Toinen letku menee katteiden suojaan, josta ilmansuodatin saa mahdollisimman puhdasta ilmaa sisäänsä. Tuommosta suodatinta ei kannata laittaa tilalle, sillä se on erittäin alttiina sitten vedelle, hiekalle ja muulle paskalle. Vettähän suodatin ei tunnetusti pidä, vaan se pääsee moottoriin asti ja "huuhtelee" mukaansa suodattimessa olevia pienpartikkeleita. Eli ei kannata vaihtaa, varsinkaan jos kyseessä on vakio tai tehariviritteinen, sillä tuolla suodattimella ei saada silloin edes tehoa lisää.
Fooni kirjoitti:Mitä tässä kannattaa ottaa huomioon? Onko näissä jotain tyyppivikoja, joita ei välttämättä "keltanokka" heti huomaa?
Paljonko tälläisessä on suunnilleen tehoa/nopeutta? Samaa luokkaa varmaan kun nykyisessa Gilerassanikin(?) Tuo on siis kaasutinmalli. Onko tuossa ilmajäähdytys vai neste?
Tehoa löytyy noin 2,8 tai 3,3 kW riippuen lähteestä ja nopeus on siinä lain sallimassa 45 km/h. Nestejäähdytteinen moottori tuossa on.
Ei tuossa moottorin puolesta ole juurikaan tyyppivikoja. Joissakin malleissa saattaa startin bendix takerrella huollon puutteesta.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!