Heletee
missä kohdassa se seos ruuvi on?
Vastatkaa myös tähän:
Mikä jäykempi variaattorin jousi käy hero winneriin? (jos tidätte, niin kertokaa mulle mitat ja moposportin tuotenumero)
Mulla on nyt 5.5 gramman rullat
mitkä ovat hero winnerin vakio variaattorin jousen mitat
Keppis-
Käytämme pääsuutinta seosruuvin sijasta.
Minarellin painejousi pitäisi mennä
Heletee
eli minä laitan isomman pääsuuttimen
mitkä ovat sen painejousen mitat joka käy siihen
acu
Kannattaisiko vakioherooni tehdä nämä muutokset, ja olisiko siitä suurtakin hyötyä? Mielellään omakohtaisia kokemuksia.
-16*13 -rullat(esim. 5.5 g), koska kokoa 15*12 kuluvat aina arpakuutioiksi.
-52.5 -pääsuutin, koska edellisellä 47.5 -suuttimella mopo kulkee hieman paremmin imu päällä
-tulppa se BP6ES(en varma tosta tulpasta, mutta muistaakseni tuo), eli se josta winneri kerto, koska mopoa saa polkea valehtelematta 50 kertaa talvella ennen kuin edes hörähtää.
Ja jos on jotain muuta parantamista halvalla tuohon vehkeeseen niin ottaisin mielelläni neuvoja vastaan.
Heletee
mitä kuristimia on hero winnerin ilmanputsarissa
minä laitoin hero winneriin power-filtterin ja isomman pääsuuttimen, niin nyt se booaa ja sammuu
missä vika?
nyt se saa varmaan enemmän ilmaa kuin bensaa, niin onko siinä joku seos-ruuvi jota voi säätää rikkaammalle
jos on, niin missä
P.S Minä laitoin sukka housun palasen power-filterin päälle jotta siihen ei tulisi roskaa
Heletee
"Käytämme pääsuutinta seosruuvin sijasta."
mitä tuo tarkoittaa?
VASTATKAA NOPEASTI, KUN MUN PITÄÄ LÖYTÄÄ SE SEOS-RUUVI
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
Nyt lue ihme hitaasti prkl eläkä koko ajan kirjota isolla:)
Sulla saa ihan liian paljon ilmaa, ja se ei ole todellakaan hyvä asia. Pistät jumalattoman ison pääsuuttimen jos aiot tolla power filtter systeemillä ajella...
Sitten Acu,
ehdottomasti kannattaa se tulppa vaihtaa, ja kyllä se malli taisi olla oikein, paitsi että sulla on vanhempi winner, joten se taitaa pitää olla lyhyellä kierteellä tai jotain. ota vakiotulppa mukaan..
Winner muistaa nämä tulppajutut...
pääsuutin kannattaa pistää vähintään 52.5, mulla itellä ei ole mitään muuta tehty kuin suutin 58, ja varin prikka pois, tänä aamuna 66km/1h10min:) Ja oli tuota kuopion kaupunkiakin välissä:)
chajjaja
Heletee kirjoitti:"Käytämme pääsuutinta seosruuvin sijasta."
mitä tuo tarkoittaa?
VASTATKAA NOPEASTI, KUN MUN PITÄÄ LÖYTÄÄ SE SEOS-RUUVI
se tarkoittaa sitä että sä et seosruuvia säätämällä saa sitä powerfiltteriäs toimimaan. sun pitää edelleen ostaa se isompi pääsuutin.
acu
Kyllä siinä se pitempi tulppa on. Pitääpä käydä hakemassa se tulppa ja 58 suutin. Ja mahdollisesti jos kokeilis noita 16*13 rullia. Eihän siinä mitään häviä
acu
Rullat kävin ostamassa, suutinta ei ole vielä. Ainakin tähän asti on mopo toiminut kuin unelma. Suosittelen kaikille joilla vari "luumuilee".
acu
Osasiko kukaan sanoa mikä muu herossani voisi olla kuin tulppa rikki kun käynnistyvyys on aika paska näin kesälläkin. Saa 20 kertaa polkea ennen kuin käynnistyy. Yrittää kyllä käynnistyä mutta hörähtää vaan ja sammuu. Lopuksi saan vaivalloisesti houkuteltua winnerin käyntiin.
Heletee
missä voisi olla vika kun minä nostin luistin neulan niin ylhäälle kun saa, niin moposkootteri ei kulje kunnolla (täys kaasulla 35 km/h) ja silloin kun painaa ryyppyä se kiihtyy tosi hyvin
pääsuuttimen koko on 75 (70 pääsuuttimella se tekee saman kuin 75 pääsuuttimella ja 60 pääsuuttimalla se ei toimi senkään vertaan)
säädön minä tein tämän mukaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conf erence=4500000000000592&posting=22000000016380178
Moposkootteri on hero winner ja siinä on myös power-filter ilmanputsari jossa on päällä sukkahousun palanen
mitä pitäis tehdä
onko hero winnerin vakio putsarissa mitää kuristusta jonka vois ottaa pois (toimis power-filterin sijasta)
jos on joku kuristus, niin mikä pääsuuttimen koko olisi silloin hyvä
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
tämä siis ACUlle...
annatko vielä rullien koon ja painon ja olisko äkkiä tietoo kuopiosta mistä sais ostettua..
tulpanhattu kannattaa vaihtaa ehdottomasti, sekä kaikki johdot ja liitokset tarkastaa, ja puhdistaa.
Mutta tuo vähän kuulostaisi että seoksista mättää..
Mulla tekee samal taval kun yön jälkeen kokeilee käynnistää, mutta asia korjaantuu ryypyllä....
HELETEE, jos haluat että se pukki pökkii viäl, vakio putsari paikoilleen ja 52.5-58 suutin paikoilleen, ja vari kuntoon...
tänäkin aamuna 66km 1h5min...
4 viikossa ajettu 2000km....
Jarez
- Pyörä:
- GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
acu kirjoitti:Rullat kävin ostamassa, suutinta ei ole vielä. Ainakin tähän asti on mopo toiminut kuin unelma. Suosittelen kaikille joilla vari "luumuilee".
sen poverfiltterin voit heittää helvettiin ihan aluks ja ettiä kunnollisen vapaammin virtaavan filsun
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762
Heletee
onko hero winnerin vakio putsarissa mitää kuristusta jonka vois ottaa pois (toimis power-filterin sijasta)
jos on joku kuristus, niin mikä pääsuuttimen koko olisi silloin hyvä
minä omistan hero winneriin 47.5, 52.5, 60, 70, 75 pääsuuttimet, niin mikä niistä kannattaisi laittaa hero winneriin
toimisikohan power-filter hero winnerissä jos laittaisi isomman pääsuuttimen kuin 75 tai säätäisi seosruuvia rikkaammalle. nyt luistin neula on niin ylhäällä kuin sen saa ja pääsuutin on 75 (nyt kulkee 35 km/h ja ryyppy päällä kulkee ja kiihtyy tosi hyvin)
Nyt minä löysin sopivan taka variaattorin jousen hero winneriin, mutta pitäisi vaan laittaa kiinni sitten kun aikaa on
variaattorin rullat on 5.5 grammaset
Viimeksi muokannut Heletee päivämäärä 15.5.2006 15:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista