Aprilia DI-Tech

soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 26.9.2008 16:02

Nuustis kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:on nämä apriliat ihme vekottimia!!!! kasasin mopon ajokuntoon ja starttasin nii heti alko toimii niinkuin enkeli!!! purkiin vaan koko mopon osiksi ja kasasin mitään muta osaa en oo vaihtanu kun yhen kompuran letkun:S no hyvä vaan ni ei tarvi pyörällä enää polkee :D


No silloin vika oli todennäköisesti siinä, että se kompuran letku vuos, mutta hyvä että toimii :D

ei ollu todennäkösesti ku vaihtoin sen letkun ensimmäisenä eikä vaikuttanu...sit vasta purkiin pytyt ja kaikki ja kasasin sen ja sit alko toimiin:D
^^^vp^^^
Pyörä:
Aprilia Ditech
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
24.4.2007 20:51
Männän vaihto.

ViestiKirjoittanut ^^^vp^^^ » 26.9.2008 16:12

Moro aattelin tossa vaihtaa männän ditekkiini koska sillä on jo rullattu 12000km Niin oletteko ottaneet koko lohkon pois projektin ajaksi vai saako sorkittua vaan poistamalla katteet? Niin ja onko kukaan huomannut ero multivarilla tai sitten vain vaihtaa rullat ja vastapaininjousen teharin kanssa.Niin onko multivari huomattavasti parempi?
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 26.9.2008 19:52

^^^vp^^^ kirjoitti:Moro aattelin tossa vaihtaa männän ditekkiini koska sillä on jo rullattu 12000km Niin oletteko ottaneet koko lohkon pois projektin ajaksi vai saako sorkittua vaan poistamalla katteet? Niin ja onko kukaan huomannut ero multivarilla tai sitten vain vaihtaa rullat ja vastapaininjousen teharin kanssa.Niin onko multivari huomattavasti parempi?

on se aika kusista rungon välistä sorkkia... ite otin koko lohkon irti. ei ollu iso homma muutama letku ja johto irti.. takaisinlaitto vielä helpompaa.
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 27.9.2008 0:46

^^^vp^^^ kirjoitti:Moro aattelin tossa vaihtaa männän ditekkiini koska sillä on jo rullattu 12000km Niin oletteko ottaneet koko lohkon pois projektin ajaksi vai saako sorkittua vaan poistamalla katteet? Niin ja onko kukaan huomannut ero multivarilla tai sitten vain vaihtaa rullat ja vastapaininjousen teharin kanssa.Niin onko multivari huomattavasti parempi?

Multivari ei ole ditekin kohdalla todellakaa huomattavasti parempi, kokemusta on
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 30.9.2008 13:05

^^^vp^^^ kirjoitti:Moro aattelin tossa vaihtaa männän ditekkiini koska sillä on jo rullattu 12000km Niin oletteko ottaneet koko lohkon pois projektin ajaksi vai saako sorkittua vaan poistamalla katteet? Niin ja onko kukaan huomannut ero multivarilla tai sitten vain vaihtaa rullat ja vastapaininjousen teharin kanssa.Niin onko multivari huomattavasti parempi?


Ite en kiirehtis ton männän kanssa tossa vaiheessa, omalla ajettu melkein 22tkm ja hyvin toimii.
Challenger-70
Liittynyt:
2.8.2007 22:07

ViestiKirjoittanut Challenger-70 » 30.9.2008 23:37

vaihdoin diteciin rungon(oli ottanu vähän damagea)nippuun laittamisen jälkeen ei lähde käyntiin eikä edes yritä. Osia ja hommaa oli kyllä rutosti mutta sain omasta mielestäni kaiken paikalleen. Ennen pelasi kuin unelma. Kärsiikö näistä käyttää akkua irti tai muuta vastaavaa ? Kipinä tulee ja bensapumppukin pelaa...muttei hörähtelekkään
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 1.10.2008 6:33

Donppa kirjoitti:
^^^vp^^^ kirjoitti:Moro aattelin tossa vaihtaa männän ditekkiini koska sillä on jo rullattu 12000km Niin oletteko ottaneet koko lohkon pois projektin ajaksi vai saako sorkittua vaan poistamalla katteet? Niin ja onko kukaan huomannut ero multivarilla tai sitten vain vaihtaa rullat ja vastapaininjousen teharin kanssa.Niin onko multivari huomattavasti parempi?


Ite en kiirehtis ton männän kanssa tossa vaiheessa, omalla ajettu melkein 22tkm ja hyvin toimii.


Mulla sit taas mäntä lahos just siinä 15000km paikkeilla
mähäny
Liittynyt:
6.6.2006 16:37
bensaletkujen paikka

ViestiKirjoittanut mähäny » 1.10.2008 19:12

joo eli nyt ois sellanen ongelma tuon pommin kans että purin skootterin atomeihin ja nyt parin kuukauden tauon jälkene en muista kuinka nuo bensaletkut tuol on ollu _:D eli mistä mihin menee bensaletkut??pumpulta minne ym??

http://img504.imageshack.us/img504/9784/pict0019nv9.jpg
ja mihin ne menee tästä kyseisestä osasta



pyörä on aprilia sr 50 ditech -00,. kiitos vastauksista!!
Challenger-70
Liittynyt:
2.8.2007 22:07

ViestiKirjoittanut Challenger-70 » 2.10.2008 1:27

Challenger-70 kirjoitti:vaihdoin diteciin rungon(oli ottanu vähän damagea)nippuun laittamisen jälkeen ei lähde käyntiin eikä edes yritä. Osia ja hommaa oli kyllä rutosti mutta sain omasta mielestäni kaiken paikalleen. Ennen pelasi kuin unelma. Kärsiikö näistä käyttää akkua irti tai muuta vastaavaa ? Kipinä tulee ja bensapumppukin pelaa...muttei hörähtelekkään


piti taas perehtyä.. yks ruiskun liiittimistä: johto oli katkennu eristeen sisältä. Sitte lähti kuin palmun alta.Huh.Mitä osia pitää olla irti että saa etukatteen paikalleen(se iso kate lamppu jne..).
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 2.10.2008 7:21

Challenger-70 kirjoitti:Mitä osia pitää olla irti että saa etukatteen paikalleen(se iso kate lamppu jne..).


Itse ainakin irrotin vielä eturenkaan, en muistaakseni muuta
Yasin
Liittynyt:
4.10.2008 21:36

ViestiKirjoittanut Yasin » 4.10.2008 21:39

Mulla on toi aprilia sr 50r factory vm-06 nii otin ton prikan pois ja kulkee sen 88km/h mut ei oikeen väännä ja kiihy mitenkään ku ei oo sitä kisaohjelmaa nii tiedättekö mistä sais sellasen aprilia gameboy homman tai pääkaupunkisudulta sellasta liikettä joka laittais mulle sen kisaohjelman????
Joonbu
Pyörä:
DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 19:54

ViestiKirjoittanut Joonbu » 6.10.2008 15:16

Ostakaapa nyt joku toi laaseri pois!
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=73939
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09
Di-tech

ViestiKirjoittanut pjyry » 8.10.2008 18:26

Joo eli nyt kaipaisin vähän lisää tehoo tohon ditekkiin niin kertokaa vähän millä sais tehoo lisättyy. Sitten millainen toi kisaohjelma on ja mitä vaikutuksii tehossa ja bensan kulutuksessa sitten olen huomannut että toinen ajovalo on palanut/ei syty eli onko iso homma vaihtaa ja paljonko maksaa uus polttimo.
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 8.10.2008 21:06

pjyry kirjoitti:Joo eli nyt kaipaisin vähän lisää tehoo tohon ditekkiin niin kertokaa vähän millä sais tehoo lisättyy. Sitten millainen toi kisaohjelma on ja mitä vaikutuksii tehossa ja bensan kulutuksessa sitten olen huomannut että toinen ajovalo on palanut/ei syty eli onko iso homma vaihtaa ja paljonko maksaa uus polttimo.


Noo 70cc pyttyä kehiin, siit pitäs(?) saada lisää tehoi reippaasti :D
Ja polttimoo ei oo vaikee vaihtaa, otat sen sisäkatteen pois (missä on avaimenreikä) ja sitte vaan ronkit jostain välistä sen polttimon poies ja laitat uuden tilalle.
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 9.10.2008 20:06

Jusu. kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Joo eli nyt kaipaisin vähän lisää tehoo tohon ditekkiin niin kertokaa vähän millä sais tehoo lisättyy. Sitten millainen toi kisaohjelma on ja mitä vaikutuksii tehossa ja bensan kulutuksessa sitten olen huomannut että toinen ajovalo on palanut/ei syty eli onko iso homma vaihtaa ja paljonko maksaa uus polttimo.


Noo 70cc pyttyä kehiin, siit pitäs(?) saada lisää tehoi reippaasti :D
Ja polttimoo ei oo vaikee vaihtaa, otat sen sisäkatteen pois (missä on avaimenreikä) ja sitte vaan ronkit jostain välistä sen polttimon poies ja laitat uuden tilalle.

Juu no enemmän nyt ajatteilin tota kisaohjelmaa kun toi budjetti ei oo mikään kovin suuri :D ;)
mut jos olis jotain muuta...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista