Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
An7t1 kirjoitti:An7t1 kirjoitti:Mikä on vikana kymsossa kun ei lähde käyntiin. Kipinä tulee ja on hyvä.
Ja bensaa tulee ainakin kaasuttimelle saakka.
Edelleen kaipaisin neuvoja. Tulppa vaihdettu ja kaasutin katsottu eikä ollut mitään, vaikkakin vuotaa bensaa kohokammien vierestä. Venat pitäis olla ok.
Ei edes lupaa polkemalla eikä sähköstartilla
Alipaineletku tukossa ?
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
Mihin se 10A sulake Agilityssä menee joka on akun vieressä ?
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
Heikosti tuntuu tietoa löytyvän, tässähän joutuu kohta itse alkaa selvittään
il3
- Pyörä:
- Yamaha WR 125X, Kymso
- Liittynyt:
- 23.10.2011 16:51
Mrt50 kirjoitti:Mihin se 10A sulake Agilityssä menee joka on akun vieressä ?
Se on varasulake, paikka löytyy siitä cdi boksin läheltä.
Minkä painoiset rullat tässä muuten on vakiona?
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
il3
- Pyörä:
- Yamaha WR 125X, Kymso
- Liittynyt:
- 23.10.2011 16:51
Tänään olin ajalemassa normaalisti about 50km/h lasissa kaupungissa, kunnes yhtä äkkiä kymco hyytyy täysin ja ei vastaa kaasuun ollenkaan. Bensaa oli tankki pulollaan, joten siitä ei ole kiinni ja ei siis lähtenyt mitenkään polkemalla tai sähköllä.
Sulake oli palanut. Onko vika siis CDI-boksissa vai missä?
Mistä noita CDI-bokseja saa edullisesti agilityyn?
FlatLander
- Pyörä:
- Kymco Agility 90cc 2007
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 26.5.2008 21:50
Elikkäs otsikon mukainen homma olis taas edessä (kun syksyllä jätin tekemättä kytkemisongelmien takia). Oon jo heittänyt pois vanhan mittariston, jolloin en näe mitkä ovat alkuperäisen bensamittarin johtojen värit ja mihin liitetään. Ostin joskus tuonlaisen mitaarin: [url]http://www.motonet.fi/fi/tuote/492168/Polttoainemittari-AG-2]http://www.motonet.fi/fi/tuote/492168/Polttoainemittari-AG-2[/url]
Ja tässä kytkentäkaavio:
Eli nyt teidän apuanne pyytäisin että saisin bensamittarin kytkettyä omaan skootteriin (kymco agility), eli minkä värinen mittarin piuha tulee skoden alkuperäiseen mittäriston johtoon kiinni?
Tiedän että tämän saa toimimaan omassa skoottrissa kun joskus näin semmoisen jollakin asennettuna samanlaiseen skdeen kun itselläni on, mutta en silloin kysynyt siltä henkilöltä että kuinka on asennettu ja nyt en edes muista kuka se oikein olikaan ;(
-DILLIGAF-
asdukko
- Liittynyt:
- 2.12.2012 21:18
Pitääkö siitä variaattorin holkista nyt ottaa koko se paksumpi pää pois vai sorvata samanpaksuiseksi kun muu holkki?
Rikkomalla oppii!
An77i
- Pyörä:
- Tm Enduro 125 -01, Kawasaki kx 250 -91
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 30.5.2014 12:19
Onko tällä normaali Agilitylla ja Agility rs:llä mitä eroja? Ja helppoja viritysvinkkejä kaivataan!
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
An77i kirjoitti:Onko tällä normaali Agilitylla ja Agility rs:llä mitä eroja? Ja helppoja viritysvinkkejä kaivataan!
Kuvia katsomalla näet erot kaikkein parhaiten. Moottorit on molemmissa samat.
Kurit pois ja isompaa sylinteriä vakion tilalle.
Onko startille omaa sulaketta ja mistä kannattas alottaa vian hakeminen ? Startti ei siis pyöri.
An77i
- Pyörä:
- Tm Enduro 125 -01, Kawasaki kx 250 -91
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 30.5.2014 12:19
Missäs päin skopaa näitä kureja on? Ite en oo näitten kanssa leikkiny ja pitäis muijan skopaan saada vähän vauhtia..
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
An77i
- Pyörä:
- Tm Enduro 125 -01, Kawasaki kx 250 -91
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 30.5.2014 12:19
Kiitos, jotain tällästä koitinkin jo etsiä muttei osunut silmiin.
Mrt50
- Liittynyt:
- 1.6.2014 19:41
Mrt50 kirjoitti:
Onko startille omaa sulaketta ja mistä kannattas alottaa vian hakeminen ? Startti ei siis pyöri.
Irroitin startin ja testasin sitä suoraan akkulaturilla, startti toimi kuten pitääkin. Katse kohdistui releeseen, mittasin että releelle tulee virtaa, mutta jostain syystä ei sieltä pois. Avasin releen joka oli sisältä täysin ruosteessa ja hapettunut kauttaaltaan, hioin kärjet jotta virta kulkee, mutta tästä huolimatta rele ei herännyt.
Kävin hakemassa Biltemasta uuden releen jonka jälkeen startti toimii kuin uusi. Kustannukset noin 3.50e
King-ki
- Liittynyt:
- 24.9.2007 23:27
An77i kirjoitti:Missäs päin skopaa näitä kureja on? Ite en oo näitten kanssa leikkiny ja pitäis muijan skopaan saada vähän vauhtia..
Variaattorin liukuholkissa on koroke, joka estää lautasten lähestymistä toisiinsa nähden ja siten hihnan nousemista tarpeeksi ylös. Holkki on 38mm pitkä eli ostat jostain normi kiinalaisen liukuholkin joka on about yhtä pitkä. Sisähalkaisija on 14mm ja ulko 20mm.
Suoralla holkilla vehje menee alamäkeen n. 60km/h.
CDI on rajoitettu niin, että kierrokset tyssää n. 7500rpm:ään. Alk.per, cdiboksin voi modifioida sahalla niin, että kierrokset riittää jonnekin 9000rpm:ään asti. Tämä + suoraholkki niin alamäkeen menee 70km/h.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista