Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
Ei kellään sattuis oleen ylimäärästä vilkunkupua taakse oikeelle -06 vuosimalliin?
Yv:llä yhteyttä.
Päälykäinen_
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 10.4.2006 19:43
elikkäs, kaverillani on gilera stalker vm.03, kyselisinki paria asiaa, ensinnäkin, minkä kokoinen vakiosuutin siinä on ja monen millin kierteellä, toiseksi, vakiorullien koko ja paino?
Kiitos!
E: rullien koon oon saanu jo selville selailemalla topiccia, eli 19x15,5 mm ja 6,5 gr, suutin #72 mutta vielä ku sais sen kierteen koon selville.
tma90
- Paikkakunta:
- Ii
- Liittynyt:
- 24.11.2005 19:38
Ostakaa osia gileraanne, kaikkea löytyy
Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
Mistäs tästä paskalaitoksesta löytyy kurit?
Hukkaputki ja prikka?
Muita?
Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?
Jarez
- Pyörä:
- GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
- Liittynyt:
- 17.11.2002 20:36
Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?
Kuulostaa imuvuodolta.
Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.
Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.
Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762
Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
Okeeii, iso kiitos tiedosta!
Jok3r
- Paikkakunta:
- Korpilahti
- Liittynyt:
- 20.6.2006 14:40
Nyt olisi oiva viritys paketti halvalla myynnissä Vain 85¤ + postit! Pakettiin kuuluu Airsal t6 racing pytty 70cc 2kpl kansia 2kpl mäntiä toinen 0km ajettu ja toinen 900km ja kannen tiiviste ja tulppa eli pytyllä on ajettu 900km ja hyvässä hapessa, polin 2 paria hiilari läppiä piaggion vakio läppärunkoon (läpät ovat eripaksuiset), lila malossin vastapaine jousi, 22% kytkinjouset! Käy ainakin nuo kaikki Piaggion AC koneisiin! Nopeat syö hitaat! Eli siis vain 85¤. Yhteydenotta yv:llä.
HUOM! vakio kampura kestää tämän paketin hyvin vielä riippuu tietysti kuinka raiskattu peli on kyseessä.
[jazga]
- Pyörä:
- ei mtn...eikä enää tule :D
- Paikkakunta:
- Koria
- Liittynyt:
- 17.8.2005 17:43
kuka tietäis jonkunlaisen purkaamon tms. mistä löytäis stalkkeriin takakatteet, siihe sen pienen katteen välii ja mittariston katteen..???..tuntuu olevan käytettynä aikalailla kiven alla..
Just for fun:D
Jok3r
- Paikkakunta:
- Korpilahti
- Liittynyt:
- 20.6.2006 14:40
[jazga] kirjoitti:kuka tietäis jonkunlaisen purkaamon tms. mistä löytäis stalkkeriin takakatteet, siihe sen pienen katteen välii ja mittariston katteen..???..tuntuu olevan käytettynä aikalailla kiven alla..
multa löytyis ainakin jalkatilan kate, Mittariston kate eli ne mitkä tulee tankoon ja on siin mittarin ympärillä, vakio mittari ja muuta osaa stalkeriin. jos kiinnostaa niin jatketaan keskustelua yv:llä
Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
jarez kirjoitti:Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?
Kuulostaa imuvuodolta.
Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.
Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.
Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.
Imukaula näytti ehjältä, ja ohan tolla vasta ajettu 2000km, et tuskin vielä on rapistunu.
tiivistepinnat oli kunnossa?
Ilmanputsari oli kans kunnolla kii.. =/
Voisko mikään muu olla..?
Toi niinku eka vähän aikaa toimii normaalisti ja sen jälkeen rupee temppuileen. vähän aikaa käy oudosti ja sitten sammuu, ja saa sen jälkeen hetken aikaa polkee käyntiin, jonka jälkeen ei voi antaa kaasua tai sammuu ja taas kohta taas rupee tyhjäkäynnillä kierrokset nouseen eikä kaasua voi kiertää puolta enempää...
Jok3r
- Paikkakunta:
- Korpilahti
- Liittynyt:
- 20.6.2006 14:40
Jupeksi kirjoitti:jarez kirjoitti:Jupeksi kirjoitti:Mikähä vittu tossa on ku ei ota kierroksia, rupee booaa ku kääntää kahvaa, mut tyhjäkäynti helevetin isolla? Puoleen väliin voi kääntää ja rupee, elää ihan omaa elämäänsä toi romu. Miten toi ryyppy toimii?
Kuulostaa imuvuodolta.
Tarkasta imukaulan kunto. Piaggiossa vakiona kuminen joka voi vuosien mittaan ruveta halkeilemaan ja kovetumaan.
Tiiistepinnat kannattaa samalla tsekata että ei vuoda silmämääräisesti mistään.
Ilmanputsarin liitos kaasariin kannattaa myös katsoa, mut imuvuodolta tuo ongelmas kuulostaa.
Imukaula näytti ehjältä, ja ohan tolla vasta ajettu 2000km, et tuskin vielä on rapistunu.
tiivistepinnat oli kunnossa?
Ilmanputsari oli kans kunnolla kii.. =/
Voisko mikään muu olla..?
Toi niinku eka vähän aikaa toimii normaalisti ja sen jälkeen rupee temppuileen. vähän aikaa käy oudosti ja sitten sammuu, ja saa sen jälkeen hetken aikaa polkee käyntiin, jonka jälkeen ei voi antaa kaasua tai sammuu ja taas kohta taas rupee tyhjäkäynnillä kierrokset nouseen eikä kaasua voi kiertää puolta enempää...
laita ilmaruuvvia kiinni päin reilusti.
Jupeksi
- Liittynyt:
- 29.3.2005 18:40
pitää kokeilla kun ens kerran meen kattoon sitä...
Axll
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 27.10.2007 16:50
Eikös näissä kaikissa vuosmalleissa ole jonkinlainen kuristus alkukäyrässä? Kun kaveri väittää että ei sillä ole ollut kuristusta.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Axll kirjoitti:Eikös näissä kaikissa vuosmalleissa ole jonkinlainen kuristus alkukäyrässä? Kun kaveri väittää että ei sillä ole ollut kuristusta.
Onhan siellä, jos on käytettynä ostetty niin se on voitu poistaa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista