Kymco Super 9

hoodz
Liittynyt:
22.3.2003 18:29

ViestiKirjoittanut hoodz » 23.7.2009 17:33

käy,putken kiinnikkeessä voi olla pientä eroa joissain malleissa.
www.tacball.fi
-janne_
Pyörä:
rieju rr
Paikkakunta:
liperi
Liittynyt:
5.5.2008 16:49

ViestiKirjoittanut -janne_ » 23.7.2009 19:01

newstb kirjoitti:käy,putken kiinnikkeessä voi olla pientä eroa joissain malleissa.

että ei oo pytty eri kulmassa jne. tai muuten erimittanen
Viki-
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.10.2008 17:52
Mahtaako johtua liian pienestä suuttimesta?

ViestiKirjoittanut Viki- » 27.7.2009 19:22

Eli siis tossa yks päivä alkoi Kymco temppuilemaan, ihan pikkuriikkisen kuin kallistaa niin alkaa booaaman ja vauhti hidastumaan. Esim jos ylämäkeen pitäisi kääntyä niin ongelmia tulee. Olen ottanut holkin pois kyllä ja on edelleen tehtaan suutin kiinni. Luin suomi24 foorumeilta kymco osiosta, että jos ottaa holkin pois niin kannattaa tilata 100cc suutin elikkä 92 niin kuulemma ei buuaisi ja alkaisi vauhti hidastumaan. Kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Ja toimiiko technigas next r kymcossa hyvin? On malossin multivari kans kiinni.
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 28.7.2009 3:09

Mitään suutinta tarvi vaihtaa pelkän varin holkin vaihdon yhteydes
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
Viki-
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.10.2008 17:52
Tehari tulossa..

ViestiKirjoittanut Viki- » 28.7.2009 12:59

Mutta laitan vielä kumminkin teharin kiinni. Ja on mul siel kevyemmät rullatkin.
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 28.7.2009 16:38

No silloin kannattaa varmaa ottaa toi 92 ainaki ja sitte vaihdella pienemmäks/isommaks sen mukaa mikä tuntuu parhaalta.
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 30.7.2009 13:47

jos vaihan kymcoon vaparin.. onko tarvetta suuttimen vaihdolle? ja minkä kokoinen on a. vakio ja b. se johon tulis vaihtaa? onko kymco kuristettu mistä? ja miten ne voi kiertää? KIITOS
jare
Pyörä:
kymco s9, Yamaha dt 125r
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
31.1.2008 16:18

ViestiKirjoittanut jare » 30.7.2009 14:17

jansu91 kirjoitti:jos vaihan kymcoon vaparin.. onko tarvetta suuttimen vaihdolle? ja minkä kokoinen on a. vakio ja b. se johon tulis vaihtaa? onko kymco kuristettu mistä? ja miten ne voi kiertää? KIITOS


no kymco on kuristettu variaattorin holkilla ja putkesta. semmosen "viri" holkin voi tilata mascolta tai sorvata siitä alkuperäsestä sen kuristinosan vex. putken kureista en osaa sanoo ku ite ostin teharin
http://www.motot.net/galleria/69021
Kusk1
Pyörä:
MBK X-Limit sm 06
Liittynyt:
20.3.2008 22:00

ViestiKirjoittanut Kusk1 » 4.8.2009 12:00

Minkä kokoinen pääsuutin olisi hyvä jos vaihtaa vakioilmanputsarin tilalle pipercrossin tms.? Ja mistä ootte ostanu suuttimet kymcoihinne?
MBK X-limit sm06 kommenttia!
Matas
Pyörä:
Keeway Matrix
Paikkakunta:
Kuhmo
Liittynyt:
12.10.2008 18:05

ViestiKirjoittanut Matas » 4.8.2009 12:48

Kusk1 kirjoitti:Minkä kokoinen pääsuutin olisi hyvä jos vaihtaa vakioilmanputsarin tilalle pipercrossin tms.? Ja mistä ootte ostanu suuttimet kymcoihinne?

~20 isompi kuin vakio,. Jos ei enemmänkin :eek:
http://www.motot.net/talli/kayttaja/82786
Joorma
Liittynyt:
26.6.2008 11:42

ViestiKirjoittanut Joorma » 6.8.2009 22:43

Katsokaa mun galleriasta kolme viimeisintä kuvaa ja kertokaa pystyykö ton hitsaamaan, meinaan että kestääköhän se sit vai pitäskö suosiolla ostaa uus? Eli repes variaattorin yläpuolelta tollee vittumaisesti.
jare
Pyörä:
kymco s9, Yamaha dt 125r
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
31.1.2008 16:18

ViestiKirjoittanut jare » 9.8.2009 23:23

Joorma kirjoitti:Katsokaa mun galleriasta kolme viimeisintä kuvaa ja kertokaa pystyykö ton hitsaamaan, meinaan että kestääköhän se sit vai pitäskö suosiolla ostaa uus? Eli repes variaattorin yläpuolelta tollee vittumaisesti.


kyllä sen voi hitsata jos on taitoa. kaverillaki hajos samanlailla ja se hitsattiin ja hyvin on kestäny
http://www.motot.net/galleria/69021
Kisber
Pyörä:
Derbi senda 125 SM -04
Liittynyt:
3.12.2008 21:14

ViestiKirjoittanut Kisber » 10.8.2009 0:29

pitäs kaverille vaihtaa putki, mutta itellä ei skootteria koskaa ollu, ja vähä vaikealta sen irti ottaminen näyttää, niin voisko joku heittää jotkut simppelit ohjeet miten putki saadaan irti?
Dick Justice
Pyörä:
Yamaha YZF-R125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
15.3.2009 18:38

ViestiKirjoittanut Dick Justice » 10.8.2009 11:26

Ei ollu vaikee homma, ei oo sama malli mulla mut sama vaakakone. Se on varmaan kahella pultilla kiinni skoban alla pakoaukossa, ne irti vaikka räikällä ja sen jälkeen ne muut kiinnikkeet jotka on siinä sivulla staattorissa. Sitten onki jo putki irti.

Sitten sovittelemaan teharia, ensin sieltä pohjasta kiinni ja sitte katot että kaikki ruuvit/pultit menee paikoilleen, ja varmista että ne menee kunnolla. Mulla katkes yks kiinnikepulteista, kun oli ollu vinossa tai jtn. Kun se on kunnolla kiinni niin ei muuta kun ajelemaan. ;)

Ja kannattaa vaihtaa suutin samalla!
kalu||
Pyörä:
Kymco Super9 ac
Paikkakunta:
Suonenjoki
Liittynyt:
19.1.2007 20:54

ViestiKirjoittanut kalu|| » 18.8.2009 20:26

aaiii. :( tänää kolari. :( huomen selvii meneekö lunarii. :s takavanne vähä vino, putki iha kiemuralla, katteet paskana ja runko hyväl tuuril vinos. :s kuvia galleriassa. :s
Kymco Super9 osia myynnis. Kysele yv:l jos tarviit jotain osia!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista