hökä kirjoitti:Löytyykö tosta ruiskusta räjäytyskuvaa et tietäis mitä tiivisteitä tulee mihinkin.
O-rengas palanut poikki ja yhessä urassa nailonin näköinen tiivist "puolikas".
Onkohan muita tiivisteitä suuttimessa?
Löytyykö mopotarvikeliikkeistä tollasia ruiskun osia?
Vuoti sähköliittimen juuresta pihalle.
Jatkoa taasen tähän paskaan "pärejettiin"
Toimi Orenkaiden vaihdolla muutaman tuhannen kilsaa.
Sit alkoi taas ongelmat.
Ekas sai sahata kauan käyntiin ,kun lähti toimi hyvin.
Sitten rupesi tekeen sitä kun tulee esim risteykseen moottorijarrutuksella ,niin sammuu.
Käynnistyi hyvin.
No tätä kesti pari viikkoa ja sitten toi romu ei ookkaan toiminut
.
Ei muuta kun pytty pois ja poraus/hoonaus 40,50 kokoon ja uus mäntä kiinni ja kasaan.
Mitä vitt..a ei käynnisty ,niin ei käynnisty.HÖH
.
Häslättiin painemittarin/kompuran kanssa ,saatiin käymään paineilmapistoolilla puhaltamalla siihen letkuun joka menee ruiskuyksikölle JEE
.
Painekompura paskana moottorista ei tuottaanut paineita.
JES ,uus kompura tilaukseen ja murheet on ohi taasen vähäx aikaa.
Tuli kompura ja kiinnilaitto heti ja luottavaisin mielin skobaa käyntiin.
SIIS mitä helvetin helvettiä
,vitut lähe käyntiin.
15minuttia työkalujen paiskontaa ja skoban potkintaa ja nortti huuleen ja rauhoitutaan
.
Uusi päivä ja uuret kujeet.
Uutta tulppaa tulille "5 tulppaa pyöritetty" ,kastaa tulpan heti.
Haa ,alkukäyrän keskikohdassa "pultti" ,otetaan irti ja taas uutta tulppaa kehiin.
JUMANKAUTA se lähti käymään.