Peugeot Jetforce

Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 2.10.2008 14:46

metko kirjoitti:onks siin sit jotai huonoi puolii että miks se on otettu pois. onks se tehokkaampi ku tää normi?
TSDI malleissa oli todella paljon vikoja ja eivät oikein tainnut talvella toimia. :I Tehoista en osaa sitten sanoa..
Latva
Pyörä:
FZS 600
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.8.2007 11:47

ViestiKirjoittanut Latva » 2.10.2008 14:57

54M1 kirjoitti:Mites teillä on nää ruisku jetforcet toiminu? Koko ajan rikki? Jostain muistelen lukeneeni että vikoja olis aika runsaasti 8o


Itellä oli ruisku jetti vielä tossa kuukaus sitten, ajelin sillä n.8000km eikä ainuttakaan vikaa :D Kaasuvaijeri meni poikki, mutta sekin katkeaa kun on katketakseen. Ja itelläkin oli tuo prikan korotus systeemi, heitin 4 prikkaa joka suulle niin gps näytti tasan 65. Ja ite päästelin koko talven läpi, ja toimi ku unelma!
Oli kyllä luotettava peli ei voi muuta sanoa. :roll:
BlueStorm
Pyörä:
Aprilia SX 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.8.2007 13:26

ViestiKirjoittanut BlueStorm » 2.10.2008 20:10

|tomi| kirjoitti:
metko kirjoitti:eiks tässä skobassa siis oo surasuihkutus


Eipä ole kaikissa malleissa. Varmastikkin vie kaasutinkoneella sen 5l/100km, massaa on sen verran ja eivät Peugeotilla ilmeisesti ole panostaneet taloudellisuuteen tuota konetta suunniteltaessa.

Suorasuihkumalli onkin sitten todella pieniruokainen, sillä pääsee jopa 2,5l/100km kulutukseen taajama-alueellakin 8)


Ei varmasti vie, mulla ollu toi mopo ja ei syö lähellekkään 5 litraa satasella, mitä toi Derbi GP1 söi aikanaan.
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12

ViestiKirjoittanut metko » 2.10.2008 20:44

Jos leikka hukkaputken pois tästä moposto ni miten vaikuttaa kiihtyyyteen ja nopeuteen
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 2.10.2008 21:56

metko kirjoitti:Jos leikka hukkaputken pois tästä moposto ni miten vaikuttaa kiihtyyyteen ja nopeuteen
Tuskimpa kovin kummosta tehoa tulee.. ;D Ja vakioputkea en menisi sinuna pilaamaan, sillä se muistaakseni maksaa 240e uutena. Teharia vaan suoraan kiinni, ette uskokkaan miltä tuntui laserin kanssa lähteä ensimmäistä kertaa liikenteeseen vakioputken jälkeen. ;)
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12

ViestiKirjoittanut metko » 3.10.2008 8:44

no kyl sitä voi koekilla koska sen saa ruuvaamal pois ja takas
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 3.10.2008 14:15

Doodi, oma jetti taas kunossa :) Nyt vaan sellaset 500km sisäänajoa.
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 3.10.2008 14:17

Moottorin luonne on jokseenkin kivempi kurittomana kuin teharin kanssa 8)
Herz
Liittynyt:
10.4.2008 20:37

ViestiKirjoittanut Herz » 4.10.2008 9:45

|tomi| kirjoitti:Moottorin luonne on jokseenkin kivempi kurittomana kuin teharin kanssa 8)
Teharin kanssa välillä aika ärsyttävä ajaa, jos haluaisi kiihdyttää hiljaa, niin vetää kuitenkin kauhean piikin, oli sitten pintakaasu tai täyskaasu. Mutta en kuitenkaan teharia enää ikinä vakioputkeen haluisi vaihtaa ;)
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12

ViestiKirjoittanut metko » 5.10.2008 12:30

Peugeotin sivuilla ilmotetaan tehoks 3.6kw. Onko tämä siis se kuristettu teho vai kuristamaton?
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 9.10.2008 15:29

metko kirjoitti:Peugeotin sivuilla ilmotetaan tehoks 3.6kw. Onko tämä siis se kuristettu teho vai kuristamaton?
teho on kuristettu mutta ei siitä irtoa enempää kuristamattomanakaan koska rajoittaa siis variprikalla ja hukkiksella ainoastaan ja varin prikan poisto tuo vaan lisää huippunopeutta ja hukkis jonkun räkäsen 0.1hp eli siis kuri/TT on samat tehot. Vittu nyt ollu yli kk skode huollossa ja vieläkään kuulunu mitään -,- taisin valita väärän merkin.
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
-Roope-
Pyörä:
DTx 125
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
17.4.2008 19:28
jet force

ViestiKirjoittanut -Roope- » 9.10.2008 15:53

kuule simonen veitkö sen linnan koneeseen huoltoon? jos veit niin kaverilla meni 2kk siellä huolossa ja sit vielä tilas vääriä osia:D
Yamaha Ei Pamaha
simonen ( . ) ( . )
Pyörä:
Yamaha Dt 05,Aprilia Futura 91, Peugeot Jet force 08
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
19.7.2006 14:21

ViestiKirjoittanut simonen ( . ) ( . ) » 12.10.2008 18:22

-Roope- kirjoitti:kuule simonen veitkö sen linnan koneeseen huoltoon? jos veit niin kaverilla meni 2kk siellä huolossa ja sit vielä tilas vääriä osia:D
vein ja täytyy sanoa että en enään ikinä sieltä osta mitään. toivottavasti huomenna sais ajoon :D
Oon kun ritariässä, vauhtii haluun enemmän kun mitä mittari kässää. Kun kaasun prässään pohjaan ei tulos tyydytä.

--- >"Pink Cat DT" projekti< --- <--- KOMMENTOIKAAPAS!
Aksu13
Liittynyt:
8.5.2008 15:04
Katteet

ViestiKirjoittanut Aksu13 » 12.10.2008 18:59

mistäköhän mahtaa saada katteita kyseiseen malliin?
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 12.10.2008 21:10

Aksu13 kirjoitti:mistäköhän mahtaa saada katteita kyseiseen malliin?


Maahantuojalta. Multakin löytyy joitakin (harvoja) muoveja vielä Jettiin, yv:tä jos kiinnostaa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista