Joo tänään tankkasin ja laskin kulutuksen, 5,8l satasella.. Ei se normaalisti noin juoppo ole, tuo johtui vain siitä kun koitin taas vaihteeksi poistaa hyytymisongelmaa säätelemällä kaasaria ja lyhyitä testilenkkejä tuli ajettua miljoonittain niin siitä tuo kulutus. Joskus aiemmilla säädöillä ennätys oli 3,4l satasella vakioputkella, ja joskus aikoinaan jopa teharilla se oli vain 3,5l satasella vaikka kiihtyi paljon nopeammin. Ja juuri noin ajoinkin sillä teharilla että kaasu pohjassa kiihdytys ja alle puolikaasulla 55 matkavauhtia niin ei se paljon ryystänyt, ja ois kuluttanut varmaan vielä vähemmänkin jos oisin ehtiny säätää sitä paremmin kunnes setä sininen otti kilvet..
Meinaa vaan vituttaa, kaverin täysin vakio roksi josta vain prikkaa viilattu että menee 60, kuluttaa tuppi nurin ajossa joku vähän päälle 3l satasella, ja n. 53kmh matka ajossa oli vienyt 2,8l satasella.. ite käyttänyt kauheena vaivaa tähän ettei kuluttaisi hirveitä, merkkimopon omistajan ei sitä vastoin tarvitse näköjään tehdä sen eteen juuri mitään
Siitä käytettiin kone auki yhdessä välissä ja tutkin eroavaisuuksia, siinä oli paljon korkeapuristeisemman näköinen kansi ja melkein kolmiomainen pakoaukko(laajempi vääntöalue), nuo varmaan vaikuttaa aika paljon kulutukseen..
Mutta nyt päivän(yön) aiheeseen:
JIHUU onnistuin tekemään kampiakseliin uudet kierteet!!!!!! Ihmetyttää kyllä vähän, alkuperäinen kierre on vissiin M12 joku, mutta onnistuin tekemään siihen suoraan päälle M12x1,75 kierteen ja tuli vieläpä hyvä? Keeway tehtaalla vissiin omanlaiset M12 kierteet tehty kun on kerran paksummat mitä normaali, no hyvä näin