Vikinä tulee kytkimestä, kytkinkello on varmaan lasittunut. Ei toimenpiteitä, ellei vikinä häiritse liikaa.
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
No mulla on 4.7 rullat ja hukkis tukittu. käy vähä liian kovil kierroksil. jos ostais jotku 5.4 rullat ja sit + jotai jäykemmän jousen.? vai onks parempii vaihtoehtoi? mitä se jousi oikee auttaa?Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.
Vikinä tulee kytkimestä, kytkinkello on varmaan lasittunut. Ei toimenpiteitä, ellei vikinä häiritse liikaa.
ane_ kirjoitti:l000l kirjoitti:mikä vittu toho piaggioo nyt tuli, ajoin kaupungil tunnin kaks sit just enne himaa ku olin tulos niin alkoi booaamaan. täl hetkel prikka pois, kaasarikuri, malossi ilmansuodatin, 60 suutin
lisään vielä tohon että nyt ei pistä paskaks heti tulppia vaan pätkii ja lopulta sammuu...
No mulla on 4.7 rullat ja hukkis tukittu. käy vähä liian kovil kierroksil. jos ostais jotku 5.4 rullat ja sit + jotai jäykemmän jousen.? vai onks parempii vaihtoehtoi? mitä se jousi oikee auttaa?veikko- kirjoitti:Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.
Jos sulla on hukkis tukittu vaan ja prikka pois? niin ei kuulu vaihtaa rullia tai joustakaan. Vakiosäädöt on optimaaliset, tosin suutinta ehkä suurentaa sen 2 numeroo kannattaa.veikko- kirjoitti:No mulla on 4.7 rullat ja hukkis tukittu. käy vähä liian kovil kierroksil. jos ostais jotku 5.4 rullat ja sit + jotai jäykemmän jousen.? vai onks parempii vaihtoehtoi? mitä se jousi oikee auttaa?veikko- kirjoitti:Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.
Mivoo kirjoitti:Jos sulla on hukkis tukittu vaan ja prikka pois? niin ei kuulu vaihtaa rullia tai joustakaan. Vakiosäädöt on optimaaliset, tosin suutinta ehkä suurentaa sen 2 numeroo kannattaa.veikko- kirjoitti:No mulla on 4.7 rullat ja hukkis tukittu. käy vähä liian kovil kierroksil. jos ostais jotku 5.4 rullat ja sit + jotai jäykemmän jousen.? vai onks parempii vaihtoehtoi? mitä se jousi oikee auttaa?veikko- kirjoitti:Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.
Prikka pois ja vakiorullat.veikko- kirjoitti:ja kiihtykö skoba parhaiten silleen että on prikka pois ja sit kevyemmät rullat vai prikka pois ja vakio rullat. mulla nyt alla 4.7 vakioiden painoa en muista.