JakSter
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 30.3.2004 18:53
soita sinne. ---------->puhelinluuetteloo...
sasasas
- Paikkakunta:
- Jyväskylän MLK
- Liittynyt:
- 15.8.2003 23:25
Ditekissä pitää vissiinkin ottaa putki irti kun vaihtaa renkaan. Entä jarrulevy?
Maza
Eläkeläinen
- Liittynyt:
- 22.4.2003 16:47
sasasas kirjoitti:Ditekissä pitää vissiinkin ottaa putki irti kun vaihtaa renkaan. Entä jarrulevy?
Putkea ei tarvi kokonaan irti ottaa, vaan sen voi jättää toisesta pytyssä olevasta kiinnikkeestä kiinni, ja kääntää sivuun. Se rengas kyllä mahtuu. Jarrulevyä ei tarvi ottaa irti, sen satulan mahtuu kyllä kääntämään pois sieltä, vaikka aika hilkulla onkin.
sasasas
- Paikkakunta:
- Jyväskylän MLK
- Liittynyt:
- 15.8.2003 23:25
Joo, rengas lähti jo puoli tuntii sitten rengasliikkeeseen...
dremel
- Paikkakunta:
- kuopio
- Liittynyt:
- 3.5.2004 19:51
Vivacitystä pitää taka nakkii ottaessa löysyttää pakoputken pultteja et saa renkaan pois paikoiltaan
cpi_pwr
- Paikkakunta:
- helsinki
- Liittynyt:
- 4.4.2004 21:38
cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...
ja cpin etunakki lähti sen verran helposti irti että akselin toisesta päästä mutsku auki, akseli pois välistä, ja nakki oli käsissä. ainii, ja tietenki mittarivaijeri...
kannattaa samalla putsata vanne oikeen kunnolla ennenku asentaa takasin, se on paljon helpompi tehdä kun on vanne irti...
Carl0s
- Pyörä:
- Husaberg FS650e
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 13.12.2003 18:17
cpi_pwr kirjoitti:cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...
ja cpin etunakki lähti sen verran helposti irti että akselin toisesta päästä mutsku auki, akseli pois välistä, ja nakki oli käsissä. ainii, ja tietenki mittarivaijeri...
kannattaa samalla putsata vanne oikeen kunnolla ennenku asentaa takasin, se on paljon helpompi tehdä kun on vanne irti...
Mihin helvetin rengasliikkeeseen sen oikeen veit?? Melkeen aina tubelekset paikataan "hiiren hännillä" eikä "kamelin paskoilla"
[/b]
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
- Paikkakunta:
- Esbo
- Liittynyt:
- 29.1.2004 22:21
mä en noista teijän nimityksistä oikeen älyy mut ainakin meijän auton rengas paikattiin sellasella vihreellä massalla joka tungettiin siitä reijästä sisään ja sit jäi sellanen "tuppo" vaan törröttää
J-P
- Liittynyt:
- 9.1.2003 17:13
Carl0s kirjoitti:cpi_pwr kirjoitti:cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...Mihin helvetin rengasliikkeeseen sen oikeen veit?? Melkeen aina tubelekset paikataan "hiiren hännillä" eikä "kamelin paskoilla"
[/b]
kyllä ne munki pirellin paikkas just tolla "kamelinpaskalla" ja hyvin on pysynyt.
Karvan0ppa
- Pyörä:
- GG SM300
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 21.4.2004 17:08
mulla oli viime viikolla ching chen tyre, josta meni kivi läpi
nyt on dunlop gt 301
Carl0s
- Pyörä:
- Husaberg FS650e
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 13.12.2003 18:17
Boom Driver kirjoitti:mä en noista teijän nimityksistä oikeen älyy mut ainakin meijän auton rengas paikattiin sellasella vihreellä massalla joka tungettiin siitä reijästä sisään ja sit jäi sellanen "tuppo" vaan törröttää
Eli kamelin paska....
Hiiren häntä on paljon luotettavampi, koska siinä tulee sellanen kumikiekko sen reikäalueen päälle, plus vedetään sellanen kuminen "häntä" reijästä ulos.... tämän jälkeen paikan päälle levitetään viellä jtn tiptop:in kemiallista kumia, ja viss. saatte multa 100€ jos tollanen paikka vuotaa
Yzäri
- Paikkakunta:
- vantaa
- Liittynyt:
- 16.7.2004 22:24
kamelin paska on ihan kestävä mutta hiiren häntä on luotettavampi
onko näin?
Carl0s
- Pyörä:
- Husaberg FS650e
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 13.12.2003 18:17
nitriz kirjoitti:kamelin paska on ihan kestävä mutta hiiren häntä on luotettavampi
Ja periaate on, että
Prätkän renkaita ei ikinä paikata...
jos se paikka sattuis vuotamaan... kuvitelkaa r1 tarvon tiellä joku ~180 lasissa.... Yht-äkkii taka pyörästä katoaa ilmat. kuin käy?
miksu-
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 27.5.2004 18:22
Toivottavasti kukaan ei ota pulttia tästä;
Mitä nakkia suosittelisitte taakse? Kuviointia saa olla reilusti, eli ei mikään sliksi, mutta kuitenkin kohtuudella, että on asfaultillakin hyvä ajaa. Hintaa sais olla se 50e molemmin puolin.
Carl0s
- Pyörä:
- Husaberg FS650e
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 13.12.2003 18:17
Ittelläni ei ole kuin hyviä kokemuksia Michelin pilot sport:ista...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista