Mäntä oli hakannu kanteen,oli 0,5mm syvä pyöreä ura männässä.Kiertokangen voima on sit halkassu männän ja osat männän sisältä,myös tuo liukuholkki(männäntappi) meni kahteen osaan.Eli siel on metallisilppu,puolikas männän tappi koneessa
Menin vähä sanattomaks ku otin sylinteriä irti...perkele,mäntä irti kiertokangesta
Pitää se purkaa ja putsata.
Ja sylkkäki on entinen.pitää uudet tilata,onneks ei oo kalliit tuolla virijavaralla.
Eli ei kalliiks tuu,aikaa vaan menee ku pitää kone purkaa ja putsaa,ku ei oo oikein kunnon työkaluja.
Pitää sit varmaan pistää 2tai3 kannen tiivistettä.Tai 2 kannen ja 2 sylinterin tiivistettä,ettei hakkaa kanteen enää.miten se vaikuttaa toimivuuteen jos mul on 2 ylimäärästä tiivistettä?
Sit tietysti vaihtaa samalla stefat,runkolaakerit...löytyyks tähän jostain noihin lohkojen väliin tiivisteitä? mul on kyl tollasta tiivistemassaa,kyllähän sekin käy...
Solifer XTR-50 vm:08; 63cc sylkkä,Racing vari, 5,5gr rullat,Malossi vahvistettu valkonen vp ,Naraku Racing kytkin +1000rpm jouset,Stage 2 putsari,31kv Hi Speed Racing puola,Malossi Special hihna.