Kymco Agility

hilppaaz
Liittynyt:
17.3.2012 1:00
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut hilppaaz » 24.9.2012 10:47

onko näissä vehkeissä sytytyksen säätöä ja mistä sitä säädettäis ja miten? :s
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut _T3_ » 26.9.2012 21:24

dmx^ kirjoitti:Tuli tänään ostettua tollanen -08 nelari agility.
Onko tossa laturia, vai joutuuko akkua latailemaan "perinteisellä" tavalla vähän väliä jos käyttää sähköstarttia?
Samalla kyselisin mitä kaikkia kuristuksia tossa varinholkin lisäksi on ?
- Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)

E1: Kuinka painavan noi vakiorullat on?

E2: Samalla kyselisin, että millä kiertellä noi suuttimet näissä on ?

E3: Paljon tollane kulkee muuten vakiona, mut multivarilla?

agilityssä on 8,5g vakiona ja itellä ainaki omas -08 agissa on 4mm suutin
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Kaazi8
Pyörä:
Cpi Popcorn -03 Kymco Agility -07 Suzuki PV -93
Liittynyt:
6.11.2010 13:36
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Kaazi8 » 11.10.2012 15:35

maapertaja kirjoitti:Saako näihin agilityihin viripyttyjä halvalla? :|

Eihän tuo paljoa maksa http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=145
Kaazi8
Pyörä:
Cpi Popcorn -03 Kymco Agility -07 Suzuki PV -93
Liittynyt:
6.11.2010 13:36
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Kaazi8 » 14.10.2012 13:42

Kymcon osia jos tarvitta niin minulta löytyy paljon agilityn osia kyselkää! :)
il3
Pyörä:
Yamaha WR 125X, Kymso
Liittynyt:
23.10.2011 16:51
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut il3 » 16.4.2013 22:48

Käykö tämä http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... EwOTc1Mjk= agilityyn kuristamattomaksi holkiksi ja minkä mallinen/kokoinen suutin tämän kaveriksi kuuluisi laittaa?
FlatLander
Pyörä:
Kymco Agility 90cc 2007
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.5.2008 21:50
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut FlatLander » 19.4.2013 10:08

IceTrollKing kirjoitti:Saakos toho Agility 4t minkä kokosia pannuja ostettua? Ku ois tarkotus 70-90cc väliltä jos vaan löytyy :D


Virijavaralta:

72cc: http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=145

82cc: http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=314

Ja ei ole hinnalla pilattu. Itse tilaan agilityyni osat tuolta virijavarasta.

Ja tietysti saksasta saa isoja pannuja..
-DILLIGAF-
il3
Pyörä:
Yamaha WR 125X, Kymso
Liittynyt:
23.10.2011 16:51
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut il3 » 16.6.2013 21:59

Mistä saan halvalla kymco agilityyn kurittoman liukuholkin? :s
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 16.6.2013 23:06

Halpuus on tietty suhteellinen käsite, mutta muistelisin ettei maahantuojan kautta hankittu holkki mikään kallis ollut.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
il3
Pyörä:
Yamaha WR 125X, Kymso
Liittynyt:
23.10.2011 16:51
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut il3 » 17.6.2013 0:48

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Halpuus on tietty suhteellinen käsite, mutta muistelisin ettei maahantuojan kautta hankittu holkki mikään kallis ollut.


28€ taisi olla maahantuojalta, ellen väärin muista. Kävisiköhän tämä? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... uper9.html
mikkelius
Liittynyt:
24.9.2008 17:21
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut mikkelius » 8.7.2013 2:23

semmosta kyselisin että mikä vois olla kymcossa vikana kun lähtee melko laiskasti ja kun löysäät kaasun ajossa niin paukauttaa putkeen ja hakkaa melko iloisesti rajotinta vasten tasasellakin tiellä. cdi boxista johto katkaistu ja rajoittamaton holkki ja leovincen äänenvaimennin vaihdettu.
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Jarez » 4.8.2013 16:15

mikkelius kirjoitti:semmosta kyselisin että mikä vois olla kymcossa vikana kun lähtee melko laiskasti ja kun löysäät kaasun ajossa niin paukauttaa putkeen ja hakkaa melko iloisesti rajotinta vasten tasasellakin tiellä. cdi boxista johto katkaistu ja rajoittamaton holkki ja leovincen äänenvaimennin vaihdettu.


Seokset varmaan laihalla jos et ole pääsuutinta vaihtanut taikka seosruuviin koskenut (vaikuttaa tuohon paukuttamiseen). Onko vakio putsari vielä kiinni?
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Jarez » 4.8.2013 16:22

Ostin alle 2000km ajetun 05 vm agilityn tuossa eilen ja kun ex omistaja oli ajamassa laitetta allekirjoittaneen luoksi sammui peli ajossa ja uudella tulpalla katsottuna kipinää ei tällähetkellä ole.

Cdi on hieman turvonnut keskeltä ja kaksi pientä pistettä on eristeen kohdalla cdi:n molemmissa nurkissa eristepuolella silmillä nähtävissä..

Ja kun cdi:n toisen 2 napaisen liittimen laittaa kiinni, palaa akun vierestä sulake aika hätäisesti.

Myöskään sähköstartti ei toimi jota alunperin luulin huonon akun teettämäksi ongelmaksi.

Tilaukseen laitan varmaan uuden cdi:n ja sytytyspuolan varmuudenvuoks.

Auttaisikohan tohon sähköstartin toimimattomuuteen purkuvehkeestä hommattu starttirele? Onko muilla ollut ongelmia tuon sähköstartin kanssa?
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut Jarez » 1.9.2013 11:39

Kymco laulaa taas, vaihdettu käytetty cdi ja uusi puola + johto.

Heitin malossin 6g rullat ja prikattoman holkin paikalleen, nyt rupeaa kulkupuoli olemaan kunnossa. Piristyi meno huomattavasti ja vetää suht tasasella kierrosluvulla koko variaattorin välitysalueen läpi.

Vielä malossin valkoinen vp jousi odottaa paikalleenlaittoa jos tuo välitysuhde pysyisi vähän parempana eikä "vaihtaisi" niin nopeasti isommalle kiihdyttäessä. Nihkeä kylmäkäynnistys parani seosruuvin säädöllä. Oli alunperin auki 2,5 kierrosta, nyt 1,75 ja tyhjäkänti säädetty (hieman rikkaammalle) samalla. Kaasarin kalvon tsekkasin samalla ja venytin alipainekalvon jousta varovasti (0,5cm) siinätoivossa että kierrosherkkyys paranisi hieman. Persdynolla vähän vaikea sanoa tuli parannusta :) Myöskään minkäänlaista rajoitinta ei sieltä löytynyt. Solifer Retrosta löytyy kalvon / luisti:men liikettä rajottava ruuvi kun tutun vehjettä ihmettelin tuossa kuukausi takaperin.

Pakoputki tuli samalla hiottua ja uudelleen maalattua 600c kuumankestolla. Tehtaan orkkismaalit aika ohutta tavaraa ja ruosteinen putki muutenkin sotkee ulkonäköä aika roimasti :)

Seuraavaksi pääsuuttimen vaihto mahdollisesti edessä. Uusilla maaleilla hankaluuksia pysyä putkessa kiinni, kun aivan helvetin kuumaksi tuo piippu tuuppaa lämpenemään pidemmän matkan aikana. Viittaisi vähän laihan puoleiseen seokseen. Myös 8 arvon (cr8hsa) (kylmemmän) ngk tulpan laitoin paikoilleen kokeilumielessä, vakio cr7hsa (kuumempi) tuntuu jotenkin hehkutulpalta, tai sitten 2-tahti räpellysvuodet vaan heikentää arviointikykyä. Pitää tarkkailla tulpan väriä jossainraossa kun tuon pääsuuttimen kanssa rupeaa touhuamaan.

Seuraavaksi tuon mykän sähköstartin ihmettelyä, epäilisin että vika olisi kahvakytkimessä. Pitää sitäkin yleismittarilla ihmetellä samlla, kun tuota ohjauslaakeria kiristän jokupäivä.

Onko muilla ollut ohjauksen kanssa sellaista hauskaa ilmiötä että etujarrulla jarruttaessa eturengas haluaa kääntyä oikealle? Rengaspaineet on tällähetkellä edessä 1,8 bar ja takana 2.2 bar. Voisiko oikeassa liukuputkessa olla liianvähän öljyä tehtaalta tullessaan vai onko tuo vaan ominaisuus kun ohjauskulma keulassa on aika loiva ja vakiorenkaan profiili suht jyrkkä?
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
An7t1
Pyörä:
Yamaha DT 50x -11, Jincheng Monkey, Piaggio Typhoon 03
Liittynyt:
10.8.2013 19:43
Re: Kymco Agility

ViestiKirjoittanut An7t1 » 9.9.2013 20:40

Elikkäs pari kysymystä johon toivoisin pikaista vastausta :|

1. Mikä vikana kun ei pysy tyhjäkäynillä käynissä ja sammuu jos tekee lukkojarrutuksen? Kaasari likainen?

2. Miten syvällä cdissä se rajoittimen johto on? Kaivoin siitä reunasta melko paljon mutta en löytänyt mitään johtoa 8o Näkyykö se se selkeästi? Voi olla että se saattoi jo mennä poikki kun laittaa kaasun pohjaan rengas ilmassa niin kuulostaa että koko vehje räjähtää :D Mutta ei ainakaan ajossa tuntunut mitään eroa, yhtä laiska kuin ennenkin ;)

3. Jos ostan 82cc pytyn, tarvitseeko muuta? Jostain luin että joku isoventtiilikansi??? en ole varma nimestä tarviis olla myös.

Jos nyt noihin ekaks saisin vastaukset, kiitos :roll:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista