jjokkke kirjoitti:Onko kellään tietoa saako variaattorin prikkaa tilattua?
Kysyit aiemmin että missä on ruiskun o-renkaat joten onkos löytyny? O-renkaissa voi olla vika, ns. valekaasarissa..siis se joka on imukaulan ja ilmanputsarin välissä ..Pytyn/kannen tiivisteet, Koneen stefat..Jos kipinä tulee normaalisti niin en usko että vika on puola/ecussa.. Mutta jos kipinä on epämääräinen ja välillä voimakas ja välillä heikko niin silloin on syytä epäillä puolaa/ecuaG1leraR kirjoitti:Oiskos jollaa ehdotuksii, et mikä Runneris vois olla ku ei lähe käyntii. Bensaa saa eli pumppu toimii ja ruiskun suuttimet putsattu paineilmalla , läpät on kunnos ja kipinää antaa (uus tulppa), mut en sit tiiä antaaks tarpeeks... Ennen ''hajoamista'' röpötti eikä ottanu kunnol kierroksia ja putkest ruisku öljyy jonkin verran. Ite ajettelin, et jos puola/cdi-boksi ois jotenki hajonnu tai sitte ecu... Jos jollaa ois antaa vinkkei ni ois kiva.
TheHepa kirjoitti:Missähä mahtas olla vika ku häviää tehot tosta keskikierroksilta aika mallikkaasti varsinki lämpimänä, saa semi kauan kitkutella ennenku 45km/h / 7000 rpm kohalla lähtee taas normikiihtyvyys. Oisko vika mahollisesti varissa vai ite koneessa? prikkaa on viilailtu vajaa 60 vauhteihin.
12tkm ajettu, koneesta ei oo muutaku tulppaa ja bensasuodatinta vaihettu. Samalla polinin vastapainejousella se 9tkm takana. Tulpan putsasin tossa viimeviikolla ja ihan hyväkuntosen näkönen se oli.
Axu- kirjoitti:Kysyit aiemmin että missä on ruiskun o-renkaat joten onkos löytyny? O-renkaissa voi olla vika, ns. valekaasarissa..siis se joka on imukaulan ja ilmanputsarin välissä ..Pytyn/kannen tiivisteet, Koneen stefat..Jos kipinä tulee normaalisti niin en usko että vika on puola/ecussa.. Mutta jos kipinä on epämääräinen ja välillä voimakas ja välillä heikko niin silloin on syytä epäillä puolaa/ecuaG1leraR kirjoitti:Oiskos jollaa ehdotuksii, et mikä Runneris vois olla ku ei lähe käyntii. Bensaa saa eli pumppu toimii ja ruiskun suuttimet putsattu paineilmalla , läpät on kunnos ja kipinää antaa (uus tulppa), mut en sit tiiä antaaks tarpeeks... Ennen ''hajoamista'' röpötti eikä ottanu kunnol kierroksia ja putkest ruisku öljyy jonkin verran. Ite ajettelin, et jos puola/cdi-boksi ois jotenki hajonnu tai sitte ecu... Jos jollaa ois antaa vinkkei ni ois kiva.
Ps. Muuta kaasariksi, pääset paljon helpommalla jatkossa
No koneremma tehty liikkeessä noin 3000km sitte ja sillo vaihettii kampiakseli, mäntä, koneen stefat, bensansuodatin ja ilmanputsarin oon vaihtanu pari tonnii sitte. Katoin ne ruiskun o-renkaat, niin kunnossa oli ja kävin läpi kaikki liittimet yms. Tulppa kastuu aina käynnistykses, eikä ees yritä käyntii.. Pitäs vissii kattoo ettei männänrenkaat oo paskana, mut ei nyt luulis ku noin vähä ajettu.[/quote]Axu- kirjoitti: