B-atte-R
- Pyörä:
- Derbi DRD pro 10
- Paikkakunta:
- kanta-häme
- Liittynyt:
- 14.6.2011 12:08
kaverin apikasta otettii prikka pois ja mietittii et mikkä ois järkevät rullat jos sais niillä vähä kiihtyvyyttä ku kaveri ei halua ku et kulkis sen max 65-70 ja kiihtyvyyttä enempi ? voisko joku linkata vaikka jotkut järkevät rullat jos sattuis olee kellää tietoa ?
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Rullia vaihtamalla et saa kiihtyvyyttä lisää, paras vain kun pidät vakiorullat. Ne on tehtaalla laittanu siihen just sopivat rullat millä kiihtyy parhaiten ja jos laittaa eripainoset niin kulku vain huononee. Eri asia on sitten jos vaihtaa putken tms.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Miljoonannen kerran taas sitä saa sanoa... Ei ne rullat ole sama asia kuin vaihdemopojen välit, liian kevyillä rullilla kone vaan huutaa ja kiihtyvyys huononee. Prikka viilattuna/kokonaan takas, jos kerta kulkee liikaa.
SAMUJ
- Pyörä:
- Yamaha BW'S
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 1.12.2011 13:32
Joku vois selittää vähä tarkemmi tost "kisaohjelmasta", et minkä hintast se on jos johonki menee viemää ton ja pyytää laittaa kisaohjelman.. Sit se et mitä siin säädetään sillon? ja tuoko se kisaohjelma mitä tehoja?
jeppee213
- Pyörä:
- aprilia sr 50r factory
- Paikkakunta:
- kotka
- Liittynyt:
- 21.8.2011 22:14
sattuisko kukaan tietämään miks mun apriliasta palaa tulppa aina yhen ajo kerran jälkeen ja tää on 06 ruiskumalli piaggion koneella :/ oon käyttäny sitä vaihtoeh toista tulppaa joku ngk R CPR8E kelläänsamanlaista ongelmaa? pikaista apua
Hulabambboo
- Pyörä:
- Aprilia Sr Factory
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 12.8.2006 20:44
Kävi sitte tälleen ku yritin poistaa mittarin sisälle kertynyttä kosteutta vuotavien tiivisteiden takia... Itselläni ei ole mitään hajua mistä johtuu ettei mittari pysty näyttämään enään mitään. Mittari on siis kuvassa päällä ja siinä pitäisi näkyä nopeus, tripit ym. Ekan kerran kuivauksen jälkeen kun laitoin päälle nii joku 3sek näkyi se alotusnäyttö siin iha haaleena ja sen jälkeen hävis kokonaan. Osaisko joku auttaa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Eisseri
- Pyörä:
- Gilera sc, DT 50cc
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 10.10.2009 13:41
Terve terve aprilia miehet ja naiset, nyt täytynee kysyä..
Eli tyttöystävältäni aikanaan poistin hänen apikasta prikan ja meni 70@gps, nytten pyörä siirtyi hänen siskolleen ja en haluaisi häneltä siirryttää korttia tai muutenkaan pilata kesää jnejne. Joten
70-> 60, kuinka ?
Prikkaa mietin hioa, mutta ei ole sorvia että saisi täysin tasaisen, enkä mielellään lähde paskomaan variaattoria.
Voiko netistä saada tilattua ns. viritysprikkaa joka olisi ohuempi kuin vakio kuitenkin.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Ei sen prikan tarvitse olla täysin tasainen, kunhan paksuus ei vaihtele noin 0,2 milliä enempää. Hiomakoneella saa sopivaksi hiottua.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
harri81
- Pyörä:
- aprilia rx50
- Paikkakunta:
- imatra
- Liittynyt:
- 20.5.2012 16:29
uutena scootterin omistajana kyselisin virityksistä.
Ite ollu mopo iässä 90-luvulla ja sillon ei ollu ku pv:tä ja mankeja...
Kysymys koskeeki aprilian factoryä, mitenkäs siihen saa kiihtyvyyttä lisää?
Tällä hetkellä kulkee tuon 78 mittarin mukaa ilman prikkaa. Tarkotus olis laittaa prikka viilattuna takas niin että se kulkis 60 tai vähän reilu,mut kiihtys vähä rivakammin. Noista variaattoreista ei oo minkaalaista kokemusta. Puhutaa kevyemmistä rullista ja hiilikuitu hihnoista... Eli neuvokaapas miten kiihtyvyyttä parannetaan? Scooter-attackissa oli jotai variaattori kittejä mis tuli eri painosia rullia mukana ja hiilarihihna. Ja tuollasta leovince TT putkea kattelin kans.
JaQQeri
- Pyörä:
- Aprilia SR '10 (ex), Gilera Runner SP '08
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 30.7.2010 14:54
Variin ei tarvii pelkästään prikattomana vaihtaa mitään. Factoryssä varmaan kisaohjelma ruiskuun ensimmäiseks?
harri81
- Pyörä:
- aprilia rx50
- Paikkakunta:
- imatra
- Liittynyt:
- 20.5.2012 16:29
tarkotus oli siis saaha tuota huippunopeutta alas ja kiihtyvyyttä lisää...
eli kisaohjelmalla pelkästään tuo onnistus?
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Aika lailla joo; poistat ECU:n kuristuksen (= laitat kisaohjelman) ja siihen kaveriksi Leovince ZX, niin kyllä kiihtyy.
harri81
- Pyörä:
- aprilia rx50
- Paikkakunta:
- imatra
- Liittynyt:
- 20.5.2012 16:29
muut ei ilmeisesti sovi niin hyvin ku tuo zx? mitenkäs tuo TT?
tuolla scooter attackissa ei mustana ole tuota zx:ää ja krominen on turhan pramean näkönen
vakiovariaattorillekkaan ei ilmeisesti tarvitse tehä mitään.
mistä noita kisa ohjelmia saa ja minkä verran sellanen kustantaa?
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
TT on myös ihan passeli valinta putkeksi.
"Kisaohjelmaa" ei moni huoltoliike enää nykyään suostu laittamaan: ainoaksi vaihtoehdoksesi jää kyseleminen jokaisesta Aprilia-huoltamosta, jonne pystyt skootterisi kuljettamaan.
harri81
- Pyörä:
- aprilia rx50
- Paikkakunta:
- imatra
- Liittynyt:
- 20.5.2012 16:29
imatralla löytyy paikallisesta puljusta aprilia huolto. kyselin asiasta ni sano et kyl laitteet löytyy mut ei se paremmaks siitä muutu ja suoraan sanottuna nuo ruisku-laitteet on ihan paskoja, loppuun suunnittelemattomia. hyö ottaa myyntii ainoastaa kaasari koneella olevia.
minkalainen se kisa ohjelma on? löytyykö sellanen ihan valmiina? mitä se ohjelma muuttaa?
tuollasesta leovince putkesta ei taida vakiossa olla mitää hyötyä?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista