Kymco laulaa taas, vaihdettu käytetty cdi ja uusi puola + johto.
Heitin malossin 6g rullat ja prikattoman holkin paikalleen, nyt rupeaa kulkupuoli olemaan kunnossa. Piristyi meno huomattavasti ja vetää suht tasasella kierrosluvulla koko variaattorin välitysalueen läpi.
Vielä malossin valkoinen vp jousi odottaa paikalleenlaittoa jos tuo välitysuhde pysyisi vähän parempana eikä "vaihtaisi" niin nopeasti isommalle kiihdyttäessä. Nihkeä kylmäkäynnistys parani seosruuvin säädöllä. Oli alunperin auki 2,5 kierrosta, nyt 1,75 ja tyhjäkänti säädetty (hieman rikkaammalle) samalla. Kaasarin kalvon tsekkasin samalla ja venytin alipainekalvon jousta varovasti (0,5cm) siinätoivossa että kierrosherkkyys paranisi hieman. Persdynolla vähän vaikea sanoa tuli parannusta
Myöskään minkäänlaista rajoitinta ei sieltä löytynyt. Solifer Retrosta löytyy kalvon / luisti:men liikettä rajottava ruuvi kun tutun vehjettä ihmettelin tuossa kuukausi takaperin.
Pakoputki tuli samalla hiottua ja uudelleen maalattua 600c kuumankestolla. Tehtaan orkkismaalit aika ohutta tavaraa ja ruosteinen putki muutenkin sotkee ulkonäköä aika roimasti
Seuraavaksi pääsuuttimen vaihto mahdollisesti edessä. Uusilla maaleilla hankaluuksia pysyä putkessa kiinni, kun aivan helvetin kuumaksi tuo piippu tuuppaa lämpenemään pidemmän matkan aikana. Viittaisi vähän laihan puoleiseen seokseen. Myös 8 arvon (cr8hsa) (kylmemmän) ngk tulpan laitoin paikoilleen kokeilumielessä, vakio cr7hsa (kuumempi) tuntuu jotenkin hehkutulpalta, tai sitten 2-tahti räpellysvuodet vaan heikentää arviointikykyä. Pitää tarkkailla tulpan väriä jossainraossa kun tuon pääsuuttimen kanssa rupeaa touhuamaan.
Seuraavaksi tuon mykän sähköstartin ihmettelyä, epäilisin että vika olisi kahvakytkimessä. Pitää sitäkin yleismittarilla ihmetellä samlla, kun tuota ohjauslaakeria kiristän jokupäivä.
Onko muilla ollut ohjauksen kanssa sellaista hauskaa ilmiötä että etujarrulla jarruttaessa eturengas haluaa kääntyä oikealle? Rengaspaineet on tällähetkellä edessä 1,8 bar ja takana 2.2 bar. Voisiko oikeassa liukuputkessa olla liianvähän öljyä tehtaalta tullessaan vai onko tuo vaan ominaisuus kun ohjauskulma keulassa on aika loiva ja vakiorenkaan profiili suht jyrkkä?
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762