Vvt; Solifrerissa on huoltovapaa (suljettu geeliakku) versio eikä siinä muistaakseni ole mitään tarkistusreikää tms. Minä olen vain lataullut sen aina että jaksaa käynnistyä sähköstartilla, eihän se tykkää hyvää, kun tuolla latailen, mutta onhan se jo hyvintoiminnut alkuperäinen. Uusi tulee jonkinajan päästä, eipä uusi vastaava akku maksa kuin kympin - kaksi.
Nyt on 63cc sarja ja muut kiinni, uutta osaa tuli taas jonkinverran ja kaikki muu on putsattu/kunnostettu. Pakoputki pitää putsata ja maatala vielä, siksi säästän sitä uutta putken tiivistettä.
Nyt on 19mm kaasari, putsarista kurit pois, imukaulaa muokattu, 63cc, virinokka, Malossi Multivar, sytytysennakkoa muuttava CDI ja muuta rojua. Kai noilla pääsee edes polkupyöräilijoiden ohi.
Ei paljoa enempää kannata virittää, heinäkuussa 18v ja sitten korttiin M B, verot ja suotituskielto ei siis ole toivelistalla.