Latva
- Pyörä:
- FZS 600
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:|tomi| kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:miten se rullapidike sitten pysyy siellä pohjassa O.o?? tarviiko niitä 3 pulttia pistää siihen takas kiine vai voiko jättää laittamatta?
Pysyy pitämättäkkin
Eikä niitä pultteja tarvii laittaa kiinni.
kiitos
mitäs vittuu kun mulla vilkkuu ajovalot ja mittariston valot ja ylipäätään kaikki valot kun ajan matka ajoa, siis ne himmentyy ja kirkastuu sekunnin välein?! ja sit johtuuko se pätkiminen tuosta varikurista kun ajaa 55-60km/h kun välillä pätkäyttää sillain ilkeästi??
Variprikalla ja valojen pätkimisellä ei ole mitään yhteyksiä.
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
- Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
en määkään nyt iin hölömö ole. meinasin pätkimisellä sitä kun ajaa 55-60km/h mut asia selkiskin mulle kun otin kurin pois että siitä se johtu. hirveetä vinkunaa kuuluu varinkopan alta kun laulattaa 70-80km/h menemään pieneen alamäkeen
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km
takavanne on kiero niin ne vaihtaa sen.
aika kuollu tää topic
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km
aika kuollu tää topic
Ootko pamauttanu takavanteen johonkin vai onko valmistusvika?
Paljon sulla syö jetti sadalla tai kuinka paljon tankillisella pääsee?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:hirveetä vinkunaa kuuluu varinkopan alta kun laulattaa 70-80km/h menemään pieneen alamäkeen
Jos se ääni on semmosta _vihellykseltä_ kuulostavaa niin se on täysin normaalia.
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
54M1 kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km
aika kuollu tää topic
Ootko pamauttanu takavanteen johonkin vai onko valmistusvika?
Paljon sulla syö jetti sadalla tai kuinka paljon tankillisella pääsee?
valmistusvika. noin 2vk pääst pitäs olla vanne liikkeessä.
ja joo se varin hihna tuntu olevan aika ihme kamaa kun narisee kun mummon villatossut
pellepoliisi
voiks varin hihna lisää millää vauhtii...tuli vaa mielee:D
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
pellepoliisi kirjoitti:voiks varin hihna lisää millää vauhtii...tuli vaa mielee:D
Jos nykynen hihna on kunnossa ni ei
Herz
Onko jollakin kokemusta koropalan laitosta jet forceen? Joutuuko miten paljon purkamaan ja onko kovin vaikea laittaa? Nykyisin aivan liian matala 2 päällä.
simonen ( . ) ( . )
- Pyörä:
Tepukka kirjoitti:Onko jollakin kokemusta koropalan laitosta jet forceen? Joutuuko miten paljon purkamaan ja onko kovin vaikea laittaa? Nykyisin aivan liian matala 2 päällä.
mulle kans samaa tietoa
onko näihin valmiita koropaloja missään myynnissä kun ei ainakaan mun silmään pikaselauksella iskeny. turhan matala jo 1 päällä...
KBChelmet
- Pyörä:
- X-race '07
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:quote]mulle kans samaa tietoa
onko näihin valmiita koropaloja missään myynnissä kun ei ainakaan mun silmään pikaselauksella iskeny. turhan matala jo 1 päällä...
Täällä ainaki joihinkin Peugeotteihin sopivia koropaloja
tai jtn sinneppäin
tomì
- Pyörä:
- ei ole
KBChelmet kirjoitti:simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:quote]mulle kans samaa tietoa
Täällä ainaki joihinkin Peugeotteihin sopivia koropaloja
tai jtn sinneppäin
Oisit ees hiukan vaivautunu tekemään taustatyötä niin oisit tajunnu että lähettämäsi linkki on melko turha
Tämä on ehkä ainoa koropala joka noista saattaa passata jettiin, mikäli iskarin yläpäässä vain riittää varaa
Tämän tyyppinenkin saattaa käydä, mikäli iskarin alakiinnitys sattuu olemaan saman kokoinen kuin piaggion iskunvaimentajissa, epäilen ettei näin ole.
E: itelläni oli ja on jetissä korotus ton ekan linkittämäni "koropalan" kanssa samalla periaatteella, elikkä on laitettu paksu prikka iskarin yläpään kiinnityksen väliin. Sitä on ehkä vaikea tajuta miten se sinne laitetaan jos ei ole sitä kiinnitystä nähnyt, mutta kun sitä hetken aikaa tutkailee niin varmaan kaikki ymmärtävät miten sitä voi (hiukan) korottaa. Ainut ongelma tässä on se, että iskarin kiinnitys yläpäästä on melko vaikea avata
Viimeksi muokannut tomì päivämäärä 30.6.2008 1:29, muokattu yhteensä 1 kerran
KBChelmet
- Pyörä:
- X-race '07
Pienennetty teksti; tai jtn sinneppäin?
Vittuako minä ymmärrä skoottereista, kunhan auttaa koitin
Latva
- Pyörä:
- FZS 600
Ite oon päässy jetillä 2,6l/100km
Herz
Voisiko joku kertoa c-techin vakiorullien koon ja painon?
EDIT: Missä on kaasarin säätöneula, katoin tuota kaasaria mutten siitä erottanut sellaista. Jos mahdollista, voisiko joku ottaa kuvan siitä?
Tällä hetkellä "pätkii" tuon 62 suuttimen ja teharin kanssa puol kaasulla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista