latezii kirjoitti:Miksi pitäis laittaa punanen vp ja keltaiset jouset... ?
Sano sinä miksi ei, johan mä jo kertaallen perustelin, väännetääs nyt ratakiskosta vielä:
Minä ehdotin
kytkinjousisettiä missä on tasan oikeay kytkinjouset juuri sinun skootteriisi, ja joista voi valita itsellesi sopivat. Punainen vp, koska se toimii oikeasti hyvin Extralla, kaverilla tästä kokemuksia. Lisäksi ties moni käyttää Malossin punasta vp:tä Pro Replicalla, joka on melko samantasoinen Extran kanssa. Itse olen todennut keltasen vp:n liian löysäksi "paremmille" tehareille, jollakin Tecnigasin/Leovincen rutkuille se riittää. Saattaa tosin keltanenkin toimia, jos teet varikoppaan jäähyreikiä.
Siis luuletko että kytkinjouset ovat keltaiset, niin ne olisisivat automaattisesti +15%, justhan mä sanoin että näin
ei ole! Etkä sa saa ostettua vain yhtiä jousia, vaan ne on setteinä. To minkä mä linkkasin, on ainoa, mikä on tarkoitettu Keeway -skoottereihin. Ja mikä pakkomielle sulla on niille "keltasille" jousille, onko
+15 - keltainen - teharilleparas luulo iskenyt?
Tosin miksi pitää olla ainoastaan Malossin valmistamat jouset, myös esim Polinin sininen on järkevä vaihtoehto.
Eikä kukaan osaa sanoa tasan oikeaa suuttimen kokoa, laitat suunnilleen 20-30 nroa isomman. Se suuttimen koko riippuu hyvin monista eri tekijöistä, joka mopo kun on yksilö.
latezii kirjoitti:Ostan
keltaiset kytkinjouset tohon + keltainen vp jousi
Miksi pitäis laittaa punanen vp ja
keltaiset jouset... ?
Mitä vit...