kumipallo
- Pyörä:
- Keeway RY6
- Liittynyt:
- 14.7.2012 13:28
joo just huomasin loput ruuvit juuri ja juuri näkyvissä taitaa jäädä huomiseen tuo purkaus. on kyllä vittumaisesti piilotettu sinne pakko myöntää
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Mitäköhän persettä tuo toinen vehje taas tekee, kun ajaa vähän pidempää matkaa ja kun sammuttaa koneen valuttaa kaasarin tyhjäksi. Sitten kun laittaa käymään niin ei enään valuta.
Eikä muutenkaan tuo valuta paitsi satunnaisesti kun ajaa pidempää matkaa, eikä edes aina.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Kato oisko siinäkin bensanpinta päin mäntyjä, eli kohokammio pois ja käännät kaasarin ylösalaisin ja katot mihin asentoon koho asettuu (ehkä tiiätkin kuinka tuo tehdään). Sen kuuluu asettua suurin piirtein vaakatasoon samaan linjaan kohokammion tiivistepinnan kanssa, mulla koho oli kenollaan alaspäin eli pinta liian korkealla eikä ihmekkään että valutti..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Kyllä se bensanpinta on kohdillaan
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
dwacz
- Liittynyt:
- 9.5.2012 17:59
semmone kysymys että mihinkä asennetaan keeway factissa -07 rajoitin?
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 20.12.2010 0:51
Hei, Piaggio nrg power dd:stä ostin dellorton phva kaasarin, kattelin et keewin oma kaasuvaijeri ei käy..?
Toimiiko jos ostaa ihan perus vaijerii jostai fillari liikkeest? (koskenkorva, kotka)
Edit:
http://www.racing-planet.de/throttle-ca ... rettyPhoto Onko tämä se mitä etsin?
D
Viimeksi muokannut Leevasd päivämäärä 18.7.2012 16:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 20.12.2010 0:51
Sitten starttaa tän keewayn historian viimeinen projekti.
Purkaan kokopaskan rungolle asti, ja käyn kasaamaan palapalalta uusiks sitä.
Katteet maalaan mattamustaks + valkost tarraa
Vanteet valkoiseks.
Valkoinen iskarin jousi sekä korop.
Underin koitan tehdä loppuun.
Tekniikka:
50cc vakio
hebo ng
stage6 pro replica
dellorto 14mm + malossin vapari tai kuriton vakio putsari
etc
EDIT: _SAAKO_(laillisesti) runkoa lyhentää?
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
OziBo_
- Pyörä:
- Ei ole
- Paikkakunta:
- isokyrö
- Liittynyt:
- 22.2.2007 16:25
Eipä muistaakseni taida saada
Tarttis tietää, et sopiiko keewayn t-palat päikseen toisiinsa ja sopisiko jostain muusta mahdollisesti matrix?
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 20.12.2010 0:51
Noh, pätkin silti, ja toivon, ettei tartte enää katsastukseen mennä:D Visio on täydellinen, toivotaan että toteutus onnistuu
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Kaasarin kirous tappelu part 2.
Sain tänään pienemmän tyhjäkäyntisuuttimen joka ei tietenkään sopinut. No kun kerran kaasari oli auki siinä, päätin samantien pistää bensanpintaa vielä alemmas ja auttoi taas mukavasti, nyt kylmällä moottorilla nostaa söpösti kierroksia ylös kunnes sähköryyppy menee pois päältä ja sitten laskee ja nyt jos seosruuvi on liian laihalla, se booaa kaasua nopeasti painaessa eli nyt sillä seosruuvilla alkoi olla oikeasti vaikutusta. Nyt se sitten taas tuntui käyvän täyskaasulla laihalla kun ei oikein kulkenut niin kuin ennen, teippiä ilmanputsariin niin kulkee taas mutta hyytyy se perkele vieläki..
On tääkin jännää kun ei sen tarvi antaa olla kuin 5 minuuttia sammuksissa niin kiihtyy taas paljo äkäsemmin. Nyt alkaa olla jo kaikki kokeiltu tuohon ongelmaan ja ei toimi, ei kai se auta ku ostaa roxin maaginen moottori siihen nii ehkä toimii..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Se vp ja varin jäähdytys
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
En käsitä enää mitään. Kokeilin tänään huvikseen 65->70 suutinta ja neulaa keskellä (ennen oli toiseksi laihimmalla) ja hyytyminen väheni, ainakin jonkun verran. Minkä ihmeen kirouksen kourissa tuokin on ku talvella se halus pienempää suutinta että hyytyminen väheni
Ei tuosta tulpan väristä kannata näköjään päätellä mitään seoksesta, 65 suuttimella tulpan väri oli hyvä, jopa rikkaaseen viittaava, vaikka kävi laihalla koska 70 suutin paransi, ja tulppa on aivan saman värinen tuolla 70:selläkin.. molemmilla kerroilla ajoin kilometrin kaasu pohjassa ja sammutin vauhdista. Tiittasen kaasarinsäätö ohje on paras, ensin niin iso ps että röpöttää kaasu pohjassa, sitten pienennetään kunnes röpötys häviää, sitten neulan säätö samallain..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Leevasd
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 08
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 20.12.2010 0:51
Isänikanssa hetken väänsin, ja hävisin, runkoa ei pilkotakkaan, koska vakuutus..
Voiko perää nostaa sen 6cm, ja keulaa laskea muutamalla, vielä ilman suurempia ongelmia?
Yamaha Aerox ProjektiKeeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Kuulemma öljytankki ottaa tulppaan kiinni jos perää nostaa liikaa, mutta tähän on ainakin kaksi vaihtoehtoa, ottaa tuorevoitelun pois tai patentoi öljytankin vähän eri asentoon kiinni(en tiiä onnistuuko tuo mutta luulis). Normi koropala nostaa kai sen 5cm ja sillä ei vielä ota tulppaan kiinni mutta jos siitä nostaa lisää niin alkaa ottamaan.
Tänään säätelin taas vähän tuota paskaa. Pikkukaasulla röpelsi niin laskin neulaa pykälän ja toimiihan se muuten aika hyvin mutta liikkeellelähtö hyytyy vieläki jonkunverran kun kone lämpenee.. Tein hienot kokeet, lähden kiihdyttämään yhdestä asfaltin halkeaman kohdalta ja katson paljo kulkee seuraavien postilaatikkojen kohdalla, kylmänä meni 28 ja lämpimänä 26. Pidemmällä kiihdytysmatkalla missä ehtii kiihtyä yli 40, eroa ei enää juuri huomaa, liikkeellelähdössä ero on suurin.. se ei vain väännä enää niin hyvin lämpimänä. Voiko olla että tuo haluaa vieläki isomman suuttimen, nyt on 70 suutin ja jollain 13mm reijällä oleva ilmanputsarinkuri ?!?
Ja siitä varista, vaikeapa se on edelleenki uskoa että se ongelma on siellä, kun on koppaan porattu jäähdytysreijät ja nyt on jäykemmät kytkinjousetkin paikallaan. Ja katsottu kierroslukumittarista että sekä kylmänä että lämpimänä kytkin ottaa samassa kohtaa kiinni. Ja niitä vp jousiakin on kokeiltu vaikka sun minkä sorttista..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Tai sitten yksinkertaisesti ylikuumenee kone
Kokeileppas sitä 8-lämpöarvon tulppaa
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista