54M1 kirjoitti:Paljos tällänen syö bensaa @ 100km?
2-2,5l riippuu toki kaasu kädestä. Rajottamattomalla holkilla vie perjaatteessä vähän alle. Ite päässy agilla (sama kone) 1,9l/100km. Ja 8 on vähän painavampi eli jotain 2,5l vie.
siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
Nyt on mysteeri ratkaistu! :D eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!kurtzu kirjoitti:siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
kurtzu kirjoitti:Nyt on mysteeri ratkaistu! eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!kurtzu kirjoitti:siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
mulla menee tällä hetkellä mittariin 50. ennen meni jotain vähän 42. kyllä se vähän auttaa.Kaj kirjoitti:kurtzu kirjoitti:Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!
Eli mitä se nyt kulkee (siis jos ei muuta ole tehty kuin tuon piuhan katkaissut)?