Piaggio NRG PureJet

G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 13.4.2010 22:53

Oisko jollain kuvia niistä ruiskun o-renkaista ?
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 14.4.2010 21:41

Onkos kellää hajonnu purejetistä ecuu? Enää en oikee keksi mikä vois olla vikana kun ei lähe käyntii... Uus tulppa on, bensapumppu toimii, ruiskun putsasin paineilmalla ja kävin läpi kaikki liitokset yms...
Männällä ajettu about 2000km.
isoo-jii
Pyörä:
Piaggio NRG MC3 Purejet
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.7.2007 20:37

ViestiKirjoittanut isoo-jii » 14.4.2010 23:45

mulla oli käyntiinlähtemättömyyden syynä se, että läpistä oli pala irronnut / haljennut, luultiin aluksi isommaksiki ongelmaksi. Ja kerran on ollu bensansuodatin nii tukos... :D
jjokkke
Pyörä:
Piaggio Nrg Power Purejet -06
Liittynyt:
21.5.2009 21:43
Prikan osto

ViestiKirjoittanut jjokkke » 17.4.2010 20:51

Onko kellään tietoa saako variaattorin prikkaa tilattua?
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 17.4.2010 20:59

jjokkke kirjoitti:Onko kellään tietoa saako variaattorin prikkaa tilattua?

easyparts.nl
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 17.4.2010 22:34

Oiskos jollaa ehdotuksii, et mikä Runneris vois olla ku ei lähe käyntii. Bensaa saa eli pumppu toimii ja ruiskun suuttimet putsattu paineilmalla , läpät on kunnos ja kipinää antaa (uus tulppa), mut en sit tiiä antaaks tarpeeks... Ennen ''hajoamista'' röpötti eikä ottanu kunnol kierroksia ja putkest ruisku öljyy jonkin verran. Ite ajettelin, et jos puola/cdi-boksi ois jotenki hajonnu tai sitte ecu... Jos jollaa ois antaa vinkkei ni ois kiva.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 19.4.2010 23:35

G1leraR kirjoitti:Oiskos jollaa ehdotuksii, et mikä Runneris vois olla ku ei lähe käyntii. Bensaa saa eli pumppu toimii ja ruiskun suuttimet putsattu paineilmalla , läpät on kunnos ja kipinää antaa (uus tulppa), mut en sit tiiä antaaks tarpeeks... Ennen ''hajoamista'' röpötti eikä ottanu kunnol kierroksia ja putkest ruisku öljyy jonkin verran. Ite ajettelin, et jos puola/cdi-boksi ois jotenki hajonnu tai sitte ecu... Jos jollaa ois antaa vinkkei ni ois kiva.
Kysyit aiemmin että missä on ruiskun o-renkaat joten onkos löytyny? O-renkaissa voi olla vika, ns. valekaasarissa..siis se joka on imukaulan ja ilmanputsarin välissä :D..Pytyn/kannen tiivisteet, Koneen stefat..Jos kipinä tulee normaalisti niin en usko että vika on puola/ecussa.. Mutta jos kipinä on epämääräinen ja välillä voimakas ja välillä heikko niin silloin on syytä epäillä puolaa/ecua

Ps. Muuta kaasariksi, pääset paljon helpommalla jatkossa ;)
TheHepa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2007 22:36

ViestiKirjoittanut TheHepa » 20.4.2010 1:57

Missähä mahtas olla vika ku häviää tehot tosta keskikierroksilta aika mallikkaasti varsinki lämpimänä, saa semi kauan kitkutella ennenku 45km/h / 7000 rpm kohalla lähtee taas normikiihtyvyys. Oisko vika mahollisesti varissa vai ite koneessa? prikkaa on viilailtu vajaa 60 vauhteihin.
12tkm ajettu, koneesta ei oo muutaku tulppaa ja bensasuodatinta vaihettu. Samalla polinin vastapainejousella se 9tkm takana. Tulpan putsasin tossa viimeviikolla ja ihan hyväkuntosen näkönen se oli.
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 20.4.2010 6:51

TheHepa kirjoitti:Missähä mahtas olla vika ku häviää tehot tosta keskikierroksilta aika mallikkaasti varsinki lämpimänä, saa semi kauan kitkutella ennenku 45km/h / 7000 rpm kohalla lähtee taas normikiihtyvyys. Oisko vika mahollisesti varissa vai ite koneessa? prikkaa on viilailtu vajaa 60 vauhteihin.
12tkm ajettu, koneesta ei oo muutaku tulppaa ja bensasuodatinta vaihettu. Samalla polinin vastapainejousella se 9tkm takana. Tulpan putsasin tossa viimeviikolla ja ihan hyväkuntosen näkönen se oli.

vaihappa aluksi vaikka hihna, rullat, ja vp jousi. ;)
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 20.4.2010 21:52

Axu- kirjoitti:
G1leraR kirjoitti:Oiskos jollaa ehdotuksii, et mikä Runneris vois olla ku ei lähe käyntii. Bensaa saa eli pumppu toimii ja ruiskun suuttimet putsattu paineilmalla , läpät on kunnos ja kipinää antaa (uus tulppa), mut en sit tiiä antaaks tarpeeks... Ennen ''hajoamista'' röpötti eikä ottanu kunnol kierroksia ja putkest ruisku öljyy jonkin verran. Ite ajettelin, et jos puola/cdi-boksi ois jotenki hajonnu tai sitte ecu... Jos jollaa ois antaa vinkkei ni ois kiva.
Kysyit aiemmin että missä on ruiskun o-renkaat joten onkos löytyny? O-renkaissa voi olla vika, ns. valekaasarissa..siis se joka on imukaulan ja ilmanputsarin välissä :D..Pytyn/kannen tiivisteet, Koneen stefat..Jos kipinä tulee normaalisti niin en usko että vika on puola/ecussa.. Mutta jos kipinä on epämääräinen ja välillä voimakas ja välillä heikko niin silloin on syytä epäillä puolaa/ecua

Ps. Muuta kaasariksi, pääset paljon helpommalla jatkossa ;)


No koneremma tehty liikkeessä noin 3000km sitte ja sillo vaihettii kampiakseli, mäntä, koneen stefat, bensansuodatin ja ilmanputsarin oon vaihtanu pari tonnii sitte. Katoin ne ruiskun o-renkaat, niin kunnossa oli ja kävin läpi kaikki liittimet yms. Tulppa kastuu aina käynnistykses, eikä ees yritä käyntii.. Pitäs vissii kattoo ettei männänrenkaat oo paskana, mut ei nyt luulis ku noin vähä ajettu.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 17.5.2010 22:15

[/quote]No koneremma tehty liikkeessä noin 3000km sitte ja sillo vaihettii kampiakseli, mäntä, koneen stefat, bensansuodatin ja ilmanputsarin oon vaihtanu pari tonnii sitte. Katoin ne ruiskun o-renkaat, niin kunnossa oli ja kävin läpi kaikki liittimet yms. Tulppa kastuu aina käynnistykses, eikä ees yritä käyntii.. Pitäs vissii kattoo ettei männänrenkaat oo paskana, mut ei nyt luulis ku noin vähä ajettu.[/quote]

Hmm..kuullostaa samoilta oireilta mitä minulla oli aikoinaan nrg:ssä.. Mulla vaan teki sitä, että oli tosi vaikea saada käyntii juuri tuon tulpan kastumisen vuoksi ja sitten, kun sen sai vihdoin käyntiin niin se ns. poltti tulpan aina..Eli ajo n.15km jonka jälkee alko röpöttään eikä ottanut yhtään kierroksia ja kun otti tulpan pois niin oli ihan musta. Tätä se teki muutaman tulpan verran jonka jälkeen ei toivoakaan käyntiin.. Silloin meni hermo ja purin koko ruiskun pois ja laitoin kaasarin yms hilppeet ja alko toimiin.
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 21.5.2010 14:20

Axu- kirjoitti:
No koneremma tehty liikkeessä noin 3000km sitte ja sillo vaihettii kampiakseli, mäntä, koneen stefat, bensansuodatin ja ilmanputsarin oon vaihtanu pari tonnii sitte. Katoin ne ruiskun o-renkaat, niin kunnossa oli ja kävin läpi kaikki liittimet yms. Tulppa kastuu aina käynnistykses, eikä ees yritä käyntii.. Pitäs vissii kattoo ettei männänrenkaat oo paskana, mut ei nyt luulis ku noin vähä ajettu.[/quote]

Hmm..kuullostaa samoilta oireilta mitä minulla oli aikoinaan nrg:ssä.. Mulla vaan teki sitä, että oli tosi vaikea saada käyntii juuri tuon tulpan kastumisen vuoksi ja sitten, kun sen sai vihdoin käyntiin niin se ns. poltti tulpan aina..Eli ajo n.15km jonka jälkee alko röpöttään eikä ottanut yhtään kierroksia ja kun otti tulpan pois niin oli ihan musta. Tätä se teki muutaman tulpan verran jonka jälkeen ei toivoakaan käyntiin.. Silloin meni hermo ja purin koko ruiskun pois ja laitoin kaasarin yms hilppeet ja alko toimiin.[/quote]

Joo läpät oli jumissa... Nyt kisaohjelma ja ´malossin hiilikuituläpät, mut silti röpöttää ja ei meinaa lähtee liikkeelle, sit ku pääsee vauhtii ni toimii normaalist. Kevyemmät rullat(teharille) on viel tulos, jospa se auttas toho lähtöö, kun muut varin osat on vaihettu....
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 7.6.2010 15:41

Mitäs ero näillä Purejetillä Ja Power DD:llä on?Ainakin purejetissä vain sähköstartti.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 7.6.2010 23:29

Purejetissa on polttoaineensyöttö hoidettu nykyaikaisella suorasuihkutustekniikalla, kun taas DD:ssä on perinteinen kaasutin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Pouseri
Liittynyt:
19.7.2009 16:14

ViestiKirjoittanut Pouseri » 9.6.2010 22:12

Mistä/miten ton "kisasoftan" sais? Merkkihuollos sano et pitäs ostaa kokonaa uus ecu tjsp.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista