Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Dementikko » 9.10.2012 9:23

98:a tankkiin. Suutinta et voi vaihtaa kun ei ole kaasaria mihin vaihtaa. 60 saa kulkemaan kun hioo vähän prikkaa.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
kölliäinen
Pyörä:
Yamaha DT 50 SM 2009 & Suzuki PV 1990
Liittynyt:
1.10.2010 23:11
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut kölliäinen » 9.10.2012 19:48

haha ook, tiedätkö moni millinen sen prikan pitää olla että kulkee sen 60? Jaa minkä kokone se vakiona muuten on?
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Dementikko » 10.10.2012 7:47

Vakiona 7mm. Varmaan semmonen 3-4mm prikka niin kulkee noin 60. :)
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
Miklu16
Pyörä:
Piaggio tph
Liittynyt:
11.10.2010 23:56
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Miklu16 » 26.10.2012 17:52

Osaiskohan kukaan sanoa minkälaista vikaa vois olla, ku skoottrei ei päästä inahdustakaa ku starttinappulaa painaa? Sähköt menee mittaristoon päälle ja muuta, mut ku starttaa yrittää nii ei toivookaa. Voisko starttimoottorissa olla jotain?
--JogR--
Pyörä:
Yamaha jog-r
Liittynyt:
16.11.2011 21:19
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut --JogR-- » 26.10.2012 20:28

Jos siinä on rele rikki tai startin johot irti tai startti ei saa virtaa jos on vaikka johto poikki tai sit se on yksin kertasesti paskana :D
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut The Eki » 6.11.2012 21:29

Mitenkä onnistuu tuon särän seosten säätäminen? tehoputken vaihdon jälkeen alko röpöttämään liikkeelle lähdössä ja silloin kun kierrokset on noin 6,5krmp. Auttaako kisaohjelman asennus tähän vaivaan? Kisaohjelman laitan jokatapauksessa joten kysyisin vielä että tietääkö kukaan mitään firmaa oulusta joka laittaa näihin kisaohjelmia?
JaSm
Liittynyt:
9.10.2011 15:41
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut JaSm » 8.11.2012 9:25

Miklu16 kirjoitti:Osaiskohan kukaan sanoa minkälaista vikaa vois olla, ku skoottrei ei päästä inahdustakaa ku starttinappulaa painaa? Sähköt menee mittaristoon päälle ja muuta, mut ku starttaa yrittää nii ei toivookaa. Voisko starttimoottorissa olla jotain?



toimiiko takajarruvalo oikeasta jarrukahvasta?

tässähän pitää olla oikea jarru painettuna että startti alkaisi pyörittää.

Minulla oli kerran oikea jarruvalokatkaisia rikki, ja kun ECU ei ilmeisesti saa tietoa painalluksesta, se e myöskääni anna startin pyöriä.

Pikaratkaisu tien päällä: oikosulje eli ohita ko katkaisija: jarruvalo palaa koko ajan.

Uusi osa pari euroa, hah, ja sen takia mopo ei käynnisty. :)

-J-
SAMUJ
Pyörä:
Yamaha BW'S
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
1.12.2011 13:32
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut SAMUJ » 18.11.2012 3:27

Mikäs tos Apikas mahtaa olla nyt kun ajaessa yhtäkkiä kaasu jumittu iha pieneen osaan josta skootteri ei edes saanut kierroksia liikkuakseen.? Sen jälkeen vääntämäl lähti liikkumaan ja sitten kun laitto käyntiin äänet kuulosti iha helvetin oudoilta.. Eikä liikkunut kaasusta vaan sammui. Jonkin aikaa starttailtua ja kokeiltua käynnissä ollessa kuului jostain _ehkä_ variaattorista räsähdys ja sammui? Jonka jälkeen ei skootteri enää edes starttia pyörittänyt.. Huomenna sit tarkemmi vikaa katteleen kun on valosaa. Mut onkoha mitää ehdotuksii mist olis vika? Ite aattelin et variaattori olis auennu. Mut miten se kaasun lukittautuminen mahto liittyy tähän kaikkeen jos näin kävi?

Jos jottain tulee mieleen nii kertokaa rohkeest vaa :P :itku:

E: Availin variaattorin tänää ja hihna oli katkennut ja ihan solmus etuvariaattorissa. Vieläkään en tosin tajua miten se kaasu liittyi tähän :nörtti:
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut The Eki » 19.11.2012 18:24

kaaasu liittyy tähän sillätavala että katkenneesta hihnasta on luultavimmin mennyt öljypumpun päälle hihnan palasia ja lukinnut ölypumpusta lähtevän kaasuvaijerin osan :d Huonosti selitetty mtta jospa tajusit :d Sitte omaan ongelmaan. Mulla apikka lähtee kylmänä tosi nätisti ja kunnon kierroksilla, mutta kun on saanut mopon kiihtymään niin kierrokset laskee johonkin 6krmp paikkeille ja sitte ku yrittää vääntää kaasua niin ei mitään vaikutusta. Putkena toimii leovince zx-r
jontte_95
Liittynyt:
7.11.2012 17:44
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut jontte_95 » 27.11.2012 12:51

Käykö Aprilia Sr factory ruiskumalliin (-06 vm) stage6 pro replica joka on tarkotettu esim. Piaggion kaasarimalliseen skootteriin, tai aprilian kaasarimalliin? Toimiiko kutenpitää ja toimiiko ilman ruiskun säätöä jos pitää kurin paikoillaan, minkälaiset osat variaattoriin vai tarviiko edes vaihtaa kurillisena? nii ja en hae tehoa vaan ulkonäköä siksi kuri, tulee kuitenki joku valittaa että turha jos on kuristus
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Dementikko » 2.12.2012 3:34

Vastaanpa nyt tännekin, jos joku muukin miettii samaa kysymystä.

Laittaisin itse LeoVincen ZX:n tai ZX-R:n ja ottaisin kuristuksen pois. Näissä ei tehari vaikuta niin merkittävästi huippuihin kuin kaasareissa, joten esimerkiksi prikalla saat helposti vauhdin pidettyä <65, mikäli se on tavoitteesi, mutta kiihtyvyys kyllä piristyy. Vakioprikka paikallaan omani kulki oikeilla variaattorisäädöillä + kurittomalla LV ZX-R:llä 50km/h.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
ilu73
Pyörä:
Aprilia SR 50R Factory -09
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
14.2.2013 8:11
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut ilu73 » 27.2.2013 21:55

moi. uskallanko käyttää täs factorys Teboil 2T bike täys-synteettistä öljyä? sitä olis muutama törppö jäljellä vanhasta scodesta. Ohjekirjan suosittelemaa API TC++ öljyä on vaikea löytää.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Shape » 27.2.2013 22:35

Tässä skootterissa kannattaa vain käyttää puolisynteettistä kaksitahtiöljyä. Tuota API-TC++ luokituksella olevaa öljyä on Neste 2T Super Racing ja Selenia HI Scooter 2 Tech, jotka molemmat ovat täyssynteettisiä. Tuo API-TC++ luokitus ei ole välttämätön, vaan öljyksi kelpaa API-TC luokituksella oleva puolisynteettinen öljy.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
ilu73
Pyörä:
Aprilia SR 50R Factory -09
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
14.2.2013 8:11
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut ilu73 » 9.3.2013 21:22

Kokeilin tänään ton Factoryn talviominaisuuksia. Seissy viikon autokatoksessa ja pakkasta oli -5c. lähti kuitenki käyntiin nätisti ekalla startilla, en tiiä sit kovemmilla pakkasilla et riittääkö polttoaine-kartta vaiks -15 pakkasilla enää. autot ainaki käynnistyy viel -30 pakkasessa. Edit: kävin taas kokeilee käyntiin, nyt oli pakkasta -13 2 kertaa käynnisty mut sammu ja 3:lla jäi käyntiin ja kävi nätisti, eli kyllä tällä voi ajella talvellaki ku on vaan huollettu ja kunnossa.
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Aprilia SR50R Factory (suorasuihkutus)

ViestiKirjoittanut Dementikko » 20.3.2013 0:23

Juu, tuttu ajaa tällaisella päivittäin, eikä kuulemma mitään ongelmia ruiskun kanssa edes kovimmilla keleillä. Mainio laite! :)
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista