Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
Laser antaa ainakin helkatinmoisen piikin kun tänään pääsin kokeilemaan, mutta suutin on liian pieni, joten minkäs kokoinen suutin jet forcessa on vakiona ja millaista sinne kannattaisi laittaa tuon Laser x-pron kanssa? Ei oikein anna kierroksia liikkeelle lähtiessä, eli tavallaan "hyytyy".
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:mikä on paras tehari jet forceen??
Itelläni on kokemusta next-r:ästä ja rs2 -putkista(ludixissa, mutta sama kone siinä on ku jetissä), molemmat siis tecnigaseja ja molemmat ihan päteviä. Next-r on ihan hyvä jos ei tavotteena ole ne maksimitehot, mutta on se silti kiva piristys muuten vakioon. Jos haluaa kuitenkin ottaa vakiopytystä kaiken ilon irti niin tuo rs2 on vallan hyvä, laulaa korkealta ja kovaa
Itse voisin olla valmis luopumaan tuosta omasta tecnigasistani (rs2), tarkotus kun olis hommata vastaava mutta krominen, jos kiinnostaa niin yv:tä, kuvia löytyy gallerian puolelta
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
- Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 19.7.2006 14:21
missä on kurit?? kun variaattorin rullakupissa ei ainakaan ollut. ja miks "BOOAA" kun mittari menee yli 60km/h? mistä tuohon gunther kaasariin saa suuttimia?? käykö esim mikunin suuttimet?? mikä on vakiosuutin ja mikä suutin kannattas olla kun ottaa kurit pois?
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
-Roope-
- Pyörä:
- DTx 125
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 17.4.2008 19:28
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:missä on kurit?? kun variaattorin rullakupissa ei ainakaan ollut. ja miks "BOOAA" kun mittari menee yli 60km/h? mistä tuohon gunther kaasariin saa suuttimia?? käykö esim mikunin suuttimet?? mikä on vakiosuutin ja mikä suutin kannattas olla kun ottaa kurit pois?
Rajoitinlevy löytyy rullakupista ja hukkaputki pakoputken alkukäyrästä.
Rullakuppi rajoitinlevyn kanssa
Rullakuppi ilman rajoitinlevyä
pellepoliisi
- Liittynyt:
- 12.5.2008 23:19
|tomi| kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:missä on kurit?? kun variaattorin rullakupissa ei ainakaan ollut. ja miks "BOOAA" kun mittari menee yli 60km/h? mistä tuohon gunther kaasariin saa suuttimia?? käykö esim mikunin suuttimet?? mikä on vakiosuutin ja mikä suutin kannattas olla kun ottaa kurit pois?
Rajoitinlevy löytyy rullakupista ja hukkaputki pakoputken alkukäyrästä.
Rullakuppi rajoitinlevyn kanssaRullakuppi ilman rajoitinlevyä
oisko ohjeita hukkaputkeen, kuvia myös:P?
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
- Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 19.7.2006 14:21
siis nuo 3kpl 7mm pulttia ottaa irti ja tuo kansi pois?
eilen tein uuden kilventelineen ja pistin vihreät lediputket
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:siis nuo 3kpl 7mm pulttia ottaa irti ja tuo kansi pois?
Jep, sit kulkee
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
- Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 19.7.2006 14:21
miten se rullapidike sitten pysyy siellä pohjassa O.o?? tarviiko niitä 3 pulttia pistää siihen takas kiine vai voiko jättää laittamatta?
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:miten se rullapidike sitten pysyy siellä pohjassa O.o?? tarviiko niitä 3 pulttia pistää siihen takas kiine vai voiko jättää laittamatta?
Pysyy pitämättäkkin
Eikä niitä pultteja tarvii laittaa kiinni.
pellepoliisi
- Liittynyt:
- 12.5.2008 23:19
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:siis nuo 3kpl 7mm pulttia ottaa irti ja tuo kansi pois?
eilen tein uuden kilventelineen ja pistin vihreät lediputket
öö... ny en oikein ymmärtäny:P... oliks toi niinku prikkaan vai hukkaputkeen:P
en oikee tiedä mis hukkaputki on jetis:(
Latva
- Pyörä:
- FZS 600
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 18.8.2007 11:47
putte47 kirjoitti:Latva kirjoitti:Joo niin nyt kulkee 60-65km/h korotus kikan avulla.Ja se prikka itellä oli ainakin tämän näköinen.
Ensin
http://web2.v02-s22.netcup.net/ sieltä tips und tricks ja siitä entdrosseln ja alin kuva.
Voisiko joku tietävä auttaa!!Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa näkyy tommoset rikat tuossa päällä, eli pitääkö tuohon lisätä niitä rikkoja?
oon vähän pihalla ja aattelin tässä ens viikolla kokeilla "korotuskikkaa"
Muistaakseni pistin prikkoja 4 jokaselle paikalle ja niillä kulki gps:ään 64-65km/h, riippuu tietenkin minkä kokoisia olet sinne änkemässä.Ja ilman pulttipyssyä et saa varia auki.
pellepoliisi kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:siis nuo 3kpl 7mm pulttia ottaa irti ja tuo kansi pois?
eilen tein uuden kilventelineen ja pistin vihreät lediputket
öö... ny en oikein ymmärtäny:P... oliks toi niinku prikkaan vai hukkaputkeen:P
en oikee tiedä mis hukkaputki on jetis:(
Jos sulla on ruisku jetti niin siinä ei oo hukkaputkea.Ja toi 3 pulttia liittyi variin.
Nyt olis hyvä kuntoinen jetti myynnissä -->
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =619018&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
pellepoliisi
- Liittynyt:
- 12.5.2008 23:19
pellepoliisi kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:siis nuo 3kpl 7mm pulttia ottaa irti ja tuo kansi pois?
eilen tein uuden kilventelineen ja pistin vihreät lediputket
öö... ny en oikein ymmärtäny:P... oliks toi niinku prikkaan vai hukkaputkeen:P
en oikee tiedä mis hukkaputki on jetis:(
Latva kirjoitti:Jos sulla on ruisku jetti niin siinä ei oo hukkaputkea.Ja toi 3 pulttia liittyi variin.
ruisku on...sitä vähä mietin...sit ku sanoit varia ei saa auki ku pulttipyssyl nii se on totta...koitin 2 keraa avaa sen kaverin kans mut ei millää, pitäis keksii mistä saa pyssyn...
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
pellepoliisi kirjoitti:ruisku on...sitä vähä mietin...sit ku sanoit varia ei saa auki ku pulttipyssyl nii se on totta...koitin 2 keraa avaa sen kaverin kans mut ei millää, pitäis keksii mistä saa pyssyn...
Aukeaa se ilmankin. Itse voi helposti väsätä "työkalun" jolla voi pitää sitä etulautasta paikallaan, kun siinä on oikeen siihen tarkoitetut reiät/kuopat
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
- Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 19.7.2006 14:21
|tomi| kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:miten se rullapidike sitten pysyy siellä pohjassa O.o?? tarviiko niitä 3 pulttia pistää siihen takas kiine vai voiko jättää laittamatta?
Pysyy pitämättäkkin
Eikä niitä pultteja tarvii laittaa kiinni.
kiitos
mitäs vittuu kun mulla vilkkuu ajovalot ja mittariston valot ja ylipäätään kaikki valot kun ajan matka ajoa, siis ne himmentyy ja kirkastuu sekunnin välein?! ja sit johtuuko se pätkiminen tuosta varikurista kun ajaa 55-60km/h kun välillä pätkäyttää sillain ilkeästi??
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista