Renkaiden vaihto

JakSter
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
30.3.2004 18:53

ViestiKirjoittanut JakSter » 8.4.2004 19:58

soita sinne. ---------->puhelinluuetteloo... :wink:
sasasas
Paikkakunta:
Jyväskylän MLK
Liittynyt:
15.8.2003 23:25

ViestiKirjoittanut sasasas » 27.4.2004 16:13

Ditekissä pitää vissiinkin ottaa putki irti kun vaihtaa renkaan. Entä jarrulevy?
Börr...
http://www.motot.net/talli/nayta.php/id/6540
Maza Eläkeläinen
Liittynyt:
22.4.2003 16:47

ViestiKirjoittanut Maza » 27.4.2004 16:18

sasasas kirjoitti:Ditekissä pitää vissiinkin ottaa putki irti kun vaihtaa renkaan. Entä jarrulevy?
Putkea ei tarvi kokonaan irti ottaa, vaan sen voi jättää toisesta pytyssä olevasta kiinnikkeestä kiinni, ja kääntää sivuun. Se rengas kyllä mahtuu. Jarrulevyä ei tarvi ottaa irti, sen satulan mahtuu kyllä kääntämään pois sieltä, vaikka aika hilkulla onkin.
sasasas
Paikkakunta:
Jyväskylän MLK
Liittynyt:
15.8.2003 23:25

ViestiKirjoittanut sasasas » 27.4.2004 17:12

Joo, rengas lähti jo puoli tuntii sitten rengasliikkeeseen...
Börr...
http://www.motot.net/talli/nayta.php/id/6540
dremel
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
3.5.2004 19:51

ViestiKirjoittanut dremel » 3.5.2004 20:01

Vivacitystä pitää taka nakkii ottaessa löysyttää pakoputken pultteja et saa renkaan pois paikoiltaan
cpi_pwr
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
4.4.2004 21:38

ViestiKirjoittanut cpi_pwr » 11.7.2004 11:18

cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...

ja cpin etunakki lähti sen verran helposti irti että akselin toisesta päästä mutsku auki, akseli pois välistä, ja nakki oli käsissä. ainii, ja tietenki mittarivaijeri...

kannattaa samalla putsata vanne oikeen kunnolla ennenku asentaa takasin, se on paljon helpompi tehdä kun on vanne irti...
Carl0s
Pyörä:
Husaberg FS650e
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.12.2003 18:17

ViestiKirjoittanut Carl0s » 11.7.2004 13:04

cpi_pwr kirjoitti:cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...

ja cpin etunakki lähti sen verran helposti irti että akselin toisesta päästä mutsku auki, akseli pois välistä, ja nakki oli käsissä. ainii, ja tietenki mittarivaijeri...

kannattaa samalla putsata vanne oikeen kunnolla ennenku asentaa takasin, se on paljon helpompi tehdä kun on vanne irti...


Mihin helvetin rengasliikkeeseen sen oikeen veit?? Melkeen aina tubelekset paikataan "hiiren hännillä" eikä "kamelin paskoilla"
[/b]
Boom Driver
Pyörä:
Hornet -07
Paikkakunta:
Esbo
Liittynyt:
29.1.2004 22:21

ViestiKirjoittanut Boom Driver » 11.7.2004 20:09

mä en noista teijän nimityksistä oikeen älyy mut ainakin meijän auton rengas paikattiin sellasella vihreellä massalla joka tungettiin siitä reijästä sisään ja sit jäi sellanen "tuppo" vaan törröttää
J-P
Liittynyt:
9.1.2003 17:13

ViestiKirjoittanut J-P » 11.7.2004 20:52

Carl0s kirjoitti:
cpi_pwr kirjoitti:cpin etunakki kun puhkes, vein rengasliikkeeseen, ja äijät paikkas ihan kunnolla... koska kyse on tubelessista, joutu siihen laittamaan sellasen "fillaripaikan" sinne kumin sisäpuolelle...Mihin helvetin rengasliikkeeseen sen oikeen veit?? Melkeen aina tubelekset paikataan "hiiren hännillä" eikä "kamelin paskoilla"
[/b]
kyllä ne munki pirellin paikkas just tolla "kamelinpaskalla" ja hyvin on pysynyt.
Karvan0ppa
Pyörä:
GG SM300
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.4.2004 17:08

ViestiKirjoittanut Karvan0ppa » 11.7.2004 21:04

mulla oli viime viikolla ching chen tyre, josta meni kivi läpi :P nyt on dunlop gt 301
Carl0s
Pyörä:
Husaberg FS650e
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.12.2003 18:17

ViestiKirjoittanut Carl0s » 12.7.2004 5:40

Boom Driver kirjoitti:mä en noista teijän nimityksistä oikeen älyy mut ainakin meijän auton rengas paikattiin sellasella vihreellä massalla joka tungettiin siitä reijästä sisään ja sit jäi sellanen "tuppo" vaan törröttää


Eli kamelin paska....

Hiiren häntä on paljon luotettavampi, koska siinä tulee sellanen kumikiekko sen reikäalueen päälle, plus vedetään sellanen kuminen "häntä" reijästä ulos.... tämän jälkeen paikan päälle levitetään viellä jtn tiptop:in kemiallista kumia, ja viss. saatte multa 100€ jos tollanen paikka vuotaa :D
Yzäri
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
16.7.2004 22:24

ViestiKirjoittanut Yzäri » 20.7.2004 14:29

kamelin paska on ihan kestävä mutta hiiren häntä on luotettavampi
onko näin?
Carl0s
Pyörä:
Husaberg FS650e
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.12.2003 18:17

ViestiKirjoittanut Carl0s » 22.7.2004 15:58

nitriz kirjoitti:kamelin paska on ihan kestävä mutta hiiren häntä on luotettavampi


Ja periaate on, että Prätkän renkaita ei ikinä paikata...

jos se paikka sattuis vuotamaan... kuvitelkaa r1 tarvon tiellä joku ~180 lasissa.... Yht-äkkii taka pyörästä katoaa ilmat. kuin käy?
miksu-
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.5.2004 18:22

ViestiKirjoittanut miksu- » 12.8.2004 9:42

Toivottavasti kukaan ei ota pulttia tästä;
Mitä nakkia suosittelisitte taakse? Kuviointia saa olla reilusti, eli ei mikään sliksi, mutta kuitenkin kohtuudella, että on asfaultillakin hyvä ajaa. Hintaa sais olla se 50e molemmin puolin.
Carl0s
Pyörä:
Husaberg FS650e
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.12.2003 18:17

ViestiKirjoittanut Carl0s » 12.8.2004 12:13

Ittelläni ei ole kuin hyviä kokemuksia Michelin pilot sport:ista...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista