Shape
Moderaattori
En löydä tälle tukkeentumiselle tarkkaa syytä, mutta tapauksia on tullut tietooni yli 5. Maahantuojaa on informoitu ja sieltä on tullu kehoitus olla noudattamatta käyttöohjeen öljysuositusta ja kaatamaan jatkossa vain synteettistä öljyä. Eli asia on sielläkin tiedossa.
Kyllä omasta mielestänikin ajatus kuulostaa hullulta, vaikka öljy ei ole kosketuksissa ruiskun sisäpuoleen. Mutta sama homma on myös kelkkojen ruiskukoneissa, siellä valmistaja kieltää täyssynteettisen käytön.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Axu-
Shape kirjoitti:En löydä tälle tukkeentumiselle tarkkaa syytä, mutta tapauksia on tullut tietooni yli 5. Maahantuojaa on informoitu ja sieltä on tullu kehoitus olla noudattamatta käyttöohjeen öljysuositusta ja kaatamaan jatkossa vain synteettistä öljyä. Eli asia on sielläkin tiedossa.
Kyllä omasta mielestänikin ajatus kuulostaa hullulta, vaikka öljy ei ole kosketuksissa ruiskun sisäpuoleen. Mutta sama homma on myös kelkkojen ruiskukoneissa, siellä valmistaja kieltää täyssynteettisen käytön.
Niin, en pidä asiaa mahdottomana ja olen itsekkin kokenut ja kuullut tapauksista mutta epäilen silti, ettei se voi olla kokonaan syypää täyssynteettinen öljy tukkeutumisille..Toki minulle on ihan sama mitä öljyä sinne laitetaan
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
hei kuka sanois minkä kokone mäntä on nrg mc3 purejetis vm 03 ? mcscatterillaki myydää kolmee eri kokoo
Darkness*
- Pyörä:
- Piaggio NRG mc3 PureJet -04, Derbi X-treme R -06
datsukki kirjoitti:hei kuka sanois minkä kokone mäntä on nrg mc3 purejetis vm 03 ? mcscatterillaki myydää kolmee eri kokoo
Olikohan tasan 40.0mm?
`Jartsa´
- Pyörä:
- Piaggio Nrg PureJet
Paljonko piaggio nrg purejetin saa kulkemaan ? Nyt on prikka pois ja kulkee joku 75Km/h. Mittarii 84Km/h
Darkness*
- Pyörä:
`Jartsa´ kirjoitti:Paljonko piaggio nrg purejetin saa kulkemaan ? Nyt on prikka pois ja kulkee joku 75Km/h. Mittarii 84Km/h
Laadukkaalla teharilla saa hieman puristettua huippunopeutta lisää mutta ilman ruiskun säätöä käy varsin laihalla seoksella ja usein pelotellaan kiinnileikkaamisellakin...
Ilman ruiskun säätöä ei paljoa siis tehoja saa lisää.
itellä nrg:ssä tecnigas next-r, +15% kytkinjouset, +15% vp-jousi ja 5g rullat, huippuja irtoo noin 90 kmh vitullisella huudatuksella...
rahanhukkaa sanon minä, kainuussa yksikään huolto ei ryhdy säätämään ecu:ta.
Prikattomana paras sanon minä.
`Jartsa´
- Pyörä:
- Piaggio Nrg PureJet
Darkness* kirjoitti:`Jartsa´ kirjoitti:Paljonko piaggio nrg purejetin saa kulkemaan ? Nyt on prikka pois ja kulkee joku 75Km/h. Mittarii 84Km/h
Laadukkaalla teharilla saa hieman puristettua huippunopeutta lisää mutta ilman ruiskun säätöä käy varsin laihalla seoksella ja usein pelotellaan kiinnileikkaamisellakin...
Ilman ruiskun säätöä ei paljoa siis tehoja saa lisää.
itellä nrg:ssä tecnigas next-r, +15% kytkinjouset, +15% vp-jousi ja 5g rullat, huippuja irtoo noin 90 kmh vitullisella huudatuksella...
rahanhukkaa sanon minä, kainuussa yksikään huolto ei ryhdy säätämään ecu:ta.
Prikattomana paras sanon minä.
Niihä se taitaa olla. Harmi ku ei päivitetä tuota ruiskua kovinkaa monessa paikassa
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
mulla on sama, prikka pois nii menee 85 mittarii. tos vakio ruiskuohjelmas on kierrosrajoitin, joka rajoittaa mulla johki 9 tonnin kohalle, huomenna tai ylihuomen vien vaihdettavaks sen ohjelman nii poistuu rajoitin nii päästää hyvii nopeuksii , ja multivari ja kisakytkin odottelee nii mennää lujaa.
kaverin uudempi malli power purejet meni alamäkee 107 vakio-osil mut sil uudel ruiskuohjelmal
Axu-
datsukki kirjoitti:mulla on sama, prikka pois nii menee 85 mittarii. tos vakio ruiskuohjelmas on kierrosrajoitin, joka rajoittaa mulla johki 9 tonnin kohalle, huomenna tai ylihuomen vien vaihdettavaks sen ohjelman nii poistuu rajoitin nii päästää hyvii nopeuksii , ja multivari ja kisakytkin odottelee nii mennää lujaa.
kaverin uudempi malli power purejet meni alamäkee 107 vakio-osil mut sil uudel ruiskuohjelmal
Itse olen multivarilla kokeillut ,säätäny ja tehnyt kaiken minkä voi tehä niin itse päädyin siihen tulokseen että vakiovari uusilla jousilla ja rullilla kaiken paras jos eioo 70cc yms hiluja.. Ja tuon haluaisin nähdä että menee 107 prikattomana? ehkä mittariin mutta mittarista se 20km/h pois.
Darkness*
- Pyörä:
Sain minäkin 97 gepsiin ALAMÄKEEN prikattomana
Axu-
Darkness* kirjoitti::D Sain minäkin 97 gepsiin ALAMÄKEEN prikattomana
Itsellä meni 108km/h 05 mallin purejetti 70cc malossilla, malossin mhr putkella, malossin kisaeculla, pitemmillä väleillä ja hyvillä varisäädöillä
joten aika hullulta kuulostaa että menee prikattomana n.100km/h
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
Axu- kirjoitti:Darkness* kirjoitti::D Sain minäkin 97 gepsiin ALAMÄKEEN prikattomana
Itsellä meni 108km/h 05 mallin purejetti 70cc malossilla, malossin mhr putkella, malossin kisaeculla, pitemmillä väleillä ja hyvillä varisäädöillä
joten aika hullulta kuulostaa että menee prikattomana n.100km/h
joo mut muista että alamäki ja mittariin
se huijaa joku 10-5 ja se on joku 200m pitkä 8% alamäki ja iha muna asennos
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
on kyl hirveetä säätöä. laitoin polinin multivarin ja kytkimen kiinni nii ei toiminu. sit vakio rullat takas, toimi viel huonommi. sit viel vakio vp jousi nii kiihtyy viel huonommi ku vakiovaril mut kulkee alamäkee , sain jtn 110 luokkaa mittariil. ei auta muuta ku pistää tehari tilauksee
ei jaksa alkaa testailee kaikkia painoja rullissa ..
wille94
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 R Factory -07
Eiks täs oo sama kone ku Aprilia SR50 Factorys? Paljo kulkee vakiona? Onko täs sama et alamäes vauhti ei kiihdy samal taval ku kaasaripeleis?
JkkaM
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ '07
Minulla on Gilera Runner Purejet ja jostain syystä alkanut pätkimään tyhjäkäynnillä, sekä nyt myös kun lähtee ajamaan
Kun kone on lämmennyt, esimerkiksi kun lopettaa ajamisen, niin tyhjäkäynti on normaali.
Paikallinen pienkonekorjaaja sanoi että vika voisi olla ruiskussa, itsellä ei ole näistä minkäänlaista kokemusta.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista