Peugeot Jetforce

Latva
Pyörä:
FZS 600
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 11:47

ViestiKirjoittanut Latva » 17.6.2008 20:58

simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:
|tomi| kirjoitti:
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:miten se rullapidike sitten pysyy siellä pohjassa O.o?? tarviiko niitä 3 pulttia pistää siihen takas kiine vai voiko jättää laittamatta?


Pysyy pitämättäkkin ;) Eikä niitä pultteja tarvii laittaa kiinni.
kiitos ;) mitäs vittuu kun mulla vilkkuu ajovalot ja mittariston valot ja ylipäätään kaikki valot kun ajan matka ajoa, siis ne himmentyy ja kirkastuu sekunnin välein?! ja sit johtuuko se pätkiminen tuosta varikurista kun ajaa 55-60km/h kun välillä pätkäyttää sillain ilkeästi??


Variprikalla ja valojen pätkimisellä ei ole mitään yhteyksiä.
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 18.6.2008 4:10

en määkään nyt iin hölömö ole. meinasin pätkimisellä sitä kun ajaa 55-60km/h mut asia selkiskin mulle kun otin kurin pois että siitä se johtu. hirveetä vinkunaa kuuluu varinkopan alta kun laulattaa 70-80km/h menemään pieneen alamäkeen :S
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 23.6.2008 11:16

paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km :D takavanne on kiero niin ne vaihtaa sen.
aika kuollu tää topic :S
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 23.6.2008 11:26

simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km :D takavanne on kiero niin ne vaihtaa sen.
aika kuollu tää topic :S

Ootko pamauttanu takavanteen johonkin vai onko valmistusvika?
Paljon sulla syö jetti sadalla tai kuinka paljon tankillisella pääsee?
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 23.6.2008 15:21

simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:hirveetä vinkunaa kuuluu varinkopan alta kun laulattaa 70-80km/h menemään pieneen alamäkeen :S


Jos se ääni on semmosta _vihellykseltä_ kuulostavaa niin se on täysin normaalia.
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 25.6.2008 16:18

54M1 kirjoitti:
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:paljon teillä on maksanu ensimmäinen takuuhuolto? tänään vien 500km huoltoon mut mittaris kyl on 900km :D takavanne on kiero niin ne vaihtaa sen.
aika kuollu tää topic :S

Ootko pamauttanu takavanteen johonkin vai onko valmistusvika?
Paljon sulla syö jetti sadalla tai kuinka paljon tankillisella pääsee?
valmistusvika. noin 2vk pääst pitäs olla vanne liikkeessä.

ja joo se varin hihna tuntu olevan aika ihme kamaa kun narisee kun mummon villatossut :D
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
pellepoliisi
Liittynyt:
12.5.2008 23:19

ViestiKirjoittanut pellepoliisi » 25.6.2008 19:09

voiks varin hihna lisää millää vauhtii...tuli vaa mielee:D
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 25.6.2008 19:11

pellepoliisi kirjoitti:voiks varin hihna lisää millää vauhtii...tuli vaa mielee:D

Jos nykynen hihna on kunnossa ni ei
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 29.6.2008 17:10

Onko jollakin kokemusta koropalan laitosta jet forceen? Joutuuko miten paljon purkamaan ja onko kovin vaikea laittaa? Nykyisin aivan liian matala 2 päällä.
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 30.6.2008 0:14

Tepukka kirjoitti:Onko jollakin kokemusta koropalan laitosta jet forceen? Joutuuko miten paljon purkamaan ja onko kovin vaikea laittaa? Nykyisin aivan liian matala 2 päällä.
mulle kans samaa tietoa :D onko näihin valmiita koropaloja missään myynnissä kun ei ainakaan mun silmään pikaselauksella iskeny. turhan matala jo 1 päällä...
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
KBChelmet
Pyörä:
X-race '07
Liittynyt:
22.1.2008 20:20

ViestiKirjoittanut KBChelmet » 30.6.2008 1:15

simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:quote]mulle kans samaa tietoa :D onko näihin valmiita koropaloja missään myynnissä kun ei ainakaan mun silmään pikaselauksella iskeny. turhan matala jo 1 päällä...
Täällä ainaki joihinkin Peugeotteihin sopivia koropaloja ;) tai jtn sinneppäin
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 30.6.2008 1:23

KBChelmet kirjoitti:
simonen ( . ) ( . ) kirjoitti:quote]mulle kans samaa tietoa :D onko näihin valmiita koropaloja missään myynnissä kun ei ainakaan mun silmään pikaselauksella iskeny. turhan matala jo 1 päällä...
Täällä ainaki joihinkin Peugeotteihin sopivia koropaloja ;) tai jtn sinneppäin


Oisit ees hiukan vaivautunu tekemään taustatyötä niin oisit tajunnu että lähettämäsi linkki on melko turha ;)


Tämä on ehkä ainoa koropala joka noista saattaa passata jettiin, mikäli iskarin yläpäässä vain riittää varaa ;) Tämän tyyppinenkin saattaa käydä, mikäli iskarin alakiinnitys sattuu olemaan saman kokoinen kuin piaggion iskunvaimentajissa, epäilen ettei näin ole.

E: itelläni oli ja on jetissä korotus ton ekan linkittämäni "koropalan" kanssa samalla periaatteella, elikkä on laitettu paksu prikka iskarin yläpään kiinnityksen väliin. Sitä on ehkä vaikea tajuta miten se sinne laitetaan jos ei ole sitä kiinnitystä nähnyt, mutta kun sitä hetken aikaa tutkailee niin varmaan kaikki ymmärtävät miten sitä voi (hiukan) korottaa. Ainut ongelma tässä on se, että iskarin kiinnitys yläpäästä on melko vaikea avata :S
Viimeksi muokannut tomì päivämäärä 30.6.2008 1:29, muokattu yhteensä 1 kerran
KBChelmet
Pyörä:
X-race '07
Liittynyt:
22.1.2008 20:20

ViestiKirjoittanut KBChelmet » 30.6.2008 1:26

Pienennetty teksti; tai jtn sinneppäin? ;)
Vittuako minä ymmärrä skoottereista, kunhan auttaa koitin :D
Latva
Pyörä:
FZS 600
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 11:47

ViestiKirjoittanut Latva » 5.7.2008 11:45

Ite oon päässy jetillä 2,6l/100km ;)
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 5.7.2008 13:25

Voisiko joku kertoa c-techin vakiorullien koon ja painon?

EDIT: Missä on kaasarin säätöneula, katoin tuota kaasaria mutten siitä erottanut sellaista. Jos mahdollista, voisiko joku ottaa kuvan siitä?

Tällä hetkellä "pätkii" tuon 62 suuttimen ja teharin kanssa puol kaasulla.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista