NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Auttaisiko kisasoftalliseen ostaa 7g rullat ja valkoisetkytkinjouset? Kun jollain ulkomaalaisella foorumilla joku sanoi "täysteho" ditechissä olevan vakiona 7g rullat?
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
- Paikkakunta:
- Kaarina
- Liittynyt:
- 11.5.2006 8:30
FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.
Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
Vauhtiviivatarra kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.
no kyllä startti pyörii nopeeta ku latasin akun. en tiiä et mikähän siinä on ku välissä pikkusen yrittää mut ei lähe käyntiin. aattelin kokeilla uutta tulppaa. ja vähän paska homma ku ei oo lämmintä tallia missä säilyttää mopoa.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
soliferimies kirjoitti:Vauhtiviivatarra kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ei lähe ditekki -15 asteen pakkasella käyntiin.. onko iha normaalia?
pitääkö laitaa erilainen tulppa talveksi. ku ainaki mopo sportin luettelossa myydään ditech"talvikäyttö" tulppaa.
Itse en omaan Ditekkiin vaihtanut koskaan erilaista tulppaa talveksi, hyvin pelitti kuitenkin. Pyörittääkö startti konetta normaalisti? Pakkasilla akun varauskapasiteetti laskee, eikä se välttämättä jaksa antaa riittävästi virtaa startille ja sytytysjärjestelmälle. Akun lataus pienitehoisella akkulaturilla, akun uusiminen ja/tai lämpimässä säilyttäminen auttanevat.
no kyllä startti pyörii nopeeta ku latasin akun. en tiiä et mikähän siinä on ku välissä pikkusen yrittää mut ei lähe käyntiin. aattelin kokeilla uutta tulppaa. ja vähän paska homma ku ei oo lämmintä tallia missä säilyttää mopoa.
noniin lähti heti käyntiin ku laitoin uuen tulpan
pitäs vaan uus akku laittaa ku purkaa virran niin nopeeta
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
Jusu. kirjoitti:FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.
Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.
no mä ostin ditekin ku sillä oli ajettu 19 000km. nyt on mittarissa 25 000 eikä oo mäntää tarvinnu vaihtaa
jotain pikkuvikoja kuten tulppia, bensaletku, ja muuta pientä
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
- Paikkakunta:
- Kaarina
- Liittynyt:
- 11.5.2006 8:30
soliferimies kirjoitti:Jusu. kirjoitti:FaiberGlass^ kirjoitti:Mites vähän enemmän ajetuissa tämmösissä on ruiskut toiminu? Jotain tyyppivikoja ?
Mietin, että kun halvalla sais niin uskaltaako ostaa 17k ajettua ruiskusärää.
Mulla on about 21000km ajettu ditech eikä siin oo tullu mitään ruiskuvikoja. Ainoastaan on männänrenkaat menny pari kertaa ja leiponu kiinni, ei muuta.
no mä ostin ditekin ku sillä oli ajettu 19 000km. nyt on mittarissa 25 000 eikä oo mäntää tarvinnu vaihtaa
jotain pikkuvikoja kuten tulppia, bensaletku, ja muuta pientä
Sillon ku ostin ton mun ditechin niin sillä oli ajettu 8000km ja on nyt 3 kertaa pytty porautettu ja mäntä vaihettu.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
mitkä kytkin ja vp jouset teillä on ollu teharin kanssa, ja mitkä olis parhaat?
Tony92
- Pyörä:
- Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
- Paikkakunta:
- ilmajoki
- Liittynyt:
- 28.1.2007 18:06
soliferimies kirjoitti:ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa
tottahan ny noita osaa korjata niinku muitaki
ei mun mielestä vaikeeta..
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
Tony92 kirjoitti:soliferimies kirjoitti:ja just ku pääsin kehumaan ettei oo ollu ditekissä vikoja niin nyt se sitten lasahti. joku ruiskuvika ku sammuu koko ajan ja vilkuttaa injection check valoa niinku viimistä päivää. pitiki mennä ostamaan tämmöne paska ku näille ei osaa ite tehä mitään jos lasahtaa
tottahan ny noita osaa korjata niinku muitaki
ei mun mielestä vaikeeta..
no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä
ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota
Jusu.
- Pyörä:
- Honda VFR750F
- Paikkakunta:
- Kaarina
- Liittynyt:
- 11.5.2006 8:30
soliferimies kirjoitti:no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä
ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota
Niin ja varaosat on ditechiin helvetisti kalliimpia kuin vaikka peeveeseen..
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
Jusu. kirjoitti:soliferimies kirjoitti:no joo mut mulla oli ennen ditua pv nii kyllä vie 5 kertaa enemmän aikaa ottaa ditusta pytty irti mitä pevetistä
ja muutenki ditussa pikkusen niinku enemmän osia mitkä voi hajota
Niin ja varaosat on ditechiin helvetisti kalliimpia kuin vaikka peeveeseen..
joo oon kyllä huomannu
pikku pätkä pensapumpun letkua makso motormanilla 24 euroo
ois ennemmin voinu ostaa kontin kaljaa
Joonbu
- Pyörä:
- DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 17.3.2007 19:54
Ostakaa nyt ihmeessä toi Laser multa pois! Halvalla lähtee, vaikka ens kesäksi!
http://www.mototalli.net/73939
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista