Aprilia DI-Tech

Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 19.9.2008 21:39

pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 20.9.2008 15:46

Jusu. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D

joo läpät oli ehjät ku tarkistin.. nyt melkee koko mopo osissa... jotain letkuja oon vaihellu mutta ei mtn vaikutusta...
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 21.9.2008 0:35

Eikös tästä ruiskusta vaihto kaasariks onnistu ku vaihtaa vaan pytyn?

Vastatkaa jos tiedätte, älkää jos ette.

Älkääkä kysykö miksi pitäisi vaihtaa.
Jee Jee
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 22.9.2008 10:32

JerQQ kirjoitti:Eikös tästä ruiskusta vaihto kaasariks onnistu ku vaihtaa vaan pytyn?

Vastatkaa jos tiedätte, älkää jos ette.

Älkääkä kysykö miksi pitäisi vaihtaa.


Ei onnistu, esim kompressorin paikka lohkoissa pitää tukkia yms... Malossilta saa ditekkiin kaasariksi vaihto paketin, jossa tulee kompressorin kolon tilkitsemiseen tarkoitettu härpäke. Sitten vielä ruiskuboksiin tarkoitettu systeemi. Noiden avulla + pytyn vaihdolla pitäisi toimia.
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 22.9.2008 17:16

Nuustis kirjoitti:Ei onnistu, esim kompressorin paikka lohkoissa pitää tukkia yms... Malossilta saa ditekkiin kaasariksi vaihto paketin, jossa tulee kompressorin kolon tilkitsemiseen tarkoitettu härpäke. Sitten vielä ruiskuboksiin tarkoitettu systeemi. Noiden avulla + pytyn vaihdolla pitäisi toimia.


Mistäs tämmönen Malossin paketti mahtaa löytyä? Alko itteäki kiinnostaa tuo :D
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 22.9.2008 21:46

No esim www.scooter-attack.com
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 24.9.2008 1:44

Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa :D :lol: Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.
spider
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
8.4.2005 15:39

ViestiKirjoittanut spider » 24.9.2008 12:48

Donppa kirjoitti:Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa :D :lol: Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.



Rullakupissa muistaakseni..
Aprilian palvoja..
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 24.9.2008 14:20

soliferimies kirjoitti:
Jusu. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Läpät on kyl melko helppo katsoo ensin vaan poraat kuusiokoloavaimeen reijän keskelle ja sit avaat sen :p


Niin on melko helppoo mut ei edes tartte mitään ruveta porailemaan, mä taitoin ne piikit sieltä kuusiokoloruuveista poikki talttapääruuvimeisselillä, ne oli aika heikkoja.. :D

joo läpät oli ehjät ku tarkistin.. nyt melkee koko mopo osissa... jotain letkuja oon vaihellu mutta ei mtn vaikutusta...

joo läpät ja männänrenkaat katottu mutta molemmat ehjiä:( ei enää ymmärrä mikä siinä ruoskassa voi olla vikana!!
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 24.9.2008 14:56

soliferimies kirjoitti:joo läpät ja männänrenkaat katottu mutta molemmat ehjiä:( ei enää ymmärrä mikä siinä ruoskassa voi olla vikana!!


No jos kaikki muu on ehjää ni sullaki on varmaan jotain sähköosia rikki, niinku mullaki. On nyt pari viikkoo ollu skootteri huollossa eikä vieläkään kuulemma saa mun skootteria käyntiin kunnolla....
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 25.9.2008 12:07

Saako suomesta tummennettuja vilkunkupuja ditekkiin? Tuli tossa vetästyä autonkylkeen ja toinen meni ihan sirpaleiksi :( . Itse en ainakaan mistään löytänyt.
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 25.9.2008 13:09

Nuustis kirjoitti:Saako suomesta tummennettuja vilkunkupuja ditekkiin? Tuli tossa vetästyä autonkylkeen ja toinen meni ihan sirpaleiksi :( . Itse en ainakaan mistään löytänyt.

en tiiä saako suomesta mutta easyltä ainaki saa...
^^^vp^^^
Pyörä:
Aprilia Ditech
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
24.4.2007 20:51

ViestiKirjoittanut ^^^vp^^^ » 25.9.2008 18:34

Piti prikka ottaa pois, mutta kävikin niin että ei löydetty sitä prikkaa Siis luulin että se on siinä akselilla kun ottaa tuuletuslautasen pois... Missä päin tämä kuristus sitten liikkuu, vai mikä tota skootteria hidastaa? Ja miten sen rullakupin saa pois sieltä, pitääkö vaan vetää tarpeeks kovaa vai onko siinä joku erikoisuus?

Mihinkä kummaan sitä pulttipyssyä muuten tarvii, lähti hyvin öljynsuodatinavavin + kiintoavain yhdistelmällä se mutteri.
Rullakupin pitäs saada ihan suoraan nykäsemällä voi olla tiukassa mutta pitäs lähtee.Sitten se prikka on semmonen isompi *välillevy* se on kiinni siinä rullakupin takana sitä pitää kiinni 3 mutteria avaat vaan ne ja otat levyn pois ja kaikki samassa järjestyksessä takas kun otitkin pois ton pitäs auttaa kysy kuvia YV:llä jos et tajunnu niistä pitäs selvitä ainakin.:D
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 26.9.2008 9:30

on nämä apriliat ihme vekottimia!!!! kasasin mopon ajokuntoon ja starttasin nii heti alko toimii niinkuin enkeli!!! purkiin vaan koko mopon osiksi ja kasasin mitään muta osaa en oo vaihtanu kun yhen kompuran letkun:S no hyvä vaan ni ei tarvi pyörällä enää polkee :D
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 26.9.2008 13:13

soliferimies kirjoitti:on nämä apriliat ihme vekottimia!!!! kasasin mopon ajokuntoon ja starttasin nii heti alko toimii niinkuin enkeli!!! purkiin vaan koko mopon osiksi ja kasasin mitään muta osaa en oo vaihtanu kun yhen kompuran letkun:S no hyvä vaan ni ei tarvi pyörällä enää polkee :D


No silloin vika oli todennäköisesti siinä, että se kompuran letku vuos, mutta hyvä että toimii :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista