Kymco Super 8

Snowboarder-91
Paikkakunta:
Viinijärvi
Liittynyt:
20.1.2006 19:18

ViestiKirjoittanut Snowboarder-91 » 14.5.2008 21:45

IG kirjoitti:Onks ne muuten kuin hyvä laatuisia ne peilit vakio peilien verrattuna.


riippuu miten määrittelee laadun :D se on kyllä totta ettei näe niin hyvin kuin vakio peileistä mutta ei sitä tarviikkaan nähä :D :D
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 15.5.2008 11:25

Snowboarder-91 kirjoitti:
IG kirjoitti:Onks ne muuten kuin hyvä laatuisia ne peilit vakio peilien verrattuna.


riippuu miten määrittelee laadun :D se on kyllä totta ettei näe niin hyvin kuin vakio peileistä mutta ei sitä tarviikkaan nähä :D :D


Nyt pelottaa...! Miul on vaan pakko tilata peilin ku se vakio halkes yläkulmasta, enkä edes tiedä miksi se halkes, talvella se on tapahtunut... :(
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 15.5.2008 12:22

Kupuntu kirjoitti:Noniin, huomenna veikkaan saavani Super kasini huollosta. Tänään mitään edistystä ei ollut tapahtunut, vaikka se onkin ollut siellä jos maanantaista asti. Ja jos se ei vieläkään kulje niin tilaan rullat ja kerron miten kävi.


Minun super 8 on myös huollossa, eilin vein ja tänään pitäisi olla korjattu... siin ei toiminnut mittari, Talven jälkeen... Taas pitää ajaa imatraan ja sieltä takaisin mopolla Lappeenrantaan, niin tiedoksi vaan Imatran urheilu-liiken "kisa" myyjät ovat täysiä KUSIPÄITÄ... =P
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut IG » 15.5.2008 12:56

IG kirjoitti:
Kupuntu kirjoitti:Noniin, huomenna veikkaan saavani Super kasini huollosta. Tänään mitään edistystä ei ollut tapahtunut, vaikka se onkin ollut siellä jos maanantaista asti. Ja jos se ei vieläkään kulje niin tilaan rullat ja kerron miten kävi.


Minun super 8 on myös huollossa, eilin vein ja tänään pitäisi olla korjattu... siin ei toiminnut mittari, Talven jälkeen... Taas pitää ajaa imatraan ja sieltä takaisin mopolla Lappeenrantaan
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Kupuntu
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
15.4.2008 17:10

ViestiKirjoittanut Kupuntu » 15.5.2008 14:31

IG kirjoitti:
Kupuntu kirjoitti:Noniin, huomenna veikkaan saavani Super kasini huollosta. Tänään mitään edistystä ei ollut tapahtunut, vaikka se onkin ollut siellä jos maanantaista asti. Ja jos se ei vieläkään kulje niin tilaan rullat ja kerron miten kävi.


Minun super 8 on myös huollossa, eilin vein ja tänään pitäisi olla korjattu... siin ei toiminnut mittari, Talven jälkeen... Taas pitää ajaa imatraan ja sieltä takaisin mopolla Lappeenrantaan, niin tiedoksi vaan Imatran urheilu-liiken "kisa" myyjät ovat täysiä KUSIPÄITÄ... =P

Mun on ollut maanantaista asti, ja ehkä jo huomenna sais pois. Hihna on liian kapea, joten se ainakin vaihdetaan.
Kupuntu
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
15.4.2008 17:10

ViestiKirjoittanut Kupuntu » 16.5.2008 16:29

Noniin, nyt sain Kymcon kotiin. Ja ongelmakin selvisi. Variaattorin hihna oli kulunut melkein millin liikaa. Ennen vaihtoa meni rajottamattomalla holkilla 42km/h, hihnan vaihdon jälkeen noin 47km/h. Ja nyt kiihtyy myös kakspäällä ihan hyvin ja kulkee sen 45-47km/h. Eli, jos ei kulje niin tarkistakaa hihnan leveys. Uutena se on 18mm, saa olla 17mm mutta ei sen alle.
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 16.5.2008 17:40

IG kirjoitti:
IG kirjoitti:
Kupuntu kirjoitti:Noniin, huomenna veikkaan saavani Super kasini huollosta. Tänään mitään edistystä ei ollut tapahtunut, vaikka se onkin ollut siellä jos maanantaista asti. Ja jos se ei vieläkään kulje niin tilaan rullat ja kerron miten kävi.


Minun super 8 on myös huollossa, eilin vein ja tänään pitäisi olla korjattu... siin ei toiminnut mittari, Talven jälkeen... Taas pitää ajaa imatraan ja sieltä takaisin mopolla Lappeenrantaan


Oletko kuullut onko toi mittarivika yleinen,siis huollolle tuttu juttu?
Mun kasilla oli eilen ajettu 257km kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta.
Huoltoon pääsee vajaan kahden viikon kuluttua. Onneksi ei vaikuta kulkemiseen.
Hyviä kilometrejä kaikille kasin omistajille!
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Mittari

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 16.5.2008 17:47

Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta 257km ajon jälkeen?
On ainakin alapäästä kiinni ihan OK.
Tiedosta etukäteen kiittäen!
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut IG » 16.5.2008 17:54

stadi-56 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta 257km ajon jälkeen?
On ainakin alapäästä kiinni ihan OK.
Tiedosta etukäteen kiittäen!


1.irrotat pyörittämällä auki vaijerin joka menee eturenkaan kiinni otat akkuporakonen ja laittat sen kiinni siihen vaijerin ja pyörität jos mittari liikkuu ja toimii niin se on rikki siin alapyörittäjässä kute minulla on rikki joku muovinen ratas siellä renkaan sisällä, mutta jos se mittari ei toimii niin se on joko mittari paskana ta se vaijeri. Toivon että tämä auttaa.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut IG » 16.5.2008 17:56

stadi-56 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta 257km ajon jälkeen?
On ainakin alapäästä kiinni ihan OK.
Tiedosta etukäteen kiittäen!


Mutta vaijeri ei voi olla mitenkään kulunut ku on niin vähän ajettu. Eli se on joko mittari paskana tai alapyörittäjä.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 16.5.2008 18:18

IG kirjoitti:
stadi-56 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla vikana kun nopeus/matkamittari lakkasi toimimasta 257km ajon jälkeen?
On ainakin alapäästä kiinni ihan OK.
Tiedosta etukäteen kiittäen!


Mutta vaijeri ei voi olla mitenkään kulunut ku on niin vähän ajettu. Eli se on joko mittari paskana tai alapyörittäjä.

Kiitos neuvosta,tutkitaan.
Kerron kun tiedän lisää,viimeistään huollon jälkeen.
Takuuseen menee kuitenkin ja siksi ei kannata mennä ihmeitä itse tekemään.
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut kurtzu » 16.5.2008 18:27

toi mittari juttu on ihan yleinen, täällä päin on ainaki kahesta menny mittari, mutta takuuhuollossa sit korjattu :)
stadi-56
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
24.3.2008 16:42
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut stadi-56 » 16.5.2008 18:42

kurtzu kirjoitti:toi mittari juttu on ihan yleinen, täällä päin on ainaki kahesta menny mittari, mutta takuuhuollossa sit korjattu :)


Kiitos tiedosta.Onko se nimenomaan mittari joka niistä on hajonnut eikä vaijeri tai pyörittäjä sieltä alapäästä?
Mitä muuten olet mieltä kasista,onko pelittänyt ihan ok. vai onko ollut murheita?
IG
Liittynyt:
25.8.2007 12:59
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut IG » 16.5.2008 20:17

stadi-56 kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:toi mittari juttu on ihan yleinen, täällä päin on ainaki kahesta menny mittari, mutta takuuhuollossa sit korjattu :)


Kiitos tiedosta.Onko se nimenomaan mittari joka niistä on hajonnut eikä vaijeri tai pyörittäjä sieltä alapäästä?
Mitä muuten olet mieltä kasista,onko pelittänyt ihan ok. vai onko ollut murheita?


Ihan hyvä peli on ollut onhan noit pikku vikoja kaikkiss mopoissa. Minulla on menny alapyöritäjän joku ihme ratas
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10
Re: Mittari

ViestiKirjoittanut kurtzu » 18.5.2008 18:35

mulla ekalla kerralla jääty ne öljyt/rasvat siellä pyörittäjässä, ja lopultaku saatii oikeet öljyt, meni joku muu sieltä paskaks, sitte vaihettii kokonaan uus pyörittäjä, ja sitten meniki se väkänen paskaks :D eli se koko mittarihomma on ollu epäonnistu tässä mallissa. Luulis, että -08 mallissa korjattu.. Kaverin kymcosta en tiiä mikä siinä meni, mutta nyt se mittari pelaa :D Onhan toi 8 ihan näppärä skootteri, mutta eihän se tietysti kule eikä kiihy muihin verrattuna. Mutta mulle vältti ajella. Hyvä ajoasento, ja jos ei kiire, niin vallan mainio vekotin :D tietysti omat ongelmansa talvella, mutta kesällä ihan kliffa rassi :)talvella oli ongelmaa että ei oikeen lähteny hyvin käyntii. ja sitte joskus imas lunta kaasarii niin se hyyty joka paikkaa..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista