Jarez kirjoitti:Jos joku variaattorin säätöjä ym pikkupiristystä kaipaa, niin laitan tähän nyt oman pelin toimivaksi todetun setupin :
- Malossin valkonen vastapainejousi.
- Malossin 6g rullat.
- Kuristamaton etuvariholkki.
- Pääsuutin 5 numeroa isompi (vakio 80) & Ilmanputsarikotelon ilmanoton jatkokärsä otettu pois.
Näillä asetuksilla mennään mittarinopeutta 65-75.
(Rengaspaineet 2.3 takana ja 2.0 edessä ja kuski 70kg)
- 5.5g rullat olis hyllyssä vielä ja ehkä jossainraossa kokeiluun jos ennen talvea kerkeää.
Koko laite ehkä myös myynnissä, 2600km ajettu 2005 sininen Agi kyseessä, laittelen ilmoitusta kohtapuolin. Ainoa vika tällähetkellä sähköstartin toimimattomuus ja ohjauslaakeri pitäis kiristää.
Nyt 5,5g rullat kiinni ja tuntuisi olevan huomattavasti paremmat kuin 6g. Paikaltaanlähtö piristyi mukavasti ja kierrokset pysyy kiihdyttäessä paremmin "tehoalueella". Mutta mistään räjähtävästä tehosta ei nyt puhuta
Startin releen testasin ulkoisella virtalähteellä ja näyttäis toimivan. Muutamankerran lähti napista käyntiin, nyt ei taaskaan. Melkein vois laittaa syyn akun niskoille kun releen liittimen johdoille tuli vain 12.6v..
Ilmotuskin tehty nettimotoon jos joku kiinnostuu, huomenna meen teetättämään ohjauslaakerin kiristyksen vihdoin. Työkalut pelkästään maksais +15 euroa, niin liikkeelle 35e ei ihan mahottomalta kuullosta työstä.
Itelläni on 85 pääsuutin kiinni ja tuntui jotenkin huipputeho kärsivän ja putkenpäähän ilmestyvän karstaa, niin otin tuon kärsän pois putsarikotelosta ja tuntuu että seokset olis nyt kohillaan.
Nyt kylmemmillä keleillä laitoin kärsän takas ja meno tuntuu jatkuvan samaan tahtiin, pitää tota karstantuottoa tarkkailla. Tuota 90 suutinta suosittelisin melkein vain pakkaskeleissä ajamiseen. Kylmäkeliralleja varten tuosta puhallinkotelon sisääntulo ritilästä surutta peitin 50% pahvinpalasellla ettei niin pahasti alijäähtyis laite ajossa.
http://www.nettimoto.com/kymco/agility/1593737
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762