The Eki
- Pyörä:
- Huoleton hevoseton mies!
- Paikkakunta:
- Haukipudas
- Liittynyt:
- 11.4.2011 18:25
mistä semmosen vakion sais halvalla? voin tilata ulkomailtakin. tuommosta mietin kans että kannattaako ostaa :
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... aggio.html . sitte nuista kampuran laakereista eli kannattaako ne olla jotku tyyliin stage6 vai onko vakiot yhtä hyvät? tarkotuksena olis saaha tuo skode kestämään mahdollisimman hyvin vaikka vähä aijonki piristää sitä. sitte vielä tuosta kampiakselista semmosta että oon suunnitellu laittavani kisaohjelman tuohon niin kestääkö vakiokampiakseli semmosta kiertoa? nii ja kannattaisko tuosta projektista alkaa kirjottamaan projektikertomusta:D aattelin tehä konerempan ja maalailla osia ja laittaa apikan siis priimakuntoon:D mitä luulette kiinnostasko porukkaa?
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
---
Viimeksi muokannut Dementikko päivämäärä 20.6.2013 22:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Kyseistä kampuraa ei kannata hommata, ei sovellu suorasuihkukoneeseen.
Kannattaa olla tarkkana, jos tarvikemallin kampiakselia ostat, sillä suorasuihkussa kampiakselin limpussa on epäkesko liukupinta kompressoria varten.
Suorasuihkun kampiakseli:
Kaasutinmallin kampiakseli:
Laakereiksi kannattaa laittaa SKF:n C3-välyksellä olevat.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Tämmöinen sopii SR50 R Factoryyn:
http://www.malossistore.eu/Prodotto.asp ... &C=5312331Halvemmalla varmasti löytyy jostain muualta, mutta tuosta nyt näkyy tarkimmat tiedot.
jonipa
- Pyörä:
- Yamaha WR 2010
- Liittynyt:
- 22.7.2011 11:56
Osaako kukaan kertoa, mikä on vikana, kun tuossa ajelin niin rupesi pitämään semmosta kovaa naputusta? Ääni siis tulee tuosta:
http://aijaa.com/003609629302 , mikähän tuo osa on, kun ei kokemusta ole näistä ruiskuvehkeistä.
Dumberi
- Liittynyt:
- 10.7.2011 19:06
Tietääkö kukaan mitä 16000km huollossa tehdään ja paljonko se suurin piirtein maksaa? Edellisestä huoltokäynnistä ei ole tietoa ja mopoon ilmaantunut sellainen ongelma että menettää lämpimällä koneella kaikki tehot. Mistä voisi johtua? Huiput on normaalit mutta tehot häviää täysin, ei jaksa vääntää edes liikkeelle, kierrokset nousee 7500 mutta mopo ei liiku. Voisiko ruiskusuutin olla tiensä päässä?
jnd
- Liittynyt:
- 10.1.2010 17:35
Dementikko kirjoitti: Laakereiksi toki kannattaa hommata laadukkaat, ja epäilemättä vakiotkin ovat hyvälaatuiset.
Parempi olla laadukkaat, koska se isompi orkkis laakeri (joku japanilaisvalmisteinen) makso helsingin pyörä ja mopossa 60€ (pari hassua stefaa päälle yhteensä n.110€) ja skf:n pari milliä liian paksu laakeri etolasta n.20€+ kampiakseli
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Oho, parempi kestää sitten.
16000km huoltoon kuuluu ruiskun puhdistaminen. Sen voi tehdä itsekin, jos ei viitsi ylihintaisista huolloista maksaa.
Nuo ongelmat korjaantunee varmaankin tuolla. Tosin varmaan kannattaa muutenkin huoltaa kun tuommoista ongelmaa on. Mitä virityksiä löytyy?
Dumberi
- Liittynyt:
- 10.7.2011 19:06
Dementikko kirjoitti:Oho, parempi kestää sitten.
16000km huoltoon kuuluu ruiskun puhdistaminen. Sen voi tehdä itsekin, jos ei viitsi ylihintaisista huolloista maksaa.
Nuo ongelmat korjaantunee varmaankin tuolla. Tosin varmaan kannattaa muutenkin huoltaa kun tuommoista ongelmaa on. Mitä virityksiä löytyy?
Mopedi on muuten ihan vakiopeli, ainoastaa prikkaa hiukan viilattu. Epäilivät liikkeessä että pitäisi pytty porauttaa, kun on niin paljon ajettu ja ei ole tietoa onko porattu ennen. Tarkoituksena nyt purkaa moottori ja katsoa mille mäntä ja sylinteri näyttää. Tietääkö kukaan mikä olisi paras tapa saada pytty irti? Miten tuo ruiskun puhdistus onnistuupi kotikonstein?
The Eki
- Pyörä:
- Huoleton hevoseton mies!
- Paikkakunta:
- Haukipudas
- Liittynyt:
- 11.4.2011 18:25
Vielä näistä kampiakseleista eli taas alko innostaa tuo apikka vähäsen nii vois sen konerempankin alottaa...
eli käykö tämä:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 70-408/854 kampiakseli tuo0hon ruiskuversioon. jos joku löytää jonku halvemman kampuran nii toki saa kertoo
vakiokin käy. itse en vaa oikeen löytäny nuita ruiskukoneen kampiakseleita mistään.. ja olisko nämä laakerit hyvät ja sopiiko ne tuohon mun apikkaan :
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... tage6.htmlJa sitte passaako tämä putki tuohon:
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... roval.htmlkiitos vastaukisita jo etukäteen.
SAMUJ
- Pyörä:
- Yamaha BW'S
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 1.12.2011 13:32
Morjens! Olis viikonloppun projektina virittää kaverin Apriliaa vuosmalli 08.
Mitkä mahtais olla helpoimpii tapoi saada kiihtyvyyttä tai huippuja lisää?
Saako näissä jotenki helpost kierrostenrajottime ohitettuu?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Helpoin tapa saada huippuja, on poistaa variaattorin prikka, johon löytyy ohjeet
täältä. Kiihtyvyyttä saa lisää ECU:n uudelleen ohjelmoinnilla ja tehoputken laittamalla. Aika harvassa liikkeessä enään nykyään ohjelmoidaan, mutta löytyy niitä vielä. Sen kierrostenrajoittimen saa pois vain uudella softalla.
Käyhän tuo, mutta
tuosta vähän edullisempi kampiakseli.
Tästä sitten SKF:n laakerit siihen. Tuo Leovince TT käy, mutta mielummin kannattaa
Leovince ZX, parempi suorasuihkun kanssa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
SAMUJ
- Pyörä:
- Yamaha BW'S
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 1.12.2011 13:32
Apriliaan siis ei oikein muuta ilmaista viritys tapaa löydy kun prikka?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Ei oikeastaan, mutta sekin erittäin tehokas.
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Prikan poiston jälkeen huippunopeutesi on noin 30km/h suurempi.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista