Aprilia DI-Tech

Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 19.10.2008 17:19

Hajos se iso startin ratas kampiakselilta.. Sisäpinnalta ne boorit meni. Alko kilisemään kummasti, sammutin nii enää en saanu käyntiin.. No toivottavasti saan ens viikolla jo uuen.
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06
Aprilia DI-Tech

ViestiKirjoittanut Tony92 » 21.10.2008 8:24

Jusu. kirjoitti:
MukSoni kirjoitti:Mikäköhän mahtaa olla SR Ditechissä vikana kun ei lähde käyntiin. Juuri uusittu kampiakseli, runkolaakerit + stefat, uusi mäntäsarja + tulppa, koneen kaikki tiivisteet,ilmapumppu ja läpät.
Kipinän antaa ja bensaa saa,välillä lupailee mutta siihen se jääki
Missähä mahtais olla vika?


Mul on sama homma :D Suunnilleen kaikki samat osat ja jotain vielä päällekki on vaihettu eikä siltikään toimi. Skodu on ollu nyt joku 4 viikkoo jo huollos :D


sama vika mullaki. skopo ollu tallin pohjilla vajaa puolvuotta :D mut ny varmaan tiiän et mikä siinä on!
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 23.10.2008 22:24

Donppa kirjoitti:Hajos se iso startin ratas kampiakselilta.. Sisäpinnalta ne boorit meni. Alko kilisemään kummasti, sammutin nii enää en saanu käyntiin.. No toivottavasti saan ens viikolla jo uuen.

Hm. Vaihoin ton rattaan, nyt toimii startti. Mut tyhjäkäynnillä/pienillä kierroksilla kolkottaa/kalkattaa kummasti :( Lyhensin pikkusen sitä varin holkkia, kulkee mittariin ~60. Mitäköhän toi olis oikeeta nopeutta?
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 23.10.2008 23:21

Donppa kirjoitti:
Donppa kirjoitti:Hajos se iso startin ratas kampiakselilta.. Sisäpinnalta ne boorit meni. Alko kilisemään kummasti, sammutin nii enää en saanu käyntiin.. No toivottavasti saan ens viikolla jo uuen.

Hm. Vaihoin ton rattaan, nyt toimii startti. Mut tyhjäkäynnillä/pienillä kierroksilla kolkottaa/kalkattaa kummasti :( Lyhensin pikkusen sitä varin holkkia, kulkee mittariin ~60. Mitäköhän toi olis oikeeta nopeutta?

juu mullaki kuulu joskus tommonen kilkatus tyhjäkäynnillä mut se lakkasi ihan yhtäkkiä... melkein heti sen jälkeen meni poorit siitä rattaasta :D
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06
Ditukka

ViestiKirjoittanut Tony92 » 24.10.2008 16:26

Mistä sais morinin koneelliseen ditekkiin "kisa kytkimen"?? vai ajaako uudet jouset saman asian??
menopelit->http://www.motot.net/galleria/51927
Jusu.
Pyörä:
Honda VFR750F
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
11.5.2006 8:30

ViestiKirjoittanut Jusu. » 24.10.2008 19:32

Tony92 kirjoitti:Mistä sais morinin koneelliseen ditekkiin "kisa kytkimen"?? vai ajaako uudet jouset saman asian??


Ainaki moposportilta itte tilasin
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 26.10.2008 19:32

Nyt tuli taas lisää kuvii (pesin eilen jtn 3 tuntii) käykää ihmees kommentoimassa ,saattaa löytyy pian nettimotosta ;)
http://www.motot.net/galleria/67973
Viimeksi muokannut pjyry päivämäärä 27.10.2008 17:16, muokattu yhteensä 1 kerran
elatsi
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech '03
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 21:01
IC

ViestiKirjoittanut elatsi » 26.10.2008 20:09

Hei toi injection check-valo, ku kääntää avaimesta nii pitäiskö sen sammua ennen käynnistystä jo vai sit heti käynnistämisen jälkee? mulla '03-morini siis ja se valo palaa siinä nii pitkää kunnes laitan koneen käyntii.

ja toine, ku käännän virrat päälle nii pitääkö mun odottaa et se sieltä ruiskusta(?) kuuluva surina loppuu ennenku starttaan?
elatsi
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech '03
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 21:01

ViestiKirjoittanut elatsi » 26.10.2008 20:11

mulla aprilial on ajettu se 8400 ja ohjekirja sanoo et kasitonnissa pitäis vaihtaa hihna ja jotai varin teloja tai jotai yms. onks välttämätön ja voiko noi vaihdot hyvin tehä ite vai onko parempi viedä maahantuojalle?
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 26.10.2008 20:14

elatsi kirjoitti:Hei toi injection check-valo, ku kääntää avaimesta nii pitäiskö sen sammua ennen käynnistystä jo vai sit heti käynnistämisen jälkee? mulla '03-morini siis ja se valo palaa siinä nii pitkää kunnes laitan koneen käyntii.

ja toine, ku käännän virrat päälle nii pitääkö mun odottaa et se sieltä ruiskusta(?) kuuluva surina loppuu ennenku starttaan?


juu on ihan normaalii et se valo palaa sellain mut sitten jos se palaa ku kone käynnis sit voi käydä hunosti
kannattaa odottaa ja antaa sen surista loppuun käynnistyy paremmin.
nolaiffi
Liittynyt:
13.5.2008 15:40
Tarttis vähä ammattituntemust.

ViestiKirjoittanut nolaiffi » 27.10.2008 17:55

Noku kysees siis on aprilia sr 50 ditech lc niin ja siin on kii polinin speedcontrol 2003 etuvari sit on leovince handmade tt ja varmaan tulee malosssi clutch (107) niin et mikä vp jousi ja mikkä kytkin jouset??? :idea: 8)
MukSoni
Pyörä:
Keeway Focus-05,MBK Mach G -02
Liittynyt:
6.4.2007 21:38

ViestiKirjoittanut MukSoni » 27.10.2008 22:51

nolaiffi kirjoitti:Noku kysees siis on aprilia sr 50 ditech lc niin ja siin on kii polinin speedcontrol 2003 etuvari sit on leovince handmade tt ja varmaan tulee malosssi clutch (107) niin et mikä vp jousi ja mikkä kytkin jouset??? :idea: 8)

Kokeilemalla se selviää ;)
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 30.10.2008 15:42

paljonko giannellin cr extra putki tuo ditukkaan huippuja?? prikattomana tietenkin.. ;)
^^^vp^^^
Pyörä:
Aprilia Ditech
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
24.4.2007 20:51
Lohkojen poisto!

ViestiKirjoittanut ^^^vp^^^ » 31.10.2008 20:14

Moro onko lohkot ditussa vain 1pultilla kiinni rungossa ja mitkä kaikki letkut olette ottaneet irti että selviää mahdollisimman helpolla vinkkejä?
MukSoni
Pyörä:
Keeway Focus-05,MBK Mach G -02
Liittynyt:
6.4.2007 21:38

ViestiKirjoittanut MukSoni » 31.10.2008 22:33

^^^vp^^^ kirjoitti:Moro onko lohkot ditussa vain 1pultilla kiinni rungossa ja mitkä kaikki letkut olette ottaneet irti että selviää mahdollisimman helpolla vinkkejä?


Joo se on yhdellä pultilla kii siitä edestä ja takana on jousen varassa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista