Piaggio NRG PureJet

FrostShard
Pyörä:
NRG Power DD -07
Liittynyt:
31.8.2010 14:56

ViestiKirjoittanut FrostShard » 2.10.2010 12:24

mitäs eroavaisuuksi sillä on aprilian kanssa:)? Kun toi aprlia on ainaskin saamerin hyvän näkönen omasta mielestä :lol:
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 2.10.2010 17:19

FrostShard kirjoitti:mitäs eroavaisuuksi sillä on aprilian kanssa:)? Kun toi aprlia on ainaskin saamerin hyvän näkönen omasta mielestä :lol:


Tekniikka sama ulkonäkö eri.
Pouseri
Liittynyt:
19.7.2009 16:14

ViestiKirjoittanut Pouseri » 11.10.2010 9:19

Mistähän ton malossin ecun sais? Tosta sais ecun mut onko toi 70cc kitti? http://www.malossistore.de/Prodotto.asp ... &C=3112044
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 17.10.2010 19:52

sellane juttu käyny et ruiskun yks joka menee pytyn kantee ,tulee sieltä bensapumpusta, on kulunu runkoo vaste ja nyt vuotaa. mikäs avuks ? ei taida iha jokapaikasta löytyy sellasta ? :eek: ja paikkaus ei varmaa pidä ku aika kova paine siel?
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 18.10.2010 16:10

Pouseri kirjoitti:Mistähän ton malossin ecun sais? Tosta sais ecun mut onko toi 70cc kitti? http://www.malossistore.de/Prodotto.asp ... &C=3112044
On 70cc kitti ja muistaakseni scooter-attackistä saa erillään boksin..tuosta kitistä sen verran että ei kannata tilata..tilaa erikseen boksin ja 70cc pytyn kannen ja laittaa jonkun muun tehokkaamman sylinterin joka on saman muotoinen kuin kansi.
Pouseri
Liittynyt:
19.7.2009 16:14

ViestiKirjoittanut Pouseri » 19.10.2010 17:36

datsukki kirjoitti:sellane juttu käyny et ruiskun yks joka menee pytyn kantee ,tulee sieltä bensapumpusta, on kulunu runkoo vaste ja nyt vuotaa. mikäs avuks ? ei taida iha jokapaikasta löytyy sellasta ? :eek: ja paikkaus ei varmaa pidä ku aika kova paine siel?


Juu kyseessä taitaa olla se korkeapaine bensaletku. Normaali bensaletku ei siis käy ja siinä on muutenki omanlaiset liittimet kiinteästi. Merkkihuollosta uus letku. Ei muistaakseni ihan ilmanen oo.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 20.10.2010 8:21

datsukki kirjoitti:sellane juttu käyny et ruiskun yks joka menee pytyn kantee ,tulee sieltä bensapumpusta, on kulunu runkoo vaste ja nyt vuotaa. mikäs avuks ? ei taida iha jokapaikasta löytyy sellasta ? :eek: ja paikkaus ei varmaa pidä ku aika kova paine siel?

Onko se se letku mikä menee kannesta T haaroittimelle? Multa löytys sellanen letku ehjänä ja voisin myydä.
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Pouseri
Liittynyt:
19.7.2009 16:14

ViestiKirjoittanut Pouseri » 20.10.2010 15:27

Axu- kirjoitti:
Pouseri kirjoitti:Mistähän ton malossin ecun sais? Tosta sais ecun mut onko toi 70cc kitti? http://www.malossistore.de/Prodotto.asp ... &C=3112044
On 70cc kitti ja muistaakseni scooter-attackistä saa erillään boksin..tuosta kitistä sen verran että ei kannata tilata..tilaa erikseen boksin ja 70cc pytyn kannen ja laittaa jonkun muun tehokkaamman sylinterin joka on saman muotoinen kuin kansi.


Ei löydy mistään boksia tohon vakio 50cc...
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 20.10.2010 23:08

Scaleo1 kirjoitti:
datsukki kirjoitti:sellane juttu käyny et ruiskun yks joka menee pytyn kantee ,tulee sieltä bensapumpusta, on kulunu runkoo vaste ja nyt vuotaa. mikäs avuks ? ei taida iha jokapaikasta löytyy sellasta ? :eek: ja paikkaus ei varmaa pidä ku aika kova paine siel?

Onko se se letku mikä menee kannesta T haaroittimelle? Multa löytys sellanen letku ehjänä ja voisin myydä.


se tuli bensapumpusta kantee ja kävin biltemas ostaa letkun ja klemmarit hyvin pelittää ;) ei tullu kallis remontti :D kattelin alkuperäisen hintaa nii oli jtn 36 e :D
`Jartsa´
Pyörä:
Piaggio Nrg PureJet
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
20.7.2010 15:24

ViestiKirjoittanut `Jartsa´ » 26.10.2010 13:53

Millo teillä tulee rajotin vastaa, kun mulla tulee 8000k ja vauhtia 75-78km/h mittarii, eikä siitä kuljee enää enempää. Kiihyttäessä kyllä menee johonki 9000k
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 3.11.2010 23:04

Kun kerta Apriliassa on sama tekniikka kuin tässä Nrg:ssä, olen tekemässä piakkoin 16tkm huoltoa ja ruisku pitäis puhdistaa. http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=117784
Tossa 04 Ditechistä (mulla 05 factory) ohjeet ruiskun poistoon, mutta kaipaisin lisä infoa että mikä tai mitkä osat ovat sitten se ruisku?
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 4.11.2010 23:56

`Jartsa´ kirjoitti:Millo teillä tulee rajotin vastaa, kun mulla tulee 8000k ja vauhtia 75-78km/h mittarii, eikä siitä kuljee enää enempää. Kiihyttäessä kyllä menee johonki 9000k
n.9500-10000k on rajoitin puressa mutta sun tapauksessa ihan normaali ilmiö :D..Pitäisi olla enempi voimaa jotta jaksaa kiihtyä sinne 9000-10000 kierroksille.
datsukki
Pyörä:
Aprilia RS 125
Liittynyt:
2.8.2010 20:30

ViestiKirjoittanut datsukki » 8.12.2010 21:18

missä mahtaa olla vika ku ei lähe piaggio enää käyntii? nyt talvella ajan nii ensin alko pätkii sillee ettei voinu ajaa ku puolikaasulla, ennen oli siinä vika ku vettä meni tulpanhattuu, mut nyt ei ollu vika siinä, sit katoin ilmanputsarin , sinne oli jäätä päässy varmaa sen takia ku ei ollu se letku kiinni joka tulee rungosta ilmanputsarii, vähä putsailin sitä ABC:n pihas mut ei tuntunu auttavan. sit ajoin skoden tallii, pidin käynnis ja otin putsarin kopan irti ja kierrättelin että onko se vika siin putsaris , alko vähä paremmi kiertää, sit sammutin ja ei oo enää lähteny käyntii. ilmansaanti pitäs olla kunnossa, kipinä tulee, bensasta en oo iha varma mut näytti valuvan bensaa pakoaukosta ku ei ollu kunnol putki kii. tietoo? sytytyksen ajoitus menny perseellee? tuskin mahdollista?
strmix
Pyörä:
EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
21.3.2009 11:28

ViestiKirjoittanut strmix » 9.12.2010 19:27

Saako tosta uudenmallisesta nrg.stä helposti tuon kilventelineen pois? Eli onko se ruuvattu kiinni vai onko yhtenäinen takakatteen kanssa?
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 10.12.2010 18:54

Nrg:ssä sytytyksen ajoitusta ei voi muuttaa. Kannattaa ehkä kokeilla toisella tulpalla. Joskus tulppa antaa kipinää, mutta kipinän tulo loppuukin, kun tulppa laitetaan kiinni ja se on paineen alaisena.

----------------------

Muistelen, että kilventelineessä on myös takavalo kiinni, joten sitä ei saa irti. Helpointa sahata pois.
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista