma;)
putte47
Liittynyt:
27.5.2008 23:21

ViestiKirjoittanut putte47 » 5.6.2008 0:13

Ota se prikka/rajotin suoraa vaa pois sieltä rullakupist ni menee jonku 65-70 tasasel, eikä o kovin vaikee homma;)[/quote]

Se o kato sitte vähä liikaa! :) mut ois hyvä ku sais menee mittarin mukaa n.58-62... Voisko joku sanoo et riittääkö jos pistää vain yhet rikat korottamaan?
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 5.6.2008 15:47

jönks kirjoitti:
putte47 kirjoitti:
Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.


Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja? :D oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"

Ota se prikka/rajotin suoraa vaa pois sieltä rullakupist ni menee jonku 65-70 tasasel, eikä o kovin vaikee homma;)


no ei oo vaikee jos on pulttipyssy... oon koittanu 2 kertaa oottaa prikkaa pois mut ei onnistu ku mutteri ei lähe pois... ja mun isoveli on nii idiootti ku ei voi lainaa mulle pulttipyssyy:(
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 5.6.2008 18:10

Gp1 Revolution kirjoitti:ku kattelin niit putkia ni jäi sellane mielikuva et kaasutin vehkees ois ollu vaakapytty mut ei näköjää :D


No niinhän siinä onkin, kuten on suorasuihkukoneessakin.
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 10.6.2008 23:57

Minkä painoiset rullat tässä on vakiona, ja minkä painoiset kannattaisi laittaa laser x-pron kanssa? (Prikka kiinni)

Ja minkälaisia säätöjä kannattaisi kokeilla tuon putken kanssa, nimittäin itse en noista säädöistä tajua paljon mitään. :D
-Roope-
Pyörä:
DTx 125
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
17.4.2008 19:28
Darkside

ViestiKirjoittanut -Roope- » 11.6.2008 11:26

käykää kattomas uusin jet force! mun galleriast
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 11.6.2008 12:32

ostin jetorcen ja torstaina haen. kertokaa mulle siitä hyvät ja huonot puolet ja mikä näissä mahdollisesti hajoaa helposti?!? kiitos
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
Acerbis
Pyörä:
oiski.
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
3.9.2005 8:42

ViestiKirjoittanut Acerbis » 11.6.2008 16:28

Ainakin hyvä se on ajaa.. talvellakin, eikä oo rosvo bensalle.
Ilmanpuhdistin kannattaa kai heti vaihtaa parempaan malliin siitä vakiosta, kaverilla ainakin tais paskaa imasta sisään =D
Maalailen skoottereiden ja mopojen osia, kysy lisää YV:llä!
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 12.6.2008 17:55

Ok kiitti tiedosta. nyt on galleriassa kuvia, tänään hain. yllättävän pirteä vakionakin.

meneekl 02-03vm teharit tuohon 08 malliin? kun olisin tilaamassa easypartsilta teharia:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... terkoeling)-Ludix-B-E.html

mikä on paras tehari jet forceen??
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista