Teppoh
- Liittynyt:
- 30.11.2007 23:33
itellä on hinkannu jo pidemmän aikaa ja sitku vaihdoin kans talvirenkaan nii jatko hinkkaamista mut ei se oo niin isoa et se haittais hirveesti
Viripappa
- Liittynyt:
- 22.8.2009 17:08
Topler kirjoitti:Viripappa kirjoitti:Onko kellään kokemusta eturenkaasta? vaihoin eteen talvirenkaan ja siihen tuli pientä puristusta, eli jarrupalat jarruttaa koko ajan hieman.
pitäsköhä ratas ottaa pois ja koittaa ruuvata sitä levyä mihin jarrupalat koskee.
Kahesti saman operaation suorittaneena sanoisin et käytä rengasta pois ja kato, et kaikki on pultit yms on kuten kuuluukin olla. Painoitko etujarrua kun ratas oli irti?
Pumppasin sitä jarrua operaation jälkeen.
Pitääpä irrottaa ja katsoa tarkemmin..onneks tämä on huomattavasti helpompi vaihtaa kuin takarengas:
edit: rassasin taas ja vika korjaantu.
HG terrorist
- Liittynyt:
- 24.8.2008 21:02
onko kellään ollu vaahtomuovi putsaria?
jos on niin mikä suutin oli jos kaikki kurit oli ilmanputsarin letkuista poies?
onks tuol muita kuristuksia kuristamassa moottoria? en puhu varin prikasta tai cdi:n rajotoimmesta
kattokaa galleriasta mitä myy.paljon osia myynnissä
myydään 05 pösö osina
myydään rieju rrx 03 osina
Topler
- Pyörä:
- Kawasaki Z750r
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 11.8.2007 14:42
Viripappa kirjoitti:Topler kirjoitti:Viripappa kirjoitti:Onko kellään kokemusta eturenkaasta? vaihoin eteen talvirenkaan ja siihen tuli pientä puristusta, eli jarrupalat jarruttaa koko ajan hieman.
pitäsköhä ratas ottaa pois ja koittaa ruuvata sitä levyä mihin jarrupalat koskee.
Kahesti saman operaation suorittaneena sanoisin et käytä rengasta pois ja kato, et kaikki on pultit yms on kuten kuuluukin olla. Painoitko etujarrua kun ratas oli irti?
Pumppasin sitä jarrua operaation jälkeen.
Pitääpä irrottaa ja katsoa tarkemmin..onneks tämä on huomattavasti helpompi vaihtaa kuin takarengas:
edit: rassasin taas ja vika korjaantu.
Hienoa!
Totta.. se takarengas on yks pirulainen
JonTeere
- Liittynyt:
- 19.11.2009 21:01
Hei,
olen tuohon Agilityyni vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin, kuristamattoman variaattorin holkin ja suuttimen. (
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-156-516-1139-1411-2374/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel-%28Set%29.html)
Kaipaisin kuitenkin lisää kiihtyvyyttä. Olen ymmärtänyt, että variaattorin rullat ja vastinjousi vaikuttavat tuohon kiihtyvyyteen. Eli minkälaiset variaattorin rullat ja vastinjousen suosittelisitte ostamaan.
Sitten suuremman suuttimen tarvitsen vissiin myös. Tuon Easypartsista ostetun paketin mukana tullut on tällä hetkellä paikalla, mutta sillä kone tukehtuu kun kaasun vääntää pohjaan. Suuttimen kokoa en muista.
Eli minkä kokoisen suuttimen hommaan?
Edit: Kannatteeko kytkimen jousetkin vaihtaa? Vois nekin samalla vaihtaa kun nuita muitakin vaihtamassa.
Tropikki
- Pyörä:
- BMW 520i 2010 Talvella: Goodyear UltraGrip Ice+ Kesällä: Bridgestone Turanza ER300 / Ecopia
- Liittynyt:
- 2.6.2008 12:50
JonTeere kirjoitti:Hei,
olen tuohon Agilityyni vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin, kuristamattoman variaattorin holkin ja suuttimen. (
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-156-516-1139-1411-2374/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel-%28Set%29.html)
Kaipaisin kuitenkin lisää kiihtyvyyttä. Olen ymmärtänyt, että variaattorin rullat ja vastinjousi vaikuttavat tuohon kiihtyvyyteen. Eli minkälaiset variaattorin rullat ja vastinjousen suosittelisitte ostamaan.
Sitten suuremman suuttimen tarvitsen vissiin myös. Tuon Easypartsista ostetun paketin mukana tullut on tällä hetkellä paikalla, mutta sillä kone tukehtuu kun kaasun vääntää pohjaan. Suuttimen kokoa en muista.
Eli minkä kokoisen suuttimen hommaan?
Edit: Kannatteeko kytkimen jousetkin vaihtaa? Vois nekin samalla vaihtaa kun nuita muitakin vaihtamassa.
Viritetyllä mopolla ajaminen liikenteessä on laitonta, joten syylistyt vakavaan liikenne rikkomukseen jos tuolla aijot liikenteeseen vielä mennä.
HG terrorist
- Liittynyt:
- 24.8.2008 21:02
aiheeton kommentti minusta?
off topic
kattokaa galleriasta mitä myy.paljon osia myynnissä
myydään 05 pösö osina
myydään rieju rrx 03 osina
SLK1
- Pyörä:
- Jincheng Q-7LK
- Liittynyt:
- 7.4.2008 16:24
Kaverin puolesta tässä kyselen. Missähän mahtaa olla vika, kun kymcosta hävisi kipinä?
Teppoh
- Liittynyt:
- 30.11.2007 23:33
SLK1 kirjoitti:Kaverin puolesta tässä kyselen. Missähän mahtaa olla vika, kun kymcosta hävisi kipinä?
Jos et oo viel uudella tulpalla kokeellu nii kokeele, sen jälkee voit kattoo tulpan hattua, jos ei tapahdu mitää ja sit sen jälkee pitäs varmaa sähköjä katella, jos ei korjaannu.
JonTeere
- Liittynyt:
- 19.11.2009 21:01
hubaloooo kirjoitti:JonTeere kirjoitti:Hei,
olen tuohon Agilityyni vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin, kuristamattoman variaattorin holkin ja suuttimen. (
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-156-516-1139-1411-2374/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel-%28Set%29.html)
Kaipaisin kuitenkin lisää kiihtyvyyttä. Olen ymmärtänyt, että variaattorin rullat ja vastinjousi vaikuttavat tuohon kiihtyvyyteen. Eli minkälaiset variaattorin rullat ja vastinjousen suosittelisitte ostamaan.
Sitten suuremman suuttimen tarvitsen vissiin myös. Tuon Easypartsista ostetun paketin mukana tullut on tällä hetkellä paikalla, mutta sillä kone tukehtuu kun kaasun vääntää pohjaan. Suuttimen kokoa en muista.
Eli minkä kokoisen suuttimen hommaan?
Edit: Kannatteeko kytkimen jousetkin vaihtaa? Vois nekin samalla vaihtaa kun nuita muitakin vaihtamassa.
Viritetyllä mopolla ajaminen liikenteessä on laitonta, joten syylistyt vakavaan liikenne rikkomukseen jos tuolla aijot liikenteeseen vielä mennä.
No hyvä kun informoit minua tuosta. Ajankin tästedes sillä vain radalla.
Neuvoja saa antaa.
Edit: Ennen kuin joku ehtii kehottaa katsomaan edellisiä sivuja ketjusta niin olen kyllä selaillut niitä läpi, mutta tiedot ovat olleet sen verta hajanaisia, että haluan varmistua osien sopivuudesta minulle.
Viimeksi muokannut JonTeere päivämäärä 22.11.2009 23:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Topler
- Pyörä:
- Kawasaki Z750r
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 11.8.2007 14:42
JonTeere kirjoitti:Hei,
olen tuohon Agilityyni vaihtanut rajoittamattoman cdi-boksin, kuristamattoman variaattorin holkin ja suuttimen. (
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-156-516-1139-1411-2374/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel-%28Set%29.html)
Kaipaisin kuitenkin lisää kiihtyvyyttä. Olen ymmärtänyt, että variaattorin rullat ja vastinjousi vaikuttavat tuohon kiihtyvyyteen. Eli minkälaiset variaattorin rullat ja vastinjousen suosittelisitte ostamaan.
Sitten suuremman suuttimen tarvitsen vissiin myös. Tuon Easypartsista ostetun paketin mukana tullut on tällä hetkellä paikalla, mutta sillä kone tukehtuu kun kaasun vääntää pohjaan. Suuttimen kokoa en muista.
Eli minkä kokoisen suuttimen hommaan?
Edit: Kannatteeko kytkimen jousetkin vaihtaa? Vois nekin samalla vaihtaa kun nuita muitakin vaihtamassa.
Sanon lyhyesti ja ytimekkäästi, että jos vakiosylinterillä kiihtyvyyttä haluat niin paras vaihtoehto on pistää multivari. Selaile vanhaa topiccia, sieltä luulis sopiva multivari.
Mulla oli suutin ehkä joku 95# ja hyvin tuntu pelaavan talvellakin.
Mulla oli suora holkki, valkonen vastapainejousi ja 6g rullat. Nyt kun aattelee niin olisi pitänyt laittaa suoraan se multivari niin olis säästyny paljolta turhalta säätämiseltä.
JonTeere
- Liittynyt:
- 19.11.2009 21:01
No kysytäänpä sitten niin, että mitä minun kannattee ostaa? Multivariaattoria en varmaan ole ostamassa rajallisen budjetin vuoksi (Ellei yli saada puhuttua). Kevyemmät rullat ja suurempi suutin ainakin.
Miten hyödyn uudesta vastapainejousesta ja kytkimen jousista? Entä kannatteeko ostaa uutta ilmanputsaria?
Kipnoob
- Pyörä:
- Kymco Agility -07
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 26.12.2008 1:12
JonTeere kirjoitti:No kysytäänpä sitten niin, että mitä minun kannattee ostaa? Multivariaattoria en varmaan ole ostamassa rajallisen budjetin vuoksi (Ellei yli saada puhuttua). Kevyemmät rullat ja suurempi suutin ainakin.
Miten hyödyn uudesta vastapainejousesta ja kytkimen jousista? Entä kannatteeko ostaa uutta ilmanputsaria?
Itse todellakin suosittelen sitä multivarin ostoa, joka on itselläkin kohta tulossa agiin. Ja ymmärtääkseni saat enemmän irti kevyemmistä rullista, mikäli vaihdat vastapainejoustakin. Kytkinjousista en tiedä, mutta ei ilmeisesti paljoa auta (korjatkaa?), sekä Agilityn vakioputsari on ihan hyväkin.
JonTeere
- Liittynyt:
- 19.11.2009 21:01
Kytkimen jousten vaihdolla haen äkäsempää paikalta lähtöä. Eikös ne auta siihen?
Kipnoob
- Pyörä:
- Kymco Agility -07
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 26.12.2008 1:12
JonTeere kirjoitti:Kytkimen jousten vaihdolla haen äkäsempää paikalta lähtöä. Eikös ne auta siihen?
Uskon että oon itse väärässä, joten mua ei esim kytkinjousi-asioissa kannata kuunnella (lukea?), et suosittelisin selaamaan sitä edellistä topiccia.. Muistelin vaan lukeneeni että kytkinjouset ei paljoa auta agissa, mutta joooh
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista