Ei siinä kauaa mene jos tietää mitä tehä,max tunti,jos sitäkään.
Tottakai 72cc huomaa varmasti eron,verrattuna vakioon,se on päivän selvää,kun tuolla 63cc sellaki vääntöä on roimasti enemmän ku vakiolla.
Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
karkulainen kirjoitti:Jepex kirjoitti:Jep jep, tänään sovittelin 110cc pyttyä, mutta tekemistä on että se siihen istuu täydellisesti.
Minkä pyttyä?
Mikä kansi, nokka, sopiiko nokkaketju jne? Kerropa lisää tuosta kovin uhkarohkeasta sydämensiirrosta.
Mites pinnapulttien paikat ja lohkot yleensäkin?
Männän halkaisija pitäisi tuolla iskunpituudella olla 62.23mm.
karkulainen kirjoitti:>Tuxxu< kirjoitti:Alko posliinit ratsaamaan mopoja täällä (oma solikka kulkee 60++), niin mikähän olis paras ja helpoin kuristus minkä tohon ehtii huomenna väsästä? Vinkkejä kaasukurin tekoon?
Kaasarin kannen alle samanlainen tappi kuin vakiona.