tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Latva kirjoitti:Ite oon päässy jetillä 2,6l/100km
Suorasuihkukone? Ei ole kova saavutus...
Tepukka kirjoitti:Voisiko joku kertoa c-techin vakiorullien koon ja painon?
EDIT: Missä on kaasarin säätöneula, katoin tuota kaasaria mutten siitä erottanut sellaista. Jos mahdollista, voisiko joku ottaa kuvan siitä?
Tällä hetkellä "pätkii" tuon 62 suuttimen ja teharin kanssa puol kaasulla.
Rullat painaa ilmeisesti vakiona 8 tai 9 grammaa, samapa tuo kun mulla ainakin toimii ihan millä tahansa rullilla siltä väliltä
Gurtnerin neulan asentoa ei voi säätää.
hoofbite
- Paikkakunta:
- kouvola
- Liittynyt:
- 14.11.2006 23:15
mulla oli pösön vakiokaasarissa säädettävä neula kylläkin? riippuu kai.
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
hoofbite kirjoitti:mulla oli pösön vakiokaasarissa säädettävä neula kylläkin? riippuu kai.
Mul taas ei ollu säädettävää neulaa, mutta sain kuitenkin "pätkimisen" korjattua, mutten tiedä miten.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
hoofbite kirjoitti:mulla oli pösön vakiokaasarissa säädettävä neula kylläkin? riippuu kai.
Eipä jetissä kyllä samanlainen gurtneri olekkaan, mutta ei meidän talossa olleessa faitissakaan neulaa voinut säätää
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
Kävin vakiorullat ostamassa. Liikkeessä rullat maksoivat 20e ja paino oli 6.2g
Vehmu2Dope
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 6.6.2007 21:39
Mikä on tän kyseisen peugeotin vakio suutin koko?
PS. Olis Leovince ZX myynnissä lisä tietoja YV:llä
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
Vehmu2Dope kirjoitti:Mikä on tän kyseisen peugeotin vakio suutin koko?
PS. Olis Leovince ZX myynnissä lisä tietoja YV:llä
55 on vakiosuutin.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Tepukka kirjoitti:Kävin vakiorullat ostamassa. Liikkeessä rullat maksoivat 20e ja paino oli 6.2g
Ei ton painoset kyllä tahdo vakiossa pelata
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
|tomi| kirjoitti:Tepukka kirjoitti:Kävin vakiorullat ostamassa. Liikkeessä rullat maksoivat 20e ja paino oli 6.2g
Ei ton painoset kyllä tahdo vakiossa pelata
En tiedä, mutta ton painoiset rullat antovat mulle ku kysyn vakiorullia jet force c-techiin. Vielä en ole kerennyt laittaa kiinni, mutta jos eivät toimi niin takaisin käyn viemässä. Ensin kauhea hinta ja sitten vielä väärät rullat.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Tepukka kirjoitti:|tomi| kirjoitti:Tepukka kirjoitti:Kävin vakiorullat ostamassa. Liikkeessä rullat maksoivat 20e ja paino oli 6.2g
Ei ton painoset kyllä tahdo vakiossa pelata
En tiedä, mutta ton painoiset rullat antovat mulle ku kysyn vakiorullia jet force c-techiin. Vielä en ole kerennyt laittaa kiinni, mutta jos eivät toimi niin takaisin käyn viemässä. Ensin kauhea hinta ja sitten vielä väärät rullat.
Mistä putiikista ostit ne rullat ja oletko varma että ne painaa sen 6,2 grammaa? Jos sulla tuo laseri on kiinni ni voipi olla aika sopivatkin, mutta ei ne vakiossa ainakaan hyvin pelais.
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
Pieksämäen ainoasta paikasta ostin, joka myy jet forcea. Enpä usko että kevyempiä rullia kannattaisi laittaa tuon laserin kanssa, sillä kiihtyy jo nyt monta kertaa paremmin kun vakiona, mutta olisi parempi jos kiihtyisi vähän huonommin ja kulkisi kovempaa. Prikkaa en kuitenkaan vielä kehtaisi pois ottaa. Menin vain kysymään kassalta vakiorullia ja tuollaiset sain, voisikos siinä olla jotain eroa, kun sulla oli TSDI ja mul c-tech..? Noh, tuli tossa kuitenkin ostettua toisesta liikkeestä 8 grammaiset top racingin rullat.
EDIT: Tässä pari sivua aikaisemmin puhuttiin prikan korottamisesta, joten mitenkäs tälläinen operaatio tapahtuisi? Jotain pieniä rikkoja niiden ruuvien alle, vai onko tämä edes mahdollista..?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Tepukka kirjoitti:Pieksämäen ainoasta paikasta ostin, joka myy jet forcea. Enpä usko että kevyempiä rullia kannattaisi laittaa tuon laserin kanssa, sillä kiihtyy jo nyt monta kertaa paremmin kun vakiona, mutta olisi parempi jos kiihtyisi vähän huonommin ja kulkisi kovempaa. Prikkaa en kuitenkaan vielä kehtaisi pois ottaa. Menin vain kysymään kassalta vakiorullia ja tuollaiset sain, voisikos siinä olla jotain eroa, kun sulla oli TSDI ja mul c-tech..? Noh, tuli tossa kuitenkin ostettua toisesta liikkeestä 8 grammaiset top racingin rullat.
Ite en ainakaan mistään teharista ole pösön vaakakoneessa iloa saanut irti keventämättä rullia
Ihan sama onko kyseessä suorasuihku- vai kaasutinkone, vakiona se toimii 8-9 grammaisilla rullilla
LaXu
- Pyörä:
- Peugeot JetForce tsdi -05 Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 25.5.2007 16:39
Onko kenelläkään koskaa hajonnu starttimoottori tai jokin muu vastaava ettei Jetti lähde käymään?
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
Joop, tais noi vakiorullat olla ne 8 grammaset. Tänään kokeiltiin paljon meni gps 8 grammasil rullil, laserin teharil ja prikka pois ni 79 näytti
. Laitettiin kuitenki prikka takaisin ja korotettiin hieman niin nyt kulkee sen tasan 65 gps mun päällä (65kg). Pätkimiseenkin auttoi huomattavasti seosruuvi, mutta silti sillä en saanut kokonaan pois, joten tulpan vaihtaminen saattaisi auttaa. Nyt kun ajoin täysillä korotetulla prikalla niin kuului "töminää" variaattorista, mutta kun katsoin niin kaikki näytti olevan kohdillaan.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
LaXu kirjoitti:Onko kenelläkään koskaa hajonnu starttimoottori tai jokin muu vastaava ettei Jetti lähde käymään?
Varmasti on jetti hajonnu jollain
Mutta jos startti pyörii (ja kone sen mukana) niin vika ei varmasti ole siinä.
Ostakapaa
tästä käytännöllisiä varusteita jetteihinne!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista