strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
- Paikkakunta:
- Hesa
- Liittynyt:
- 21.3.2009 11:28
Millä työkalulla toi sahaaminen onnistuu parhaiten?
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Sahallahan sitä yleensä sahataan
Dremeli on aika käteva jos sellaisen omistaa, mutta kyllä ihan perus sahalla saa hyvin sen katki. Reunat voi viimeistellä vielä sitten viilalla tai hiomapaperilla
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
- Liittynyt:
- 2.8.2010 20:30
Scaleo1 kirjoitti:Nrg:ssä sytytyksen ajoitusta ei voi muuttaa. Kannattaa ehkä kokeilla toisella tulpalla. Joskus tulppa antaa kipinää, mutta kipinän tulo loppuukin, kun tulppa laitetaan kiinni ja se on paineen alaisena.
----------------------
Muistelen, että kilventelineessä on myös takavalo kiinni, joten sitä ei saa irti. Helpointa sahata pois.
ei vanhalla tulpalla lähteny nii hain kaverilta sen 07 purejetin tulpan , joku 12tkm ajettu tosiaan, mut ei silläkää toimi . voisi tietysti koittaa uudella tulpalla ja hatulla, siihe on päässy vettä siihe hattuu sateella nii ois hyvä seki uusia
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Sitte kyllä alkaapi vähä ideat loppumaan. Noi suorasuihkutki kun on tollasia sähkösiikoja niin eihän niistä selvää ota
Katoppa muuten mun ilmotukset. Suorasuihku kamoja myynissä, jos sulla on tarvetta jollekkin
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
- Liittynyt:
- 2.8.2010 20:30
Scaleo1 kirjoitti:Sitte kyllä alkaapi vähä ideat loppumaan. Noi suorasuihkutki kun on tollasia sähkösiikoja niin eihän niistä selvää ota
Katoppa muuten mun ilmotukset. Suorasuihku kamoja myynissä, jos sulla on tarvetta jollekkin
jep
mutta tosiaan jännä juttu ku ei lähe, ja näyttäs pakoaukosta sitä bensaaki valuvan ku putken ottaa pois, mut pitää käydä uus tulppa ja hattu ostaa ja testailla. mut tällä hetkellä näyttäs siltä et tulppa aina kastuu ku yrittää käyntii
ja se ku ajoin tallii ja kaasuttelin ja sammutin nii ei sen jälkee lähteny ;o
datsukki
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
- Liittynyt:
- 2.8.2010 20:30
niin tosiaa se oli tulpanhatussa se vika. ihme ku kipinä anto mut ei vaa lähtety käyntii
`Jartsa´
- Pyörä:
- Piaggio Nrg PureJet
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 20.7.2010 15:24
Millo kannattais vaihtaa mäntä ? 13 200 ajettu mänällä
. Pitäiskö muita "isompia" huoltoja tehä ?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kyllähän niillä vakio männillä ainakin sen 15k ajelee, että ei vielä välttämättä tarvitse vaihtaa. Tuossa kohdin kannattaa noita rullia, kytkinjousia ja vp-jousi vaihtaa, sillä jos ovat alkuperäiset niin ovat jo aika paljon löystyneet sekä hihnakin saattaa olla jo aika kulunut jos on vakio.
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Piaggion variaattori on mielestäni todella laadukas, sillä itsellä 12k ajetut rullat täysin uusien tasoa. Tarkasta ennen ku lähen varia uusimaan.
`Jartsa´
- Pyörä:
- Piaggio Nrg PureJet
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 20.7.2010 15:24
Saako tommoset xenonit
http://www.euro1supply.com/digitaalinen ... anguage=fi asennettua piaggioon, että toisessa umpiossa pitkä ja toisessa lyhyt. Onko vaikee ansentaa ilman suurempia toiminpiteitä ?
Viimeksi muokannut `Jartsa´ päivämäärä 8.1.2011 2:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Linkki ei toimi.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
`Jartsa´
- Pyörä:
- Piaggio Nrg PureJet
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 20.7.2010 15:24
Shape kirjoitti:Linkki ei toimi.
Nyt pitäis toimia
TheHepa
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2007 22:36
Moro, osaatteko sanoa mikä on purejetissä vikana, ku laittaa virrat päälle niin ruiskun painestussurina on paljon hiljasempi ku normaalisti. Sitte ku alkaa käyntiin vääntämään nii startti pyörii tosi hitaasti, niinku akku ois lopussa. Sitte ku päästää starttinappulan niin näyttöön tulee teksti "ie 2.0" ja alin varotusvalo (moottori) alkaa vilkkua.
Akussa on nestettä tarpeeksi, ladata sen vois kuitenki että näkis ettei vika siinä oo.
Ikää on vehkeellä nyt 4v ja kilometrejä vajaat 15k, bensapumppu ja ruisku on molemmat alkuperäisiä. Veikkaan jompaa kumpaa noista osista mutta eipä noista aina tiiä..?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Tutulla oli 2 kertaa sr:s ongelmana se painekompura joka paineistaa ruiskun.. Se ei kyl tosin selitä miks startti pyörii hitaasti.
Lataa se akku, siin sen oikeestaa on pakko olla ju startti pyörii hitaast.
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
LaneKit kirjoitti:Tutulla oli 2 kertaa sr:s ongelmana se painekompura joka paineistaa ruiskun.. Se ei kyl tosin selitä miks startti pyörii hitaasti.
Lataa se akku, siin sen oikeestaa on pakko olla ju startti pyörii hitaast.
Minkälainen vika oli kun se kompura oli sökönä? :o
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista