tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Ei todellakaan
Jettiin ei ole valmiita koropaljo, kuten todettua. Katelkaa edellisiä sivuja, sieltä löytyy vinkkejä perän korotukseen...
Herz
- Liittynyt:
- 10.4.2008 20:37
-Roope- kirjoitti:Miten korotus kikka tehdään? minkä kokoisia prikkoja että menee mittariin max 60-64 ja kuinka monta? tekeekö pahaa koneelle
Noh itsellä oli 3 niitä pieniä, ruuvin kokoisia rikkoja niin meni gps 62, mutta voisit varmaankin sen 4 laittaa, koska sinulla on vakiorööri. Itsellä meni neljällä prikalla 68 gps, joten sinulla voi olla aika lähellä sitä 60-62.
-Roope-
- Pyörä:
- DTx 125
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 17.4.2008 19:28
siis kolme sen yhen lisäks vai yhteensä kolme? ja niitten pulttien alle mis on se yks prikka (siis ne pienet 3kpl). antaako poliisit sakkoo jos kulkee 62 mut jos ei aja ite tutkaa sen verran ja ne testaa sen huviksee??? entäs jos laittas vaa yhen sen lisäks ni meniskä 55?-57
Yamaha Ei Pamaha
Acerbis
- Pyörä:
- oiski.
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 3.9.2005 8:42
Luultavasti sakot tulee jos ne 62 sillä ajaa. Jätä ne korotukset pois jos ne poliisit noin pahasti pelottaa...
Maalailen skoottereiden ja mopojen osia, kysy lisää YV:llä!
jupsu3
- Pyörä:
- SpeedFight Greyshark
- Liittynyt:
- 10.10.2007 23:37
|tomi| kirjoitti:Ei todellakaan
Hupsis... katoin varmaa et olin pösö topicissa..:/ mut siis uus kampiakseli pitää hommaa.. huoltoo ku viet nii saat helposti 300€ laskun kätöseen..;(
LaXu
- Pyörä:
- Peugeot JetForce tsdi -05 Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 25.5.2007 16:39
|tomi| kirjoitti:LaXu kirjoitti:Paljon teijän jetit (ruiskulla) ottaa täydellä kaasulla kierroksia?
JetForce kiertää vakiona jopa 12 000rpm
Eli siis pitäskö mun Jetti ottaa tol teharilla enemmän kierroksia vai vähemmän?
Ku mitä on tätä topiccia lukenu ni jetissä ei ole kierrosrajotinta? pitääkö paikkansa?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
LaXu kirjoitti:Eli siis pitäskö mun Jetti ottaa tol teharilla enemmän kierroksia vai vähemmän?
Ku mitä on tätä topiccia lukenu ni jetissä ei ole kierrosrajotinta? pitääkö paikkansa?
Luultavasti enemmän, mutta kyllä sen ajaessa tietää onko kierroket tarpeeksi ylhäällä (piikillä) ja millä kierroksilla kulkee. JetForcessa ei ole kierrostenrajotinta.
LaXu
- Pyörä:
- Peugeot JetForce tsdi -05 Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 25.5.2007 16:39
Luultavasti enemmän, mutta kyllä sen ajaessa tietää onko kierroket tarpeeksi ylhäällä (piikillä) ja millä kierroksilla kulkee. JetForcessa ei ole kierrostenrajotinta.[/quote]
Eli tos mun putkessa on kurit ku ei ajaessa oo ku vajaa 8000 kierrosta ku täysillä ajaa ja ku paikalta lähtee ni se vetää 0-40. Et tuntuis et olis piikkii mut siis vakio aerox kiihtyy saman verran ku mun ku toi ottaa sen "piikin"
-Roope-
- Pyörä:
- DTx 125
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 17.4.2008 19:28
mistä tietää paljon jetti kiertää? ei oo mittarii!!
[käykää laittaa kommentii mun jetistä:]
Yamaha Ei Pamaha
jupsu3
- Pyörä:
- SpeedFight Greyshark
- Liittynyt:
- 10.10.2007 23:37
-Roope- kirjoitti:mistä tietää paljon jetti kiertää? ei oo mittarii!!
[käykää laittaa kommentii mun jetistä:]
sen tunteee perseellä..
eli kyllä ku hetken ajelet nii pystyt vähän tiedostaa (toivottavasti) et paljon ne kierrokset on.. sun vaa pitää kuunnella ja tunnustella et jos kierroksia on joku 12k nii kyllä se mopo siinä huutaa ja tärisee..
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
LaXu kirjoitti:Eli tos mun putkessa on kurit ku ei ajaessa oo ku vajaa 8000 kierrosta ku täysillä ajaa ja ku paikalta lähtee ni se vetää 0-40. Et tuntuis et olis piikkii mut siis vakio aerox kiihtyy saman verran ku mun ku toi ottaa sen "piikin"
Onko sulla variaattori säädetty uutta putkea varten?
Ja IMO aika turhaa vaihtaa suorasuihkujettiin putkea, esim. Next-r ei ole tuossa sen tehokkaampi kuin vakioputkikaan. Ja jetin putki on sen verran komee ettei sitä kannata ulkonäön takiakkaan vaihtaa
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
Mites teillä on nää ruisku jetforcet toiminu? Koko ajan rikki? Jostain muistelen lukeneeni että vikoja olis aika runsaasti
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
"Suorasuihkun"(bensapumppu, ruisku yms.) osat on yhtä varmoja kuin muissakin suorasuihkuskoottereissa, sillä ne on samoja kuin vaikkapa factoryssä, nrg:ssä ym. Putsari on ainut "epävarma" osa, jonka kunto kannattaa tarkistaa riittävän usein, muuten voi olla _varma_, että sylinteri on täynnä hiekkaa/pölyä ja kaikkihan tietää mitä siitä seuraa
54M1
- Pyörä:
- Gilera Runner PJ
- Liittynyt:
- 30.7.2006 20:31
Okei! Jos nyt oikein muistelen tais noi ilmanputsarit olla ensimmäisten ruisku jettien heikko kohta? Eiköhän kaikkiin oo vaihdettu paremmat jo?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
54M1 kirjoitti:Okei! Jos nyt oikein muistelen tais noi ilmanputsarit olla ensimmäisten ruisku jettien heikko kohta? Eiköhän kaikkiin oo vaihdettu paremmat jo?
Ei ne kaasarikoneittenkaan putsarit kovin vaakuttavia ole, suositeltavaa vaihtaa jo 3000km välein, kun sitähän ei mistään tiedä missä kunnossa putsari itsessään on kun sitä ei avattua saa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista